קישוטים מיוחדים לסוכה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אין כמו קישוט תוצרת בית כדי לפאר את קירות הסוכה. לקישוט סוכה ישנה חשיבות רבה מבחינת הידור מצווה. אך גם ליושבים בסוכה יהיה נעים יותר לשבת בסוכה מקושטת ומעוטרת. ניתן להכין קישוטי סוכה ממגוון חומרים, רעיונות והשראות. מוזמנים להמשיך איתנו כדי לקבל השראה.

 

מנדלות לקישוט

תליית כוכבים קטנים בין מגוון הקישוטים הגדולים התלויים בסוכה, מזמן כבר הפכה לבנאלית. אתם יכולים לשדרג את קישוט קירות הסוכה שלכם ולחפש ציורים חמודים להדפסה. תוכלו למצוא שם מגוון של מנדלות להדפסה, וכך, כל ילד מקבל תעסוקה, או צובע את המנדלה בצורה מתאימה, לאחר מכן גוזרים את הציור ותולים אותו בין הקישוטים הגדולים.

 

ציורי נוף

ניתן להדפיס ציורי נוף, לצבוע אותם בצורה מתאימה וליהנות מקישוט נוף ציורי לקירות הסוכה. צביעת ציורי נוץ לכשעצמה, היא משחררת ומרפה, כך שתוכלו להדפיס ציור כזה לעצמכם או לכל מי חשוב לכם, גם אם אתם לא בונים סוכה משל עצמכם ואין לכם צורך בקישוט סוכה.

 

שרשראות לסוכה

ניתן להכין באופן עצמאי שרשראות לקישוט סוכה על ידי גזירת דפים צבעוניים מתאימים. כאן אתם אלו שמחליטים מה תהיה גובה ההשקעה, תוכלו להשקיע בדף צבעוני פשוט או בדף מבריק, כרצונכם. אופן ההכנה פשוט: גוזרים רצועות נייר ובעזרת מהדק סיכות רגיל, מהדקים כל רצועה ללולאה המתחברת לרצועה הראשונה. יצירת שרשרת כזו יכולה להתאים במיוחד לילדים בני 9.

 

קישוט בעל משמעות

מרבית הקישוטים בסוכה שלנו מהווים הזדמנות להכניס תוכן ומשמעות לקירות. מסיבה זו ניתן למצוא קישוט סוכה של 12 שבטי ישראל, 4 חייבים להודות או כל פסוק אחר מהתנ"ך. גם אתם יכולים לחפש אחר פסוק שאתם מתחברים אליו ולחפש עבורו סמלים מתאימים.

זה יכול להיות דפי צביעה המביעים את הסמל המתאים (עז כנמר = נמר, קל כנשר = נשר) או אפילו כיתוב מסוגנן על רקע דף מעניין וצבעוני. האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

 

שעון – למיטיבי לכת

אם אתם יודעים להכין יצירות מורכבות ואתם אפילו נהנים מזה, תוכלו להכין שעון. קחו צלחת עגולה וחזקה, כמסגרת אליה, תוכלו להדביק כפיות חד פעמיות זו לצד זו, כך שהכפית עצמה תהיה מודבקת והידית שלה, תצא כלפי חוץ.

תצטרכו לחורר את אמצע הצלחת ולהרכיב בה מנגנון שעון, אותו ניתן לקנות בחנויות של חומרי מלאכה וכך, להרכיב את המנגנון. לפני הרכבת המנגנון, בחרו ספרי צבעוני לצביעת השעון. מספרים אתם יכולים ליצור מחומרי מלאכה שונים. יש כאלו שיעדיפו להדביק סמלים של שנים עשר השבטים, הכל נתון לבחירתכם.

 

לסיכום

מגוון הקישוטים שניתן ליצור עבור קישוט סוכה, הם רבים מספור. כפי שסיכמנו כאן, ניתן ליצור יצירות מרהיבות גם בהשקעה מינימלית. קישוט לסוכה לא מחייבים הוצאות כספיות גדולות. חפשו השראות ממגוון יצירות ברשת. אז שיהיה חג שמח!

ציורים חמודים להדפסה

אהבתם? שתפו עם החברים!