צ'ק ליסט ליום הולדת שלא תשכחו

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ארגון יום הולדת הוא אחד הדברים המהנים שיש, תאמינו או לא, יש כאלה שמתכוננים ונערכים מספר חודשים רבים לפני מועד האירוע. הרצון לדאוג לכל הפרטים הקטנים, להפיק אירוע מוצלח ולהזמין את הקרובים שלכם ליום ההולדת הופך את הארגון לדבר מהנה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר עושים את זה עבור בני משפחה או חברים קרובים. אנחנו כאן כדי לתת לכם צ'ק ליסט כדי שלא תשכחו נקודות חשובות בדרך ליום הולדת שלא תשכחו. אנחנו מזמינים אתכם לעבור על כל נקודה והחגיגה, תהיה מושלמת.

מכיוון שהפקת ימי הולדת היא דבר שנוגע בעיקר לגיל צעיר יותר (אין מה לעשות, כאשר אנחנו מתבגרים לרוב אנחנו מסתפקים בבר או מסעדה ולא מזמינים קוסם לילדים) כלל התהליך והנקודות שיפורטו בהמשך מתייחסות בעיקר לתכנון יום הולדת של הגיל הצעיר.

 

קביעת תאריך

חשוב להחליט על תאריך מראש. אל תעשו את זה יותר מדי מוקדם (כמו חתונה) כי עלולים לצוץ אילוצים שלא תוכלו לתכנן מראש. בכל אופן, החלטה על תאריך סופי 4-6 שבועות לפני מועד האירוע זה בהחלט סביר.

 

הזמנות

ראשית, לאחר שנקבע התאריך, יש להודיע לכולם לפחות 3-4 שבועות לפני מועד האירוע. על מנת שתהיה נוכחות גבוהה ביום ההולדת ואנשים יוכלו להגיע בוודאות, האנשים צריכים לקבל הזמנה מספיק זמן מראש. כמו כן, אם מדובר בילדים, חשוב להשקיע באיכות ההזמנה. בעבר, היה נהוג להשקיע בכרטיס מיוחד, עם קונספט מסוים שהיה מחולק לחברים בכיתה ועליו כל הפרטים. כיום, בעידן הטכנולוגי, נהוג לשלוח הזמנות דרך הוואטסאפ של ההורים, כך שההשקעה אמורה להיות בעיקר בגרפיקה שניתן להעביר דרך מכשירי הטלפון.

 

תזכורות

תזכורות זה חשוב! אין צורך לשלוח הודעות כל יום, אבל לאחר שנשלחה ההזמנה בפעם הראשונה, רצוי לתזכר שבוע לפני ואולי גם יום לפני האירוע. בעולם שבו לכולנו יש כל כך הרבה מטלות ומשימות בראש, חשוב לתזכר.

 

להזמין את כולם

אנחנו חורגים לרגע מרשימת ההכנות ה"יבשות" שצריך לעשות לקראת האירוע ובוחרים להדגיש שחשוב להזמין את כולם. בין אם הילד או הילדה בכיתה א' ו' או ח', בין אם אתם מארגנים אירוע לחברים בעבודה או בלימודים, חשוב מאוד להקפיד להזמין את כל המסגרת החברתית. לא תרצו שאנשים ייפגעו עד עמקי נשמתם מכיוון שלא הוזמנו ולא תרצו שהאירוע שלכם ייזכר ככזה שהדיר אנשים מסוימים.

 

חלק אומנותי

בימינו צריך להתאמץ חזק חזק כדי להרשים ולהקסים את הילדים שמגיעים למסיבות יום הולדת. חשוב לחשוב מראש על הפעלה שתהווה את מרכז העניינים של האירוע, בין אם זה קוסם לילדים, ליצן או אפילו סטנדפאיסט, חשוב להשקיע בפעילות המרכזית, אחרת, הדור של היום ישתעמם מהר…

 

עוגה, מזון ושתייה

אירוע טוב הוא כזה שלאורחים היה טעים ונעים, לכן כדאי לחשוב על עוגה מעניינת עם קונספט מיוחד וטעים וכמובן יש להשקיע מחשבה במזון שיוגש לאורחים בכל שלבי האירוע, אל תדלגו על החלק החשוב הזה!

 

מתנות לאורחים

אם מדובר בילדים בוגרים אין הכרח לארגן מראש מתנות, אולם ילדים קטנים שנפגשים באירוע יום הולדת ישמחו לצאת ממנה עם איזה מתנה קטנה ומלהיבה שיוכלו לקחת הביתה. לכן, חשבו על מתנה צנועה וזולה שתהפוך את האירוע של ילדכם למיוחד יותר.

 

המיקום והקורונה

לסיום, חשוב לציין שבעת תקופת הקורונה חשוב להקפיד ברצינות על הנחיות משרד הבריאות, אל תתכננו אירוע במקום סגור ולא מרווח. בנוסף, הקפידו להתעדכן בהנחיות שמשתנות כל הזמן.

 

יום הולדת

אהבתם? שתפו עם החברים!