רעיונות מקוריים לסדנאות צוות

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מחפשים רעיונות מקוריים לסדנאות צוות? ובכן, אספנו בעבורכם את הרעיונות הטובים ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא.

סדנאות צוות – חשיבה מחוץ לקופסא

סדנאות צוות בעבור העובדים מהוות נדבך משמעותי מאוד מרמת שביעות הרצון של העובד, כמו גם רמת הנאמנות שלו למקום העבודה. למעשה, מחקרים אשר נעשו בשנים האחרונות הראו באופן חד משמעי כי לסדנאות צוות יכולת לגבש את העובדים, להעניק להם ערך מוסף כמו גם להעניק לעובדים תחושת שייכות, מה שמגביר בצורה משמעותית את רמת הנאמנות למקום העבודה, אשר כידוע נמצאת בשנים האחרונות בשפל חסר תקדים מבחינת מעברים בין מקום עבודה אחד למשנהו. יחד עם זאת, לאור התחרות העזה בין העסקים והארגונים נדרש מכל בית עסק לבצע חשיבה מחוץ לקופסא בכל הקשור לסדנאות צוות, וזאת על מנת שהסדנה תהיה מקורית, ייחודית כמו גם בלתי נשכחת.

סמי עופר

רעיונות מקורים לסדנאות צוות

  • חדר בריחה – חדר בריחה בנושא אשר מתקשר למקום העבודה יכול להיות אופציה נהדרת לסדנת עובדים, וזאת לאור העובדה כי באמצעות חדר בריחה ניתן להעניק לעובדים חשיבה יצירתית כמו גם אפשרות ליצירת קשרים חזקים יותר בין העובדים עצמם, עד לפתרון החידה. מדובר בפעילות אטרקטיבית מאוד גם למבוגרים, ולכן מומלץ לבצע חשיבה על חדר בריחה מתאים אשר ישקף את רוח בית העסק.
  • סדנאות ויום כיף לצוות באצטדיון סמי עופר – באצטדיון סמי עופר בחיפה ניתן לקיים סדנאות צוות ברוח המקום, כאשר למעשה הסדנאות אשר מתקיימות לוקחות השראה מעולם הספורט התחרותי בשילוב עם העולם העסקי, במגוון אולמות באירוח מלא אשר כולל ארוחה, שתייה וסיור במתקן המפואר בישראל. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר הרשמי של אצטדיון סמי עופר בכתובת https://events.haifa-stadium.co.il להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.
  • מסלול אתגרי – בישראל ישנם לא מעט מקומות אשר מאפשרים לקיים סדנאות בחיק הטבע אשר כוללות מסלול מכשולים אשר דורש שיתוף פעולה. למעשה, מדובר בסדנה אשר פחות מתבססת על הפן העסקי אלא יותר על חיזוק הקשרים הבין אישיים, וזאת באמצעות השלמה של משימות. במידה ואתם מעוניינים לבצע סדנה כזו, מומלץ לבצע אותה בתקופת האביב, וזאת לאור העובדה כי שהייה במזג אוויר חם מדי או קר עלולה להעיב על קיום הסדנה.
  • סדנת שפת גוף – סדנה אשר מועברת לעובדים ועוסקת בתקשורת בין אישית ובשפת הגוף, יכולה להוביל לערך מוסף משמעותי מאוד בעבור העובד, כמו גם אפשרות לפתח תקשורת בריאה יותר בין העובדים וזאת על בסיס למידה של שפת גוף והסימנים הנסתרים מאחורי השפה הזו.
  • סדנת צחוק – סדנת צחוק מאפשרת לעובדים "להשתחרר" קצת מהלחץ ולהפיג את המתח באמצעות צחוק. הסדנאות הללו נחשבות לפופולריות מאוד, אולם מומלץ לבחור בסדנה הזו רק במידה ומדובר בצוות עובדים ותיק.
אהבתם? שתפו עם החברים!