שף פרטי חלבי או שף פרטי בשרי – ראש בראש!

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מי שטרם ביקר במסיבה או אירוע ובו שף פרטי, הגיע הזמן.

הטרנד החדש שכבש את ישראל מביא אליכם הביתה את טובי השפים, שיעשו את המיטב כדי להתאים את עצמם אליכם ואל טעמכם ולנתב את כישרונותיהם לצורך ארוחה מדהימה.

אתם או האורחים צמחונים או שומרי כשרות? לא לדאוג! תוכלו לבחור בארוחה חלבית בלבד או בשרית בלבד כרצונכם.

מתלבטים? אספנו עבורכם נתונים והמלצות.

 

מתי נזמין שף פרטי?

למען האמת, כפי שתוכלו לראות, שפים פרטיים יכולים להתאים את עצמם ואת התפריט למגוון רחב של אירועים. החל מאירועים פרטיים – ימי הולדת, ימי נישואין או הצעות ואפילו חתונות, חגים ומועדים, מסיבות רווקים או רווקות, ועד לאירועים עסקיים – כנסים, אירועי השקות ואירועי התרמה, מסיבות עיתונאים, ישיבות חגיגיות ועוד.
בהתאם לרוח האירוע, התפריט מותאם.

 

ארוחות בשריות

למי שלא מחפש ארוחה קלילה, אך רוצה אווירה מלכותית – נמליץ על הארוחות הבשריות. אמנם האירוע הופך לדינאמי פחות, סדר הישיבה סביב השולחן נשמר והמנות כבדות יותר – אך אין כמו ריח הסטייקים וצליל הצלייה כדי לשדרג את חווית האירוע (גם אתם שומעים את ה"טססס" עכשיו?).
דמיינו את הארוחה: היין האדום זורם לכוסות וכולנו עסוקים בלבטים אם אנחנו רוצים קודם לסיים עם האסאדו או להמשיך לנשנש את התפו"א שמרגיש כאילו בדיוק יצא מהמדורה – האווירה מצוינת, התחושה מלכותית, האווירה מתאימה לחגיגת אירוע או לענייני עסקים.
עבור הצמחונים, ניתן כמובן לספק מנות צמחוניות גם במקרה זה.
במרבית המקרים גם ניתנת האפשרות להתאים לאירוע קינוחים פרווה בלבד.
האירוע מומלץ גם לרגישים ללקטוז, שבארוחה חלבית יוכלו ליהנות פחות מהשפע המוצע להם.

 

ארוחות חלביות

יש דבר אחד שלא ניתן לקחת מהמטבח החלבי: היצירתיות.
אין-סוף של מנות, תפריטים וכיווני חשיבה – מעולם הקישים והפשטידות ועד המטבח האיטלקי, מעולם הסלטים המסוגננים ועד תפריטי הדגים. אם אתם רוצים להרכיב ארוחה בלתי נשכחת, כזו עם מנות שאורחיכם טרם טעמו, כזו שתגרום להם להגיד "וואו, מי חשב על זה?" – זה הזמן להתייעץ עם שף פרטי על ארוחה חלבית בלתי נשכחת.
דמיינו את הארוחה: האווירה קלילה ודינאמית, האורחים נהנים ממינגלינג, יד אחת אוחזת בכוס יין לבן והיד השנייה בצלחת עם פוקאצ'ה פריכה ומצוינת.
במידה ויש לכם אורחים צמחונים או שומרי כשרות, אפשרות זו תסיר דאגה מלבכם.
והקינוחים? כיד המלך! גם כאן, אין-קץ ליצירתיות המדהימה.

 

מחירים

במידה ותבחרו לסעוד במסעדת גורמה בישראל, תשלמו עבור כל סועד בין 350 ל- 500 ש"ח. גם במקרה של הזמנת שף פרטי, המחירים יהיו דומים.
מרבית השפים הפרטיים מציעים מחירים זהים לארוחה בשרית וחלבית, כך שהשיקול הכלכלי לא אמור להיות המכריע במקרה זה – אלא רק הדרך שבה אתם מדמיינים את האירוע ואיזה חלום תרצו להגשים.

אם אתם רוצים ערב בלתי נשכח, אוכל שמשלב בין טעמים מדהימים לניחוחות מצוינים – הגיע הזמן להפיק את האירוע הבא, ולהזמין אליו את השף הפרטי שיעזור לכם להגשים את החלום.

 

 

טבח

אהבתם? שתפו עם החברים!