מה יהיה עם עולם הדייטים?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

רווקות/ רווקים ומעוניינים/ות שזה לא יהיה הסטטוס שלכם יותר? על טינדר ודאי כבר שמעתם, אולי אפילו ניסיתם בעבר,  אבל כל הקונספט הזה של אפליקציית היכרויות בילבל אתכם וגרם לכם לקחת צעד אחורה ולתת עוד צ'אנס לפגישה רנדומלית עם החצי השני שלכם ברחוב, בעבודה או בלימודים  או לתת לחברים לנסות לשדך לכם מישהי/ו רנדומליים.

כל זה טוב ויפה לעולם של פעם, אבל במציאות החדשה שאנו חיים בה כבר כמעט שנה פגישות רנדומליות עם החצי השני שלכם הם כנראה דב שפחות עתיד לקרות, אלא אם שפר עליכם מזלכם והחצי השני שלכם נמצא ב-1000 מטר שמסביב לביתכם.

אמנם יש תקווה שהחיים יחזרו להיות נורמלים יותר ולא חופשות קצרות בין סגר לסגר , אך עולם הדייטינג בזמן הזה עבר תהפוכה רצינית שייתכן ותחזיק גם כשהקורונה כבר לא תהיה חלק מחיינו.


אז מה נשתנה במציאת דייטים בתקופה הזו מכל התקופות?

קודם כל מרחב התנועה שלנו הוגבל ביותר, בין אם זה סגרים שמותר לנו להגיע רק עד 1000 מטר מהבית שלנו, או בין אם זה שגם כשאין סגר מהודק אנחנו לא יכולים להתעופף בקלות לחופשה חלומית בארץ אחרת.

מקומות העבודה הפכו ממשרדים, בארים וחנויות לבית הפרטי (במידה ואתם מאלו שהצליחו לעשות את המעבר לעולם הדיגיטל ולא הוצאתם לחל"ת).

ישיבה בהפסקות בין השיעורים בדשא של הקמפוס התחלפה ברביצה על הספה בין שיעור זום אחד למשנהו.

ולא רק פעילויות היום שלנו הוגבלו – חיי הלילה הפכו להיות זיכרון מעומעם מפעם-  הופעות, מסיבות, מועדונים, בארים אפילו מסעדות ובתי קפה נפגעו באופן קשה ביותר מהסגרים.

 

אז מה כל זה אומר בעצם?

כל המקומות בהם היינו פוגשים בעבר אנשים חדשים כבר אינם קיימים, ולא רק שהם אינם קיימים – הם הוחלפו בבדידות ארוכה וצורמת, בה אפילו את המשפחה והחברים אי אפשר לראות, דבר שלטובה או לרעה גרם לאנשים רבים להבין שהם מעוניינים בזוגיות, וכך, באופן אירוני למדי, בתקופה בה הכי קשה למצוא עם מי לצאת לדייט, וכבר שכחנו איך מרגיש דייט ראשון מוצלח, הרצון לכך נעשה הכי גדול.

אפליקציות ההיכרויות, כמו טינדר, קיימות כבר שנים רבות, ואפילו היו פופולריות למדי בישראל גם לפני הקורונה, אך בזמן הקורונה הן תפסו תאוצה ממשית, כיוון שהמרחב הדיגיטלי בו אנחנו כבר עובדים, לומדים וצופים בכל סדרה אפשרית בנטפליקס הוא גם המקום היחיד כמעט שנשאר לנו על מנת למצוא אהבה, כך שגם אלו שסירבו, נכנסו ויצאו או סתם לא באמת הבינו את כללי השימוש של הטינדר מצאו את עצמם עושים סווייפים שמאלה וימינה בתקווה לשבור את הבדידות הקשה ולמצוא אהבה.


אז איך זה עובד?

האפליקציה עצמה מאוד פשוטה למשתמש וכנראה תבינו את הקונספט של מתי עושים סווייפ שמאלה ומתי עושים סוויפ ימינה גם בלי שנסביר לכם, אבל שימוש בטינדר הוא לא רק להסתכל בקטלוג האנושי ולשחק "אוהב/ת לא אוהב/ת", אם המטרה הסופית שלכם היא גם למצוא אהבה ולא רק סקרנות (שזו גם מטרה לגיטימית), הרי שיש להפעיל מעט יותר טקטיקה בבניית הפרופיל האישי על מנת שימשוך יותר אנשים וגם כמובן בשיח שמתפתח לאחר המאצ' (התאמה).

כמה דגשים שרצוי לשים אליהם לב בעיצוב הפרופיל שלכם בטינדר:

 

שימו לפחות 5 תמונות, ברורות, של פנים וגוף

למה?

בניגוד לחיים בחוץ, בעולם הוירטואלי למי שמולכם אין שום אפשרות לראות, לחוות ולשמוע אתכם. הם יאלצו לעשות את ההחלטה האם אתם שווים שיחה מבין כל האופציות הרבות האחרות וכמה שתתנו תמונה יותר "שלמה" של מי אתם יש יותר סיכוי שהצד השני יסתקרן להכיר אתכם. על אף שהיכרות באינטרנט היא דבר לגיטימי לגמרי בימים אלו, ישנם עדיין המון שרלטנים אינטרנט ואם אינכם רוצים להיתפס כחלק מהאנשים האלו אל תשימו תמונות של נוף/ תמונה לא ברורה שלכם עם מסכה ותצפו שזה ישבה את הצד השני.

רצוי שתמונותיכם יהיו כמה שיותר עדכניות וכמה שפחות מרוטשות ומפולטרות, גם אם נוספו
עליכם קילו או שניים כתוצאה מתחביב הבישול החדש שפיתחתם בסגר – אם אתם מעוניינים
באמת בזוגיות, הרי שתיאלצו להיפגש בשלב כזה או אחר ואם אתם נראים במרחק שנות אור
מהתמונות ששמתם כנראה שהדייט שלכם יהיה יותר עסוק בהפתעה מאשר בדייט עצמו והדייט
יתפקשש.
סלפים מחדר כושר אינם סקסיים כמו שהם נשמעים לכם בראש, גם אם אתם ממש רוצים להשוויץ
בריבועים בבטן, גם סלפים מהאוטו אינם רעיון מוצלח, רוב האנשים יעדיפו לצאת עם מי שמתרכז
בנהיגה בזמן שהוא באוטו ולא בלעשות פוזות לפלאפון (אל תצלמו ותנהגו. זה באמת מסוכן).
תמונות מעניינות שמראות קצת על התחביבים שלכם, ורצוי כאלה שאתם מחייכים בהם, כנראה
יקבלו הרבה יותר מאטצ'ים מאשר תמונות של עודף אהבה עצמית.

 

כתבו על עצמכם בפירוט

למה?

להסתמך על פנים יפות בלי שום תוכן אולי עובד בעולם האמיתי, אבל בטינדר פחות. כמעט כולם
יכולים להיראות טוב אם מצלמים אותם מהזוויות הנכונות והתאורה הנכונה, אבל בו זמנית כולם
גם מודעים לשקר החן והבל היופי שהפילטרים יכולים לספק, ועל כן מעוניינים למצוא גם אופי.
ספרו קצת על עצמכם, אין צורך בביוגרפיה שלמה, רק תמצית קטנה שתגרום למי שמסתכל לכם
בפרופיל להתעניין להכיר אתכם.

מומלץ מאוד לכתוב מה אתם מחפשים כי גם ככה כנראה הולכים לשאול אתכם את זה, אז תוכלו
לחסוך מעצמכם שיחות סרק עם כל מי שמחפש משהו שונה לחלוטין מכם. זכרו שעל אף שטינדר
קיבלה קונוטציה של אפליקציית סטוצים, אין זה בהכרח הסיפור. יש אנשים שונים ורבים בטינדר
המחפשים דברים שונים, חלקם מחפשים אהבה, חלקם מחפשים סטוץ, חלקם מחפשים רק להכיר
אנשים חדשים. הכל לגיטימי.

מומלץ להוסיף איזה משהו מעניין – רצוי הומוריסטי, על מנת שיהיה לצד השני משהו מעניין שיכול
לשמש בסיס לפתיחת השיחה לאחר המטצ'.

מה הכי מוריד שכותבים בפרופיל? רשימת מכולת. אם אתם חושבים שהדרך להשיג אהבה היא
בכתיבת כל התכונות שהצד השני צריך למלא באופן פוטנציאלי אז יש לכם עוד המון מה ללמוד על
אהבה, תעשו שיעורי בית על הנושא "אין אנשים מושלמים בעולם" ותשובו לטינדר. רצוי שגם לא
תאחלו בהצלחה לכולם, זה לא מבחן בבית הספר.

 

אחרי המאצ' – פתחו בשיחה מעניינת

למה?

כי זה משעמם להתחיל כל שיחה ב"היי". פשוט וקל. נכון, זה הכי מכבד להתחיל שיחה ככה, ואם הייתם נפגשים ברחוב כנראה שכך השיחה היתה נפתחת, אך אתם בטינדר, ואתם צריכים להיות יותר מעניינים מכל האופציות האחרות הקיימות (ויש המון), כך ששיחה שמתחילה באופן מאוד גנרי לא תתן לכם עוד נקודות. להמשיך את השיחה לחקירת שב"כ גם פחות מתאים. הומור הוא תמיד דרך טובה לפתוח שיחה מעניינת ולא צפויה שתגרום לצד השני להתעניין בכם ולרצות לדבר איתכם הרבה יותר מעם שאר המאצ'ים שעסוקים בלשאול "מאיפה את/ה?" "במה את/ה עובד/ת?" וכו'.

חשוב שתזכרו שכאשר האופציות כה רבות לעיתים הרבה יותר קשה למצוא את האיכותיות ביותר, מה שעלול להיות מבאס ועלול אפילו לגרום לכם לוותר על השימוש באפליקציה למציאת אהבה, אבל… כל עוד אנחנו בסגרים, אין לכם ממש הרבה אופציות אחרות, וגם, מי שבאמת מתאמץ בסוף מוצא זהב- ואז כל רגע של מאמץ נשכח והופך להיות שווה את זה.

 

 התכתבויות

אהבתם? שתפו עם החברים!