מתוק לו – כל קינוחי השוקולד הכי טעימים לארוחת שישי

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ארוחת שישי, כולם מסביב לשולחן. חלק שרים שירי קידוש, חלק סתם נהנים מהאחדות המשפחתית. כולם נהנים ממטעמי הארוחה, צוחקים ומשוחחים. והנה הארוחה הסתיימה. כמובן שחייב קינוח בסוף, להישאר עם טעם מתוק בפה, ומי לא אוהב קינוחי שוקולד מעולים? אז הנה כמה מקינוחי השוקולד הטובים ביותר לסיים איתם ארוחת שישי.

 

סוגי הקינוחים הקיימים

יש המון קינוחים קיימים היום. מתכוני קינוחים זה דבר נפוץ שמחובר לכל ארוחה מכובדת, וסיום ארוחה בקינוח מכובד נהיה עניין שבשגרה. יש עוגות שונות, עוגיות, קינוחי שכבות, קינוחים בצורת כדור ועוד. הטעמים נעים בין פירות, דרך גבינות שונות ועד לשוקולד – אז איזה מתכונים המכילים שוקולד הכי שווים?

 

חמאת בוטנים ושוקולד

קינוחים המשלבים חמאת בוטנים ושוקולד, יש שיגידו "השילוב המושלם". השוקולד מביא מתיקות וחלביות שאין כמוה בעוד חמאת הבוטנים מביאה מליחות וקרמיות מנוגדת באופן מושלם. קיימים מתכונים רבים שמביאים את השילוב הזה בצורה נהדרת – כדורי שוקולד טבולים ברוטב חמאת בוטנים, פינוקי חמאת בוטנים ושוקולד עם מרשמלו מפנק, ואפילו מאפינס חמאת בוטנים וגנאש שוקולד עם קפה.

 

קרם שוקולד

קינוחי קרם שוקולד בדרך כלל פשוטים יותר ומספקים את ההנאה שבקינוח מפנק ללא צורך בגלוטן או יצירת בלילה בצקית. לדוגמה קינוחי קרם שוקולד המכילים מרשמלו, או אפילו קינוחי שכבות שוקולד עם פודינג וקצפת. הקינוחים הללו קלילים יותר, ומכילים ברובם רמה גבוהה מהרגיל של חלבון. מתכונים אלה עובדים גם כמו מתכוני יום הולדת, קלים להכנה וחלוקה.

 

קינוחי שוקולד ופירות

קינוחי שוקולד ופירות מתאימים לאלה שמעדיפים טעמים יותר חמוצים. בדרך כלל הפירות המשולבים יוסיפו רמה של רעננות וקלילות שלעיתים חסרה בקינוחים רק עם שוקולד, וגם הפירות – אם משולבים נכון – יכולים להפוך את הקינוח לבריא בהרבה. בין הקינוחים הטובים המשלבים פירות ניתן למצוא עוגות שוקולד עם פודינג פירותי או קינוח בשם "קינוח יער שחור" – קינוח עם מיץ דובדבנים, פודינג, מילוי פאי פירותי ועוד.

 

שוקולד מנטה

שוקולד מנטה – שילוב טעמים שמלא במחלוקות. יש כאלה שאוהבים את השילוב במיוחד, וחלק פחות מעדיפים. לאלה הנהנים משילוב הטעמים המיוחד יש קינוח שמביא את הקלאסיקה של השילוב יחד עם עוגה רגילה: קינוח מנטה שוקולד קפוא. הקינוח משלב בין גלידות שוקולד מנטה לעוגת שוקולד, מאפשר שילוב טעמים וטמפרטורות נפלא.

 

קינוחי שוקולד פשוטים ואהובים

למרות כל השילובים והקינוחים המיוחדים, תמיד יש כאלה שיעדיפו את קינוחי השוקולד הפשוטים והמוכרים. קינוחים כמו פאדג' שוקולד עם אגוזים או אפילו עוגת שוקולד בחושה עם קרם שוקולד מפנק – קינוחים קלאסיים שיתאימו לכל אחד, והמתכונים פשוטים מאוד.

 

לסיכום…

היום זה כבר מנהג, ארוחות שישי מסתיימות בקינוח מתוק מאפשר חותמת נעימה לארוחה, ואין כמו שוקולד בשביל זה. מתכוני השוקולד שיש היום מספקים קינוחים שונים ומגוונים, כל אחד מכיל יתרונות יחודיים לו והכי חשוב – כולם טעימים.

כדורי שוקולד

 

אהבתם? שתפו עם החברים!