3 מתנות שוות לעובדים לחג

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בחירה של מתנות לעובדים לקראת החג היא לא עניין של מה בכך. שכן, כל מעסיק רוצה להיות בטוח שהוא מעניק לעובדים שלו את המתנות השוות ביותר. לכן, יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא, במטרה להקל על מי מכם שאחראיים על בחירת המתנות. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות מהם 3 המתנות השוות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם לחג הקרוב.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

את המדריך הזה בחרנו שלא לכתוב לבד. יש לנו אינספור הצעות למתנות שוות לעובדים שלכם, אבל הבנו שאלו שיכולים לבצע את הבחירה הטובה ביותר הם העובדים עצמם. לכן, הגשנו בקשת התחברות אל קבוצת פייסבוק שמאגדת בתוכה עובדים מתחומים שונים. לאחר שאישרו את הכניסה שלנו לקבוצה, כתבנו בה פוסט וציינו בו כי אנו מבקשים לקבל רעיונות למתנות שוות שהנוכחים בקבוצה היו שמחים לקבל. הדבר אפשר לנו להציג בפניכם את 3 המתנות הנפוצות ביותר שהוצעו על די מרבית המגיבים.

 

מהי המתנה שהגיעה אל המקום ה – 1 ?

המתנה שהוצעה על ידי מרבית הגולשים בקבוצה היא שוברי ארוחת בוקר. קיבלנו כל כך הרבה הצעות למתנה זו וגילינו שהיא מותאמת למגוון רחב של אנשים, למשל:

  • אנשים מדתות שונות
  • אנשים מתחומי עניין שונים
  • אנשים בגילאים שונים

שכן, מדובר במתנה שמתאימה את עצמה לכל עובד. לכן, היא נתפסת בעיני רבים כמתנה השווה ביותר.

 

מהי המתנה שהגיעה אל המקום ה – 2 ?

אל המקום השני והמכובד לא פחות, הגיע המארז חגיגי. רבים מהאנשים שהגיבו על הפוסט שלנו ציינו כי הם תמיד שמחים לקבל מארז שמכיל דברים מתוקים. שכן, מארז זה מלווה אותם לתקופה ארוכה. עובדי המשרדים בעיקר ציינו כי הם שומרים את תכולת המארז לזמן ממושך. כך שבימי עבודה ארוכים, הם מוציאים שוקולד או משהו מתוק אחר שממתיק להם את היום.

 

מהי המתנה שהגיעה אל המקום ה – 3 ?

אל המקום השלישי הגיע סט כלים למטבח. מדובר בסט שכולל צלחות וכוסות לאירוח. מסתבר שעובדים רבים שמחים לקבל סטים מיוחדים שמאפשרים להם לוותר על הנסיעה לקניון הסמוך במטרה לבצע רכישה של סט שכזה. זה הרי ידוע שכל אחד מאתנו מגלה ברגע האחרון, שניה לפני שהאורחים מגיעים, כי חסרות כמה צלחות או כוסות. כך שאנו מבינים לחלוטין את המחשבה שעומדת מאחורי הבחירה של מתנה זו.

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

מדריך זה צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזה הרגע שלנו לאחל לכם, מעסיקים יקרים, שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר. כך שתעניקו לכל עובד ועובדת במקום העבודה שלכם את המתנה השווה ביותר. כעת, כשיש לכם היצע של 3 מתנות שוות במיוחד, נותר לכם רק לבחור את זו שנראית לכם המתאימה ביותר עבור העובדים. שיהיה בהצלחה!

חבילה

 

אהבתם? שתפו עם החברים!