הדימיון שבין שוקולד לאורגזמה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

רבים נוהגים להשוות את חדר האוכל לחדר המיטות, ומוצאים קשר רב בין קיום יחסי מין לבין אכילה. מחקרים רבים בדקו ששילוב של אוכל כמו קצפת, תותים או שוקולד יכולים לתת נפח מדהים ליחסי המין שלכם, ולכן ניתן למצוא אצל זוגות מסויימים חיבה רבה לדרך הזו. אך מעבר לכך שהם הולכים טוב ביחד, יש גם הרבה דימיון בין מאכלים לבין קיום יחסי מין, ובמאמר הקרוב נעמוד על הדימיון שבין שוקולד לאורגזמה.

 

אושר? בריאות? אהבה? ALL IN ONE

הדימיון שבין שוקולד ואורגזמה בא לידי ביטוי בכמה וכמה מישורים. המישור הראשון הוא המישור הבריאותי. לשוקולד יש סגולות רפואיות שאין שניות להן. ראשית, שוקולד מכיל רמות חלבון גבוהות יחסית, וכן ויטמין E שידוע שתפקודו היעיל כנוגד חמצון. בנוסף, השוקולד הוא בעל מינרלים חשובים כמו סידן, זרחן ומגנזיום. שלושתם חיוניים ואפקטיביים ביותר לכל מה שקשור בבניית השיניים בפרט ובניית העצמות בכלל.

 

מעבר לזה, ידוע שהשוקולד מתפקד כמעורר חשק מיני מובהק, ומה מחבר בין שוקולד לאורגזמה יותר מהעובדה הזו?

הדימיון שבין שוקולד לאורגזמה

עוד בנושא הדימיון שבין שוקולד לאורגזמה – שניהם מעולים להעלאת מצב הרוח! ידוע כי אכילת שוקולד מעוררת חושים מיניים אך גם בלי קשר לזה, היא טובה להעלאת המורל האישי והופכת את החיים למתוקים יותר – גם מבחינה פיזיולוגית של הטעם בפה וגם מבחינת השקפת העולם. האורגזמה פועלת בדרך דומה, שכן הגעה לפורקן בזמן אקטים מיניים שונים מעלה את קצב הלב ומשחררת הורמונים שמעוררים וממריצים את הגוף, ובהתאם – מעלים את מצב הרוח.

לעומת הדימיון שבין שוקולד לאורגזמה, יש גם הבדלים. כך, לדוגמה, אכילת שוקולד צריכה להישאר בפרופורציות ולא כדאי להפריז בצריכה שלו, לעומת אורגזמה – שם אין חוקים. קיום יחסי מין אינו מוגבל בכמות ולא קיים סיכון של פגיעה גופנית מביצוע שלהם. כיף גדול!

 

יחסי מין מקיימים בכיף

יחסי מין הם אקט שחשוב לבצע, בין אם אתם נמצאים בזוגיות יציבה ובין אם אתם רווקים הוללים, אולם לצערנו חלק מהאנשים מתמודדים עם בעיות לא פשוטות בעת ביצוע יחסי המין. בעיות כמו שפיכה מוקדמת, אין אונות ואורגזמות חלשות עד לא מורגשות הן רק חלק מהבעיות איתן מתמודדים גברים ונשים ברחבי העולם.

כדי להקל על המצב ולהוות פתרון טוב ויעיל לבעיות, קיימים היום מגוון תכשירים טבעיים שיכולים לסייע להתמודדות עמן. כך, לדוגמה, רשתות הפארם התחילו להציע ולשווק תרופות כמו ויאגרה ללא מרשם, לויטרה, קמגרה, סיאליס ועוד, שמגיעים בצורות של ספריי השהייה, טבליות, קרמים, משחות ועוד. כדי לרכוש את המוצרים האלו לא תצטרכו אפילו לגשת אל רשתות הפארם, תוכלו פשוט להיכנס לאתרי האינטרנט של החברות המשווקות ולהזמין את אותם המוצרים עד הבית עם משלוח. כך גם תוכלו להישאר אנונימים ולא לחשוף את הבעיה שלכם. תהנו!

 

אהבתם? שתפו עם החברים!