מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

חגים, ימי הולדת, הצעת נישואין, חגיגת קידום בעבודה, גיוס או שחרור מהצבא ושבת נעימה של תחילת הקיץ הם רק חלק מהסיבות להזמין אורחים אליכם הביתה. אירוח ביתי תמיד מביא איתו שאלות כמו איך לסדר את השולחן, האם לחגוג בחצר או בתוך הבית ובין היתר עולה גם שאלת הכיבוד. אז מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר? בשאלה זו נתעסק במאמר הבא.

קינוח

"אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה"

כשמדברים על אירוח ביתי קיימים כמה סוגי אירוח. כשעולה שאלת מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר, זה אומר שאת האפשרויות האחרות כמו אירוח חלבי של פשטידות וגבינות, אירוח בסגנון גבינות ויין או אירוח בסגנון ערב פיצות ירדו מהפרק, ונשארתם עם שתי אפשרויות בלבד. ההתלבטות בין שתי אפשרויות היא פשוטה בהרבה יותר מאשר התלבטות בין עולם של אפשרויות בלתי נגמרות.

אז בואו נחשוב לרגע, מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר? שני העולמות האלו מאוד שונים ומהווים חווית אירוח שונה לחלוטין. אולם מה מחבר בין שניהם? נכון מאוד – יין. (אז איך באמת מתאימים יין לאוכל? להלן כתבה של אתר עיתון הארץ למאמר המלא היכנסו לכאן).

"אני שיכור ולא מיין ידידיי"

אז נכון שיין משכר, אבל תנו לנו לספר לכם סוד – שוקולד או בשר משכרים אפילו יותר. נכון, הם לא מכניסים אחוזים של אלכוהול לגוף, אבל שוקולד מעולה או בשר טוב יכולים לתת לגוף תחושת שכרות חושים לא פחות גדולה מזו של יין. חוויה קולינרית עוצמתית במיוחד יכולה להעניק תחושות של שמחה ועונג, ואנחנו כאן כדי לסייע לכם להביא את האורחים שלכם לתחושות האלו.

אז אם בחרתם אירוח בסגנון שוקולד, אנחנו ממליצים לקנות שוקולדים איכותיים ומובחרים, שילכו טוב עם יינות אדומים חזקים. (להלן סקירת מארזים מתוקים של ווינט) המרירות של השוקולד והפרשיות של היין הולכים מצוין ביחד, ומשאירים בפה תחושות של רעננות ועומק בלתי נגמרים. באירוח מסוג כזה אפשר לקיים משחקי טעימת שוקולד עיוורת, ולהיות מופתעים בכל פעם מטעמי השוקולד המתפרצים.

מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר

אם הולכים על אירוח בסגנון בשר, אנחנו מדברים כבר על ערב בפינת האוכל או בחצר, סביב שולחן אוכל, עם סכו"ם רציני שיכול להתמודד עם הבשר האיכותי.

הצטיידו בסטייקים איכותיים, מלח ופלפל גס לתיבול, ויינות אדומים סמיכים שישתלבו מעולה עם הבשר. ליד הבשר תוכלו להוסיף תוספות כמו תפוח אדמה אפוי ומתבל צ'ימיצ'ורי מרענן שיוכלו להשלים את חווית אכילת הבשר הנהדרת.

איך תבטיחו בשר איכותי? קנו מאטליזים מומלצים שמוכרים בשר משובח, וכמובן התאימו לו צלייה מתאימה. צלייה שכזו יכולה להתקיים בגריל פחמים או גריל גז, אבל אם מדברים על ערב אלגנטי בבית, אנחנו בהחלט ממליצים ללכת על גריל גז. צלייה בגריל גז היא נקייה ומהירה, ותבטיח בשר שעשוי בצורה המושלמת.

אז מה עדיף לאירוח שוקולד או בשר? אחרי המאמר הזה, נראה לנו שהתשובה בידיים שלכם. תהנו!

מעוניים להמשיך לכתבה בנושא – קינוח מושלם שעובד עם שוקולד לחצו כאן.

אהבתם? שתפו עם החברים!