אירוע השנה! כך תתכננו אירוע שאף אחד לא ישכח

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אם הנכם לפני מסיבת יום הולדת לילד או לילדה, או לפני אירוע גיבוש מחלקתי או אירוע חברתי אחר ואתם מעוניינים לחגוג אך טרם החלטתם על קונספט האירוע או שאולי אתם די אבודים מול הרעיונות הרבים שקיימים בשוק האירועים, אז זהו בדיוק הזמן הנכון "לפתוח" את הראש לקראת דברים מעניינים יותר, מסקרנים יותר שיותירו את האורחים שלכם בפה פעור ושכמובן הם ייהנו מבידור ברמה אחרת לגמרי.

 

שמענו כבר על הכל, אין משהו שאיננו מכירים – האומנם?

מי מבינכם שתכנון אירועים הוא דבר שבשגרה, הן במסגרת העבודה, הן במסגרת וועדים של בתי ספר או בוועדי גנים או בכלל אם הנכם הורים לילדים שאוהבים לחגוג חגיגות ימי הולדת גדולות ומיוחדות, בטוח מכירים כבר את כל סוגי הקונספט המוכרים שיש היום החל מ- מתנפחים, מתנפחים עם מים, ליצנים, קוסמים, אומני חושים, רקדניות בטן ועוד ועוד.

אך לצד כל הדברים המוכרים והטובים הללו יש מופע מרהיב ביותר שמתאים לכל חתך הגילאים ולכל המסיבות שאתם עורכים. האם שמעתם בעבר על מופע קרקס פרטי? מופע שבו הלהטוטנים הם אנשים שחיים ונושמים את הקרקס, שמכירים את כל סוגי הלהטוטנות כמו למשל הליכה על קביים, לפידי אש, רכיבה על חד אופן וכל זה מתקיים בהומור, בצחוק ובפליאה.

מִקרֶה

איך זה בדיוק מתנהל?

אם כן, מופע קרקס פרטי אצלכם באירוע יכול בהחלט לתת את הערך מוסף שאתם מחפשים. המופע אורך כ- 45 דקות אשר מתחיל באנרגיות שיא ומסתיים בעודף אנרגיות. לפני קיום המופע, מזמין האירוע מעביר את המידע הרלוונטי לפרפורמר, כמו למשל – האם מדובר על אירוע חברה? מי הוא סוג הקהל, מהו חתך הגילאים? ילדים, נערות ונערים או שאולי מבוגרים?

באיזו מסגרת המופע מתקיים? יום הולדת שמתקיימת במרחב בחוץ או בתוך אולם? אם המופע מתקיים בחוץ צריך לקחת בחשבון חיבורים לחשמל הכרחיים לתאורה והגברה. בדרך כלל, אם ההופעה מתקיימת במקום סגור אין עם כך בעיה. ישנם עוד שאלות נוספות שיכוונו את הפרפורמר לביצוע מושלם של מופע שישאיר את קהל האורחים בפה פעור.

 

לסיכום – לפעמים חלומות מתגשמים

ישנם פעמים בחיים בהם אנחנו הולכים לבלות עם בני הזוג או הילדים בהצגות ובמופעים שבמהלכם הצטערנו שלא שילמנו קצת יותר עבור הכרטיס וישבנו בשורות הראשונות של האולם כמו למשל מופע קרקס שלא כמו בשאר ההופעות מיקום הישיבה הוא קריטי.

דמיינו לעצמכם מופע פרטי שנערך אצלכם באירוע שבו ניתן להתקרב קרוב מאוד למבצע המופע ולראות כיצד הם הולכים על קביים גבוהים, איך הם מגלגלים את הכדורים ואיך בכלל הם מבצעים את הפעלולים המגניבים והמסקרנים שלהם, לתקשר עם הפרפורמר וכל זה כחלק מאירוע גדול, נוצץ ומשמח לכל המשפחה והחברים.

מִקרֶה

 

אהבתם? שתפו עם החברים!