הכירו את החברה שתסדר לכם את האירוע – MAGNETX

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כאשר אתם מתכננים אירוע, בין אם מדובר בבת מצווה, בר מצווה, חתונה, אירוע לחברה או אירועים רבים אחרים, עולה חשש כי הוא לא יהיה מרשים כמו שהייתם רוצים. חברת MAGNETX נועדה לענות בדיוק על החשש הזה. במסגרת כך, החברה מספקת לכם מגוון מטורף של אטרקציות אשר מתאימות לכל אירוע, כדי לתת לאורחים שלכם אירוע בלתי נשכח שהם לא יפסיקו לדבר עליו ולשבח אתכם לגביו. אנחנו כאן כדי להציג לכם את החברה ואת האטרקציות שהיא מציעה.

 

קצת על חברת MAGNETX

MAGNETX אטרקציות לאירועים היא חברה אשר עוסקת במתן אטרקציות לחתונות ולמגוון רחב של אירועים נוספים כגון בת מצווה, בר מצווה, חינה, אירועים למשרדים ועוד. החברה הוקמה עוד בשנת 2008, כחברה לצילום מגנטים (ועל כן על שמה MAGNETX, אשר כולל את המילה מגנט). עם הזמן, החברה אשר שלחה את הצלמים שלה לאירועים, הבינה שיש צורך משמעותי באטרקציות נוספות אשר ישפרו את האירוע ויהפכו אותו לכזה שכולם מדברים עליו.

 

כל האטרקציות תחת מקום אחד:

אנחנו כאן כדי להציג לכם חלק מהאטרקציות הרבות אשר חברת MAGNETX מציעה לכם, אשר מתאימות לכל אירוע אשר תבחרו לעשות:

 

1.      מגנטים לאירועים

כמובן שהשירות הראשון שיוצג כאן הוא השירות שהחברה מספקת הכי הרבה שנים – מגנטים לאירועים. למעשה, אין כמעט אירוע שאנחנו נמצאים בו ולא רואים צלם מגנטים. הסיבה שהצלמים הללו הם כה טרנדיים נובעת מכך שהם עונים על שני הצרכים – גם משאירים מזכרת אצל בעלי השמחה ותופסים רגעים משמחים. לצד זאת, הם נותנים לאורחים מגנטים רבים כמזכרת מהאירוע. כך, הם יזכרו אותו לתמיד.

 

2.      זיקוקים לבת מצווה, אירועי חברה וחתונה

עוד אחת מהאטרקציות המובילות הן זיקוקים לחתונה אשר ניתן לשגר לשמיים ברגעי השיא, בין אם זה בחופה, כחלק מהדברים של מנהלי החברה ועוד. אין אדם שלא אוהב זיקוקים ולכן האטרקציה הזו תשאיר את האורחים שלכם פעורי פה.

 

3.      מסך ירוק לאירועים

אז נכון, מגנטים זה כיף, אבל אפשר לשדרג את חוויית הצילום בכך שתשימו מסך ירוק אשר יאפשר לאורחים להצטלם במגוון רחב של רקעים מצחיקים. לצד זאת, תוכלו לתת להם אביזרים מגניבים להצטלם איתם כדי להפוך את התמונות למצחיקות.

 

4.      הפרחת בלונים

עוד אטרקציה מיוחדת שאורחים אוהבים, וגם מצטלמת טוב, היא הפרחת הבלונים על ידי האורחים. כך, כאשר הכלה הולכת בחופה, ניתן להפריח בלונים לבנים שישמרו את הקהל בקשב וכן יאפשרו לכם לצלם תמונות מרהיבות. הדבר כמובן תקף גם בבת מצוות ואירועים דומים.

 

לסיכום

קצרה היריעה מלספר על כל האטרקציות ואנחנו ממליצים לכם לבקר באתר של חברת MAGNETX כדי לשאוב השראה לאירועים שלכם. במסגרת כך, תוכלו גם למצוא אותיות פרחים, אותיות מוארות, עשן כבד לסלואו, בובות אלכוהול, ערכות קריוקי להשכרה ועוד מגוון רחב של אטרקציות שוות.

אולם אירועים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!