איך עובדים דוקרנים להרחקת יונים?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יונים אשר משתקעות בפתח הבית, בכניסה למבנה מסוים או אפילו בבית העסק הינן מטרד רציני בהחלט שיש לטפל בו בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שיונים עשויות להפיץ מחלות שונות, לפגוע באסתטיות של המבנה או הבית, ואף להפיץ את כיני היונה אשר עקיצתן חזקה במיוחד ולא נעימה כלל. אחת מהדרכים המרכזיות הקיימות כיום להרחקת יונים הינה דוקרנים. בכתבה הבאה נפרט עבורכם איך דוקרנים אלו עובדים וכיצד ניתן להשיג אותם.

 

למה דווקא דוקרנים להרחקת יונים?

על מנת להרחיק את היונים ולוודא שלא יחזרו שנית, יש לבחור את מרחיק היונים אשר הוא מספר 1 בהרחקת יונים, או לחלופין למצוא דרך מיטבית להרחקת המטרד, על מנת לוודא שאלו יורחקו מביתכם לצמיתות. בשנים האחרונות עלתה המודעות לשמור על הסביבה, ובכללה גם החשיבות של להרחיק מזיקים שונים במידה ויש בכך צורך, אך מבלי לפגוע בהם. על כן, דוקרנים להרחקת יונים הינן דוגמא מצוינת לשיטה המונעת את חזרת היונים מבלי לפגוע בהן כלל.

 

איך הדוקרנים עובדים?

הדוקרנים חוסמים את אפשרות הנחיתה של היונים, שכן הן מבינות שאין להם מקום נוח לנחות בו. דרך זו בעצם מונעות מהן להיכנס למבנה, אך היונים לא נפגעות מהדוקרנים עצמם אלא פשוט ממשיכות לחפש מקום אחר לנחות בו.

 

יתרונות נוספים של הדוקרנים להרחקת היונים

סיבה נוספת אשר מחזקת את היתרון המיוחד של הדוקרנים להרחקת היונים היא שהתקנת הדוקרנים החשבת לפעולה פשוטה יחסית, שניתן לבצע בקלות. כמו כן, את הדוקרנים ניתן להתקין בסוגים שונים של מבנים כמו על אדן החלון, על גג רעפים, על צנרת, על מרזבים, ועוד.

 

אילו סוגי דוקרנים להרחקת יונים קיימים?

קיימים כיום בשוק מגוון סוגי דוקרנים, אשר כמובן מחירם משתנה בהתאם לעמידות שלהם ולאיכותם. בכל סוג שתבחרו לקנות, אנו ממליצים לבחור בדוקרנים בעלי תו תקן אירופאי על מנת לוודא שתרכשו מוצר איכותי שיעשה את העבודה הנדרשת. ניתן לקנות את הדוקרנים באתרי האינטרנט השונים, וגם בחנויות למוצרי בניין בכל רחבי הארץ, מעפולה,  גם בראשון לציון ועד באר שבע. סוגי הדוקרנים המרכזיים כיום בשוק הם דוקרני פלסטיק, דוקרני נחושת ודוקרני נירוסטה, כאשר האחרונים נחשבים כאיכותיים ביותר. בבחירת הדוקרנים תצטרכו להתחשב בגורמים כמו אורך, כמות ומבנה הדוקרנים. בחרו בסוג הדוקרן המתאים ביותר לסוג המבנה שלכם, לתנאי מזג האוויר וכמובן על פי המסגרת הכלכלית שלכם.

 

התקנת הדוקרנים

על מנת להדביק את הדוקרנים, בדרך כלל כדאי להשתמש בסיליקון כדי לוודא שההדבקה תתבצע היטב. טרם ההדבקה דאגו לנקות ביסודיות את המקום, להסיר לכלוך ואבק, ורק לאחר מכן הניחו והדביקו את הדוקרנים במקום הבעייתי.

 

לסיכום

לסיכומו של דבר, הרחקת יונים היא עניין רציני שיש לטפל בו בהקדם האפשרי על מנת לשמור על בריאותכם, על בריאות הסובבים שלכם, ועל האסתטיות של המבנה בו היונים החליטו להשתקע. השתמשו בדוקרנים על מנת להרחיק את המטרד, ותוכלו להיעזר גם במרחיק יונים מקצועי שיסייע לכם בפתרון הבעיה. בהצלחה!

בעל חיים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!