קינוח מושלם שעובד עם שוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אם אתם רוצים לספק לאורחים שלכם חוויה קולינרית יוצאת דופן, אין כל ספק כי הזמנה של מגשי הפירות של חברת פריגנך יעשו את העבודה, ואף ישתלבו מעולה עם שוקולד ומתוקים. במאמר זה נעניק לכם מידע אודות טכניקה קלה לאירוח מושלם.

הכוכב של כל אירוע – מגש קינוחים עשיר בטעמים

אם אתם מארגנים אירוע בקרוב, בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, אירוסין, מסיבת רווקות, מסיבת גיבוש או כל אירוע אחר, עליכם לוודא כי לאורחים שלכם יוגשו קינוחים מצוינים אשר ישתלבו באופן הרמוני עם הקונספט של האירוע, כחלק מהסטנדרט הנהוג כיום בענף האירועים. לאור העובדה כי כל אחד מעוניין לספק לאורחים שלו חוויה מדהימה, הדרך הקלה היא להשתמש בשוקולדים. אולם, האם חשבתם על שילוב בין שוקולד לבין קינוח? אנו שמחים להציג בפניכם את הקינוח אשר ללא ספק ישדרג לא רק את האירוע אלא גם את הפן הקולינרי, כל זאת באופן קל ופשוט – משלוח מגשי פירות.

קינוח מושלם

משלוח מגשי פירות – לכל אירוע ובכל תקציב

מגשי הפירות אותם תוכלו להזמין מחברת פריגנך יאפשרו לכם לקבל חוויה ייחודית בעבור האירוע, כאשר כלל המגשים כוללים את פירות העונה אשר יכולים להגיע חתוכים או בצורתם השלמה, כאשר כלל המגשים ניתנים בהתאמה אישית למספר האורחים, ולקונספט של האירוע. החברה פריגנך מקפידה להשתמש אך ורק ברכיבים טבעיים כמו גם אפשרויות שדרוג ייחודיות הניתנות בהתאם לאירוע שלכם, ולכן מדובר בקינוח מושלם אשר עובד מצוין עם שוקולדים, עוגות ופינוקים נוספים אותם תגישו באירוע. בנוסף, תוכלו לקבל משלוח מגשי פירות מהיר במיוחד – בזכות צוות שליחים מהימן אשר מבצע שליחויות בכל רחבי הארץ, בהתאם לזמנים אשר נקבעו מראש. לביצוע הזמנה היכנסו לאתר, בחרו את המגש שלכם ולאחר זמן קצר תוכלו לקבל את המשלוח ישר לבית או למשרד.

קינוח מושלם שעובד עם שוקולד – מגשי פירות

מארגנים אירוע בקרוב? וודאי אתם חושבים על קינוח מושלם שיעבוד בצורה מושלמת עם שוקולד. קינוח כזה הוא ללא ספק מגשי פירות אותם ניתן להציב בסמוך לשוקולדים ולקינוחים, ובכך לאפשר לכם ולחברים ליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן בדמות קינוח בריא שעובד מעולה עם שוקולדים. הצעה להגשה אינטראקטיבית בזמן האירוע בכדי לשלב בין השוקולד לפירות הוא לפתוח שולחן ריק ובמרכזו לפרוס נייר אלומיניום. לאחר שפרסתם את האלומיניום, פזרו על גבי השולחן את השוקולדים והעוגות אותם הזמנתם או הכנתם מראש, ולצידם להניח את הפירות אותם קיבלתם באמצעות מגשי פירות. מדובר באופציה קלה ונוחה אשר תאפשר לכם לשדרג את האירוע בקלות ובמהירות, ובכך לספק לאורחים זיכרון צילומי וייחודי אשר נעשה ממש במיוחד בעבורם.

 10% הנחה לרוכשים המגיעים מאתר זה. למימוש ההטבה הזינו את קוד הקופון 10preoff במעמד התשלום

אהבתם? שתפו עם החברים!