סדנת שוקולד כהפעלה לבר מצווה או בת מצווה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מצאו לי נחמה: הגעה לגיל מצוות מסמלת את התפר בין ילדות לבגרות – שלב שבו נפרדים מהילדות ומתחילים לקבל אחריות.

השלב הזה מרגש מאוד, אבל גם מבלבל ומלא חששות ושינויים.

תענו לי בכנות, האם יש דבר – מה שיצליח להמתיק את הרגע הזה, יותר מאשר שוקולד?

 

סדנת שוקולד:הפעלה לבר/בת מצווה

סדנת שוקולד היא הפעלה חוויתית המשלבת שוקולד, פעילות והמון כיף. בדרך כלל סדנה כזו תכלול הסבר קליל על יסודות השוקולד / עובדות מעניינות אודותיו, שלב מעשי של התמקצעות זריזה עם מתכונים להכנת תוצר, כגון: ממתקים טעימים מכל מיני סוגים של שוקולד, ואף מזכה אתכם בתשורה מתוקה: את מה שהוכן תוכלו לאכול במקום, או לקחת הביתה להתפאר במעשה ידיכם – תוצר הניסיון של כל מי שהשתתף (אם תצליחו להתאפק).

 

למי מתאימה הפעלה של סדנת שוקולד:

בעל השמחה רוצה להיות שף בעתיד? ההפעלה הזו כמובן נושקת לתחומי העניין שלו ותסב לו (כמו גם לכל הסובבים) הנאה רבה, אבל גם אם כל קשר בין מטבח לבינו מקרי בהחלט: שוקולד אוהבים בכל גיל, לכן לא משנה מי קהל היעד (חברים, משפחה?) ומה טווח הגילאים של המשתתפים – הסדנאות הללו מותאמות לכל רמת קושי, ככה שכולם יכולים ליהנות מסדנת שוקולד חווייתית ומתוקה (בלי צורך בניסיון קודם).

 

מה הקשר בין סדנת שוקולד לחגיגות בר/בת המצווה:

זכרו: אמנם גיל ההתבגרות טומן בחובו לא מעט שינויים שעתידים להגיע: הורמונאליים, קוגניטיביים, פיזיולוגיים.. אך דבר שנותר יציב ולא משתנה בכל גיל – האהבה לשוקולד! נכון, אולי יהיו תקופות שחוש הטעם ישתנה ופתאום תגלו שאתם שואבים הנאה משוקולד מריר 80% (ואולי לא, גם זה בסדר) אבל שוקולד תמיד נשאר שוקולד והוא לנצח ממתק שיודע לפרוט על לב כל מי שאוכל ממנו. באמת, איזו הפעלה לבר/בת מצווה תהיה יותר מושלמת בשביל לחגוג את המעבר המאתגר הזה, בהשוואה לסדנת שוקולד מנחמת וערבה לחיך?

 

איך בוחרים מפעיל לאירוע:

להמיס שוקולד ולשפוך לתבניות, אם נודה על האמת, כמעט כל אחד יכול לעשות. האמנות היא להצליח להפוך את הסדנה לחוויה אמיתית, מלאה באווירה טובה ואנרגיות חיוביות, ככה שכל המוזמנים יקבלו זיכרונות חדשים וטעם של עוד. מפעילים מסוימים אפילו ישלבו פעילות עם "ערך מוסף" המתרכזת בבעל השמחה ומעניקה משמעות נוספת לאירוע 'שלשמו התכנסנו'.

 

לסיכום:

ג'ון ק. טוליוס אמר פעם "תשעה מתוך כל עשרה אנשים אוהבים שוקולד. העשירי תמיד משקר." פעילות הכוללת שוקולד = הנאה מובטחת לכולם! מי לא מכיר את השיר "אדון שוקו"? יש לכם עכשיו הזדמנות פז להזמין אחד כזה שיעשה את האירוע להרבה יותר שמח וזכור לטוב. חשוב לבחור ב"מקצוען עם תעודות" שיודע מה הוא עושה ויבטיח לכם אירוע מושלם, שמתאים לכולם!

 

שולחן מתוקים

אהבתם? שתפו עם החברים!