3 סוגי ימי הולדת שחובה להכיר לפני שבוחרים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

איזה כיף זה יום הולדת, נכון? זהו יום בשנה שמיועד כל כולו לחגיגות, להפקות ולהתרכזות סביב האדם החוגג.

יש כאלו שמעדיפים לחגוג בצנעה, מול מעט אנשים ותוך השקעה מינימלית, ויש כאלו שמנצלים את היום הזה לטובת הפקת אירוע ממשי- מיתוג, אוכל משובח ועיצוב מיוחד.

יום ההולדת הופך למהנה הרבה יותר כשיש קונספט מסוים שמנחה אותו, משהו שחביב במיוחד על מי שחוגג יום הולדת.

לפעמים קצת קשה להגות רעיונות חדשים ומרעננים לימי הולדת, כי נדמה שהכול כבר נעשה.

כדי לסייע לכם בנושא, אנו מציגים לפניכם שלושה סוגים של ימי הולדת שחובה להכיר לפני שבוחרים.

 

הקטנצ'יק חוגג יום הולדת? זוהי החגיגה המושלמת

אם אתם מחפשים רעיון לחגיגת יום הולדת לבנים או ליום הולדת לבנות עד גיל עשר, זה יהיה הרעיון המושלם. ילדים בגילאים הללו נוטים להעריץ או להתחקות אחר דמויות מהטלוויזיה או מעולם התוכן שמעניין אותם, וחגיגה שכוללת אותם תהיה אדירה עבורם. כדי להפוך את הדמות הנערצת לחלק מהמסיבה, ניתן לבחור בקו עיצוב שנושא את פניה. אם אתם חוגגים לבת למשל, והיא מעריצה את הדמויות אנה ואלזה, תוכלו לבחור בכלי אוכל ובבלונים וכו' שנושאים את דמותן. הדבר ישדרג את החגיגה, ויהיה מזמין מספיק גם עבור החברים והחברות להגיע.

 

יום הולדת שמבוססת על נושא

בחירה ביום הולדת לפי נושא תייחד את החגיגה, ותאפשר לכם להיות יצירתיים ופעלתניים במיוחד. ישנם מגוון רחב של נושאים, ואתם יכולים לבחור בין חדי קרן\ גיבורי על\ חיות\ כל דבר אחר שעולה בראשכם. כדאי לעקוב אחרי הטרנדיים העכשוויים שאחריהם בני הגיל מתחקים, כדי לענות על שביעות רצונם של הילדים. כחלק מיום ההולדת לפני נושא, בחרו בפעילויות שתואמות אותו. כך למשל, אם בחרתם ביום הולדת בנושא ספורט, תוכלו להזמין מדריך ספורט שיעביר פעילויות ספורטיביות לילדים.

 

חגיגה לבטן היא חגיגה לסועד

אוכל הוא חלק אינטגרלי מכל חגיגה או אירוע משמח שהוא. בימי הולדת יש המרבים לקחת את זה צעד קדימה, ובמקום ארוחה ביתית או ישיבה במסעדה, מזמינים אליהם הביתה שף שמכין עבורם ארוחה. זה נכון גם עבור מי שמחפש חגיגה אינטימית לשניים או למשפחה גרעינית, אולם גם להרכב רחב יותר. את הקונספט תוכלו להתאים לטעמכם האישי- איטלקי, אסייתי או ארוחת בשרים טובה. בדרך הזו תוכלו להבטיח ארוחה טעימה במיוחד, וגם לחסוך מעצמם הכנות קדחתניות לקראת המאורע.

 

במה אתם הייתם בוחרים?

חשוב להתאים את יום ההולדת לרצונות האישיים ולגיל החוגג. ישנן שלל דרכים בהן אפשר לחגוג יום הולדת, כך שתהיה מרגשת ויצירתית כאחד. החגיגה המושלמת דורשת חיפוש ומחשבה- מה החוגג אוהב במיוחד? מה ירגש אותו יותר מכל? ברגע שתקלעו למה שהוא אוהב, ההנאה תהיה מובטחת.

 

אותיות באנגלית

אהבתם? שתפו עם החברים!