קניית צפיות ליוטיוב

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

במציאות של ימינו, החשיבות והכוח של פלטפורמות אינטרנטיות כבר אינו מוטל בספק. אם החלום שלכם הוא להיות כוכבי רשת, ולפתוח ערוץ יוטיוב מצליח משלכם – חשוב לקדם אותו בצורה מיטבית ונכונה, שתביא לכם חשיפה והכרה נרחבת. אנו בחברת "עשהאל קידום אתרים" מחכים לעזור לכם בכך, ולמקסם את החשיפה לערוץ שלכם. בואו לדעת איך עושים זאת נכון!

 

למה כדאי לכם לקנות צפיות ליוטיוב?

אנשים רבים מעוניינים לפרסם את עצמם דרך הפלטפורמה של יוטיוב, ולהפוך להיות ידועים ומצליחים בתחום שלהם – אם זה בישול, איפור, ריקוד או כל תחום אחר. ייתכן שאתם מוכשרים מאוד ובעלי ידע רחב בתחומכם, אבל התחרות ברשת גדולה מאוד, ואתם צריכים למצוא דרך לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא לקנות צפיות לסרטונים שלכם.

 

איך כמות הצפיות תשפיע על פרסום התוכן שלכם?

 

חשיפה גדולה יותר

באופן טבעי וכמעט לא מודע, אנשים רבים נוטים לצפות בעיקר בסרטונים שיש להם צפיות רבות. תחשבו על זה, האם יצא לכם בתקופה האחרונה להיכנס לסרטון אנונימי עם צפיות בודדות? האם תסתקרנו לדעת מהו תוכן הסרטון?

 

אפשרות קידום לעמודים הראשונים בגוגל

מאז שחברת גוגל רכשה את יוטיוב, אי שם בשנת 2006, ניתן להגיע לסרטונים מהאתר גם דרך מנוע החיפוש. ככל שלסרטון שלכם יהיו יותר צפיות, כך יגדל הסיכוי שאנשים ייחשפו לתוכן שלכם גם דרך חיפוש כללי בגוגל.

למשל, אם אתם מעוניינים להיות כוכבי רשת בתחום של עצות איפור וטיפוח, תוכלו לכתוב בתיאור הסרטון מילים שמתקשרות לתחום (סוגי איפור, חברות מומלצות). בעזרת קניית הצפיות, גם מי שיחפש מילים אלו במנוע החיפוש של גוגל, ולאו דווקא באתר יוטיוב עצמו – יוכל להגיע ביתר קלות לסרטון שלכם.

 

מיתוג ומוניטין

כמות צפיות גבוהה עשויה להעיד על תוכן מעניין ואיכותי. קניית צפיות לסרטון שלכם תוכל להגדיל את כמות החשיפה לתוכן שאתם מעלים, וכך תוכלו לצבור פופולריות גבוהה תוך זמן קצר – ולהפוך לכוכבי הרשת שתמיד חלמתם להיות!

 

מה כדאי לדעת על תהליך קניית הצפיות?

אם החלטתם לקנות צפיות לערוץ היוטיוב שלכם, חשוב לדעת שאתם עושים זאת דרך חברה אמינה ואיכותית. בשביל לקדם את הסרטונים ולצבור פופולריות, הצפיות בסרטון צריכות להיות אמיתיות, ממשתמשים קיימים שרשומים ביוטיוב.

סרטונים שהצפיות שלהם נעשות על ידי משתמשים פיקטיביים (בוטים או חוות שרתים) אינן מקדמות את הסרטון, כיוון שיוטיוב וגוגל יכולות לזהות את הפרופילים המזויפים – ואף למנוע באופן פוזיטיבי את קידומם.

 

למה לקנות צפיות מחברת "עשהאל קידום אתרים"?

התשובה פשוטה – מכיוון שאנחנו מספקים לכם שירות אמין ואיכותי. אנו דואגים שכל הצפיות שנקנות מהחברה שלנו יהיו ממשתמשים אמיתיים מישראל (או מכל מקום אחר בעולם, בהתאם לצורך שלכם). בצורה זו נוכל לגרום לכך שהקידום אכן יעבוד, והחשיפה לערוץ היוטיוב שלכם תהיה מקסימלית.

 

אילו חבילות אנחנו מציעים לכם?

  • 1,000 צפיות במחיר של 100 ש"ח בתוספת מע"מ.
  • 3,000 צפיות במחיר של 250 ₪ בתוספת מע"מ.
  • 10,000 צפיות במחיר של 700 ₪ בתוספת מע"מ.
  • 20,000 צפיות במחיר של 1,000 ₪ בתוספת מע"מ.

זכרו שהדרך לפסגה של כוכבי הרשת היא לא פשוטה, ושיוטיוברים רבים מתחרים ביניהם על לב הצופים. זהו שוק שמתפתח בקצב אדיר ביחס לכמות האוכלוסייה בישראל, ולכן עליכם לדאוג שלא תישארו מאחור.

אם אתם מוכנים להשקיע בחלום להפוך לאושיות רשת ומובילי דעת קהל – קניית צפיות היא דרך מעולה להתחיל בכך!

לקנייה לחצו כאן  קניית צפיות ליוטיוב.

איש שיווק

אהבתם? שתפו עם החברים!