4 רעיונות מגניבים למתנות קטנות לאירועים גדולים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מפיקי אירועים מסוגים שונים תרים לא פעם אחר למתנות קטנות ומיוחדות שיימסרו לבאי האירוע. מדובר בהחלטה מורכבת שמצריכה היכרות עם רעיונות יוצאי דופן. עובדה זו גרמה לנו לפגוש את המומחים בתחום, כדי שאלה יסייעו לנו לרכז את 4 הרעיונות המגניבים ביותר. הישארו כאן ותגלו מהם, כדי שתוכלו להשתמש בהם בעת הצורך.

 

רעיון מספר 1 – עציץ אישי עם ברכה

יכול להיות ששמעתם בעבר על המשמעויות הנסתרות של הפרחים. כלומר, לכל פרח יש משמעות משלו. לדוגמא:

  • ורדים אדומים מעבירים מסר של אהבה ורומנטיקה
  • חמניות מעבירות מסר של הערצה, נאמנות ואריכות ימים
  • שושן לבן מעביר מסר של צניעות וחזרה לתמימות

כך שבעצם, תוכלו להעניק לכל אורח עציץ קטן עם משמעות. מי שיבחרו במתנה מיוחדת זו, צריכים להוסיף ברכה קצרה שתסביר אודות המסר שנוגע לצמח והקשר בינו לבין מקבל המתנה.

רעיון מספר 1 – עציץ אישי עם ברכה

 

רעיון מספר 2 – מחזיק מפתחות בהתאמה אישית

אם אתם רוצים לבחור במתנה קטנה, שימושית וייחודית שלא תגרום לכם לשבור את הראש, אתם צריכים להזמין מחזיקי מפתחות בהתאמה אישית. שכן, כך תוכלו להזמין את אותו דגם של מחזיק מפתחות לכלל האורחים, מבלי להתעסק עם ברכות אישיות וכו' (כפי שהצענו לכם ברעיון הקודם). נסביר שיש מגוון עצום של מחזיקי מפתחות, כך שתוכלו לבחור את זה המתאים לאירוע שלכם, לדוגמא:

 

  • מחזיק מפתחות בצורת קלף עם הדפס של תפילת הדרך
  • מחזיק מפתחות עגול ממתכת (ניתן להוסיף באמצע תמונה או מלל)
  • מחזיק מפתחות לב מעץ
  • מחזיק מפתחות מעוצב בצורת חמסה

 

רגע לפני שנעבור לרעיון הבא, נדגיש שמדובר במתנה שניתן להעניק לכל אירוע, החל מחתונות, בר מצוות, כנסים ועוד.

 

רעיון מספר 3 – פריט עם הדפס

בשנים האחרונות ישנה נטייה להזמין מתנה קטנה עם הדפס שתשמש את האורחים במהלך האירוע וגם לאחריו. כך שאם אתם מקיימים למשל אירוע ביום חם, תוכלו להעניק לאורחים שלכם מניפה, כובע או בקבוק מים עם הדפס שקשור לאירוע. למשל: "מזכרת מאירוע בלתי נשכח".

 

רעיון מספר 4 – שקית מתנה מתוקה

אי אפשר לעסוק ברעיונות מגניבים למתנות קטנות מבלי להציע מתנה אכילה. לכן, הרעיון הרביעי שיסגור את המדריך הנוכחי יציע לכם להעניק במתנה שקית מתוקה. תוכלו לארוז בתוכה כל דבר שעולה ברוחכם. החל משוקולדים איכותיים ועד פירות יבשים. נמליץ להוסיף לשקית זו ברכה קצרה שתאפשר לאורחים לצאת לדרך עם תחושה נעימה.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 4 הרעיונות המגניבים למתנות קטנות שתוכלו להעניק באירועים גדולים. בשלב זה אתם מכירים במתנות הטובות ביותר, כך שנותר לכם רק לשים את האצבע על זו שמתאימה לאירוע הנוכחי. נאחל שתבחרו בסופו של דבר באפשרות המתאימה שתשדרג את האירוע שלכם באופן משמעותי.

רעיון מספר 4 – שקית מתנה מתוקה

אהבתם? שתפו עם החברים!