היום שלכם: כך תבחרו תקליטן שירים לכם את החתונה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יום החתונה שלכם הוא אחד הימים החשובים בחייכם והוא יהיה מלא בזיכרונות שתוקירו לכל החיים. לכן, בחירת התקליטן שינגן בחתונה שלכם היא החלטה שיש לקחת בכובד ראש. אחרי הכל – כל האירוע שלכם מצולם, אז תדאגו שהילדים שלכם יהיו גאים בטעם המוזיקלי שלכם, אה? בחירת התקליטן המושלם לחתונה יכולה להיות תהליך קשה, אבל היא לא חייבת להיות.

 

סגנון מוזיקלי

כאשר בוחרים תקליטן לחתונה, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא סוג המוזיקה אותה אתם מעוניינת שהתקליטן ינגן. שאלו את עצמכם איזה סוג מוזיקה אתם רוצים לשמוע במהלך החתונה, מה מרקיד אתכם, מה עושה לכם שמח ומה כיף לכם לשמוע הזמן האוכל.

האם אתם רוצים פלייליסט חתונה ים תיכוני? רוקיסטי? מוזיקת משנות ה80? או שאולי אתם רוצים ערבוב של מספר סגנונות יחדיו? האם אתם רוצים שהדי ג'יי שלך ינגן מגוון ז'אנרים מוזיקליים שיתאימו לטעמים שונים בשבילכם אי בשביל האורחים שלכם?

שירי חתונה של DJ

ביקורות והמלצות יעשו הבדל

לאחר שהחלטתם על סוג המוזיקה שאתם רוצים לשמוע, השלב הבא הוא למצוא את התקליטן המתאים. פצחו במחקר תקליטנים בקבוצות פייסבוק שונות של מאורסים מאורסות או אפילו דרך ביקורות בגוגל. אתם יכולים גם לבקש מחברים ובני משפחה להמלצות, ייתכן והאולם בו סגרתם אירוע ימליץ לכם בעצמו על תקליטן מומלץ ואמין.

 

פגישה אישית

לאחר שצמצמתם את רשימת התקליטנים הפוטנציאליים שלכם, הגיע הזמן לפגוש את התקליטנים הנבחרים באופן אישי. אתם יכולים בהחלט לבקש לראות אותם מנגנים באירועים של אחרים.

זה ללא ספק יתן לכם מושג טוב יותר על הסגנון שלהם ויתן לכם מדד לבחון דרכו האם אתם מתחברים לסגנון המוזיקלי או שלא. בהזדמנות זו, תוכלו במפגש גם לשאול שאלות על הניסיון שלהם, כמה חתונות הם עשו ובאיזה סוג ציוד הם משתמשים.

שירי חתונה של DJ

טיפ חשוב

הקפידו ללכת עם תחושות הבטן שלכם. פעמים רבות במפגש פנים מול פנים ניתן להתחבר מאד לאדם מסוים או מצד שני, ממש לא להתחבר וזה בסדר גמור! כמובן שמוטב תמיד לבחור ספק לחתונה שכיף לכם בחברתו והאווירה והדינמיקה זורמות.

והכי חשוב – אל תשכחו ליהנות! החתונה שלכם היא יום מיוחד ואתם רוצים לוודא שהמוזיקה שמתנגנת באירוע שלכם תהיה מהנה ככל האפשר. בקשו מהדיג׳יי שלכם להמשיך במסיבה לאפטר פארטי מפוצץ שיצור המשכיות ואווירה בלתי נשכחת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הללו, אתם יכולים להיות בטוח שיום החתונה שלכם יהיה אחד הימים המושלמים והמאושרים בחייכם וגם שהאורחים ידברו עוד הרבה על המוזיקה המטורפת שהתנגנה אצלכם בחתונה.

כשזה מגיע לבחירת התקליטן הנכון, חשוב לעשות את המחקר שלכם, לשאול את השאלות הנכונות ולוודא שאתם עובד עם תקליטן מקצועי ואמין. אחרי הכל – אתם מתחתנים רק פעם אחת!

שירי חתונה של DJ

אהבתם? שתפו עם החברים!