מכירת קורסים לימודיים בחנות אינטרנטית

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בעידן החדש רבים מבקשים ללמוד קורסים מקצועיים באמצעות האינטרנט. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבורכם ללהקים חנות כזו ובכך להתאים את עצמכם לדור החדש המבקש להשתמש בפלטפורמות מתקדמות לצורך קבלת השכלה והרחבת ידע, במגוון נושאים.

 

מורים מקצועיים? הגיע הזמן להתקדם לעידן חדש ולמכור את הקורס שלכם בחנות אינטרנטית

בעבר הלא רחוק רכישה של השכלה גבוהה כמו גם קורסים מקצועיים הייתה נחלתם הבלעדית של מוסדות לימוד הפרוסים ברחבי הארץ. עם זאת, בשנים האחרונות המגמה השתנה באפן משמעותי, זאת בשל פתיחה שלחנויות אינטרנטיות המאפשרות לכל אחד להירשם לקורס וללמוד את החומר הנלמד בקצב שלו, מהבית, ובעלויות כספיות נמוכות מאשר הרשמה למוסד לימוד מוביל. זאת ועוד, ע"פ דו"חות אותה מפרסמת חברת גוגל העולמית, החיפוש בעבור קורסים מקצועיים קפץ בעשרות אחוזים רק בשנה האחרונה, וע"פ המגמה האחרונה גם מוסדות לימוד מובילים יחליטו בסופו של דבר להעניק  לקהל הרחב אפשרות להירשם לקורס אינטרנטי בחינם או בעלות כספית נוחה. משום כך, אם אתם מורים פרטיים אשר מעוניינים להפיץ את הידע אותו רכשתם בעמל רב לקהל רחב, האפשרות הטובה ביותר העומדת בפניכם היא הקמה של חנות וירטואלית המציעה קורסים לימודיים. כיצד עושים זאת? נציגי חברת AGHAI כאן בכדי להסביר.

קניית קורס

 

קדמה פורצת דרך – לימודים אינטרנטיים

באמצעות חנות וירטואלית ניתן למכור מגוון עצום של קורסים במגוון נושאים, החל מהכנה לבגרות ולפסיכומטרי ועד קורסים העוסקים בתחום המיסטיקה. השמיים הם הגבול בתחום ולכן מדובר בפרצת דרך של ממש לא רק בנושא רכישת השכלה גבוהה אלא גם בעבור יזמים אשר מעוניינים להנגיש את הנושא הנגישות ללימוד מרוחק לו זכאי כל מבוגר, כמו גם ילדים המעוניינים לפתח את הידע במגוון נושאים. ככל שהנגישות תהיה גבוהה ומותאמת יותר בעבור המשתמש, כך יהיה ניתן להבטיח כי החנות אותה תקימו תהפוך לחנות מבוקשת לא רק בעבור ישראלים, אלא גם בעבור עולם גלובלי המבקש לקבל תכנים מקצועיים באופן ישיר, באמצעות פלטפורמות אלו.

 

בניית חנות קורסים אינטרנטיים באמצעות חברת AGHAI  

חברת AGHAI  הינה חברה זוכה פרסים אשר מציעה לקהל לקוחותיה לפתוח חנות אינטרנטית בעלות כספית חד פעמית, ולנהל את החנות באופן עצמאי באמצעות קוד פתוח. ע"פ נציגי החברה, מדובר בשירות חדשני המאפשר לכל מורה בישראל כמו גם מוסד לימודים להעביר את התכנים שלו לפלטפורמות דיגיטליות, באופן קל ונגיש אשר יאפשר לציבור הרחב כמו גם קהלים מהעולם להירשם וללמוד מגוון קורסים המועברים בוידיאו במגוון שפות. אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכה ולהפוך לעסק מצליח המתמחה בקורסים אינטרנטים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת AGHAI  בכתובת https://www.aghai.co.il, השאירו פרטים ובכך תוכלו גם אתם להפוך לבעלי עסקים מצליחים המעניקים לקהל אפשרות לקבלת ידע נרחב ומעמיק.

אהבתם? שתפו עם החברים!