מפל שוקולד לאירוע – איך תשאירו אותו טרי לאורך כל האירוע

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מזל טוב! יש לכם אירוע בקרוב ובחרתם לשדרג אותו עם מפל שוקולד?
דעו לכם שזו בחירה מצוינת, אבל חשוב שתדעו שצריך לדעת איך לתפעל את המפל ואיך לשמור עליו כדי שיהיה טרי לאורך כל האירוע.

 

ישנם כמה היבטים שקשורים לטריות של השוקולד שחשוב שתדעו כשאתם בוחרים מפל שוקולד לאירוע שלכם. להלן כמה מהם:

  1. הגודל

הגודל כן קובע.
הגודל זו ההתלבטות של כל מארגן אירוע שמעוניין במפל. האם לקחת לאירוע מפל קטן או גדול, הרי אנחנו לא יודעים לצפות מראש כמה שימוש ייעשה בו.
ההמלצה שלנו היא לבחור במפל הקטן כדי לשמור על הטריות של השוקולד מכיוון שברגע שהמפל מתרוקן, ניתן למלא שוב כמות שוקולד חדשה וטרייה.
אנחנו יודעים, זה דורש מכם עבודה, אבל זה שווה את זה. שוקולד טרי יותר טעים ואתם בטח רוצים להשקיע באורחים שלכם בהתאם. תמיד אפשר לבקש מאחד הילדים להיות אחראי על המפל, אנחנו בטוחים שיהיה מישהו שישמח לעשות זאת עבורכם.

 

  1. הצללה של המפל

אם האירוע שלכם נערך בחוץ, במרפסת, בחצר, או כל מקום אחר תחת פני השמים, חשוב שתשימו לב שאתם עורכים הצללה מעל המפל תמנע מכם מצב לא נעים שבו יהיה לכם מפל שוקולד עם יצורים מעופפים, כאלו שמגיעים כשיש שמש ישירה על המפל שלכם. אנחנו ממליצים להשתמש בהצללה של ציליה .
הצללה של ציליה חשובה גם בשביל לשמור על הטריות של השוקולד, אם תהיה שמש ישירה על המפל שלכם, היא עלולה להקשות את השוקולד ובכך לגרום למפל שלכם להיות מפל מוצק, שאינו נוזל. אנחנו משערים שזו לא הכוונה שלכם כשאתם חושבים על מפל שוקולד.

 

  1. הוספת שמן

כדי לשמור על הטריות של השוקולד צריך להוסיף שמן. האפשרות הזו נשמעת קצת מוזרה עבור רבים, אבל זה הסוד בעת הכנת שוקולד למפל.
אם זו הפעם הראשונה שאתם מכינים שוקולד עבור מפל, אנחנו נשמח לייעץ לכם להשתמש בכל סוג שוקולד שתבחרו, רק שימו לב שמלבד שוקולד ושמן, אתם לא מוסיפים מרכיבים נוספים. מרכיבים נוספים עלולים להקשות את השמן ולגרום לכך שהוא יאבד מהטריות שלו בשלב מוקדם.
נכון שהמלצנו להשתמש בכל שוקולד שהוא, ואיכות השוקולד אינה משפיעה על הטריות או הזרימה של השוקולד עצמו במפל, אבל אנחנו מציעים לכם להשתמש בשוקולד האיכותי ביותר. ככל שהשוקולד איכותי יותר, הטעם מושפע מכך.


שימו לב שאתם מבצעים דילול לשוקולד!

אנחנו חוזרים על דילול השוקולד בשמן, זהו פרט חובה כדי שלא תיתקעו עם מפל מלא בשוקולד יבש ולא טרי.
אם לא תבצעו את פעולת הדילול או שלא תבצעו אותה בהתאם, השוקולד לא יוכל לזרום במפל שלכם.
אלו כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת,
בהצלחה!

 

שוקולד

אהבתם? שתפו עם החברים!