מה עדיף להביא כמתנה מושקעת ליום האהבה שוקולד או פרחים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יום האהבה הוא אירוע שכיף לציין בבילוי זוגי משותף, מכתב אהבה ואף מתנה קטנה ומושקעת. יש כל מיני אפשרויות של מתנות מרגשות ומקסימות שניתן להביא ביום זה, להכין או לקנות. בגלל האופציות הרבות לפעמים אפשר להתבלבל מכל המבחר ולא לדעת מה להחליט. כך לדוגמא מה כדאי לקנות שוקולד טעים או פרחים ריחניים? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

חגיגות של יום האהבה

את יום האהבה בישראל חוגגים בשני מועדים, האחד לועזי בתאריך 14 בחודש פברואר שהוא ולנטיינס דיי והשני הוא עברי בתאריך טו' באב שהוא המועד היהודי. אמנם זה לא חג שמצווה לחגוג, אך בהחלט נהוג. הרחובות והחנויות מתקשטות בפרחים, בלבבות, מלא אדום, ורוד, מתנות ואריזות מיוחדות במיוחד ליום זה.

אפשר לחגוג את היום הזה בבילוי משותף וזוגי כמו ללכת לסרט, לצאת לפיקניק בטבע, לשבת בבית מחובקים או להגזים ולטוס לחו"ל. כאשר שני הצדדים ביום זה נוהגים לתת מתנה קטנה זה לזו ולסמן ולחגוג את האהבה הזוגית שלהם. יש מבחר רב של מתנות שניתן לרכוש עבור בן או בת הזוג שלכם.

 

מה כדאי פרחים או שוקולד

כחלק מהמתנות הנפוצות ליום האהבה בעיקר כאלה שבנות אוהבות לקבל יש את הפרחים. ניתן לרכוש זרים יפים בהרבה חנויות כמו פרחים בנתניה. בפרחים יש משהו של אווירה רומנטית, שמסמל רגש, נינוחות ואהבה. כיוון והם דבר לא טריווילי שמביאים כל יום כמו שוקולד יש להם יתרון.

בנוסף שוקולד הוא דבר יותר פשוט ויומיומי יחסית, נכון יש בונבוניירה מיוחדת שאפשר לרכוש, או שוקולד עם כיתוב יפה, אך עדיין שוקולד הוא יחסית דבר פשוט.

 

מתנה זוגית

יש אופציות של מתנות שתוכלו לרכוש יחד בצורה זוגית כמו סט מצבעים זוגי וחדש, תכשיט זוגי שמתאים עבור שני בני הזפרחים בנתניהוג ומשתלב יפה יחד. בנוסף תוכלו להזמין פאזל עם תמונה משותפת שלכם, להרכיב אותו יחד ולאחר מכן לסגר כתמונה ולשים בסלון, בחדר שינה או חדר אחר שתבחרו.

תוכלו גם לשחזר את הדייט הראשון או השני שלכם, לעשות שאלון שקשור לקשר שלכם, או כל פעילות רומנטית ומשותפת יחד. גם לשבת בבית עם יין ולראות סרט טוב, לפנות זמן לערב משותף ואינטימי זו דרך מצוינת לחגוג את יום האהבה, כל זוג ומה שהוא מתחבר אליו וישמח אותו.

 

בסיכומו של דבר

יום האהבה הוא אמנם לא חג אבל זה יום שבהחלט כיף ומרגש לחגוג יחד. ביום האהבה החנויות מתקשטות בהרבה אופציות של מתנות מרגשות ואינטימיות, כאשר יש כל מיני אפשרויות. ניתן לרכוש מתנות, לעשות בילוי משותף ורומנטי. המתנות יכולות להיות החל ממתנה זוגי ועד למשהו אישי. כאשר מדובר על שוקולד או פרחים, ההמלצה שלנו ללכת על פרחים, יותר מרגש, רומנטי ומיוחד ליום האהבה.

פרחים בנתניה

אהבתם? שתפו עם החברים!