צורות הבלונים המקוריות ביותר שניתן לעצב לבר מצווה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בר מצווה הוא אחד האירועים היותר משמחים עבור הנער הצעיר, וככל אירוע משמח- בלונים תמיד יהיו חלק מהעניין. בלונים נמצאים איתנו מאז ומתמיד כשמדובר בעיצוב אירועים, הם צבעוניים, נעימים למגע ולמראה, ומוסיפים נופך ייחודי לכל אירוע. בעוד פעם האופציות היו די מצומצמות, כיום שוק עיצובי הבלונים מציע הרבה יותר. אומני הבלונים השתכללו, והם יודעים להכין כמעט כל דבר שבו נחפוץ בתור לקוחות. העיצובים היום כוללים בלונים בגדלים שונים, בלונים מנצנצים עם נורות לד, בלונים שקופים שנראים כמו בועות סבון, ובלונים כמעט בכל צורה שאנו יכולים לדמיין. אספנו עבורכם מספר אפשרויות מעניינות לאירוע הבר המצווה הבא עליכם לטובה.

עיצובי בלונים פעם לעומת היום

בלונים תמיד ליוו את האירועים השמחים שלנו, והם ידועים כאלמנטים הכרחיים בכל מסיבה מאז ומתמיד. שוק עיצובי הבלונים הוא כבר לא מה שהיה פעם- כשהיינו יכולים להזמין בלונים סימטריים עגולים בלבד, ואם ממש רצינו להשקיע- אולי בלונים מאורכים, או כאלו היוצרים צורות פשוטות יחסית. כיום, אומני הבלונים יודעים להכין כמעט כל צורה ודמות אפשרית, ואנו יכולים לראות יצירות ייחודיות הן באירועים פרטיים והן באירועים עסקיים. היצירות נעות החל מאביזרים כמו צמידים, קשתות, חרבות ורובים, דרך בלונים שקופים או כאלו המכילים נורות לד מנצנצות, וכלה במבני בלונים גדולים בצורת עצים, מפלים, עמודים ושערי כניסה.

צורות בלונים מקוריות לבר מצווה

להבדיל מפעם, קיימת היום אופציה של הזמנת אמן בלונים שילווה את אירוע בר המצווה שלנו. מה זה אומר? ובכן, מדובר על אמן שנמצא במשך כל האירוע ומייצר בלונים עבור האורחים במקום. אין מזכרת מרגשת יותר מעיצוב בלונים המיוצר עבור האורח ע"פ בקשתו באותו הרגע, ודבר זה מאפשר התאמה מושלמת עבור כל אדם ואדם. לרוב בעת הזמנת בלונים לבר מצווה, אמן הבלונים מגיע, מייצר כמות של עיצובי בלונים פשוטים (כובעים בסיסיים למשל), מחלק אותם ברחבה ומסיים את תפקידו. במצב כזה, בדרך כלל מרבית הכובעים נעלמים מיד ולא נשארים ברחבת הריקודים. החלופה של אמן בלונים המלווה את האירוע ומעניק יחס אישי לאורחים- מעניקה לאירוע נופך אחר לחלוטין, ותחושה אחרת לאורחים החוגגים. בין העיצובים הנפוצים המיוצרים עבור האורחים באירוע: דמויות מסרטים מצוירים, צמידי חד קרן, רובה לייזר ענקי, חייזר עם אורות מהבהבים, ואפילו קריקטורה של מקבל הבלון!

עיצובי בלונים מהווים חלק בלתי נפרד מהאירועים המשמחים שלנו, ובכללם גם אירועי בר מצווה. בשונה מהאופציה הבנאלית והמוכרת של ייצור כמות של בלונים בתחילת האירוע, החלופה המומלצת והמיוחדת ביותר היא כמובן- אמן בלונים המלווה את האירוע לכל אורכו, ומייצר עבור האורחים בלונים אישיים! עיצובים כאלו יכולים להגיע בצורות ודמויות מגוונות, ומעניקים לנו ולאורחים שלנו חוויה בלתי נשכחת.

אטרקציה לאירועים

אהבתם? שתפו עם החברים!