איך לבחור מקום למסיבת רווקות?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

ארגון מסיבת רווקות דורש לא מעט הכנות, ובראשן – איתור מקום. כיצד תוכלי לדעת שבחרת את המקום הטוב ביותר לצורך החגיגה? להלן כל הפרטים בעבור מארגנת המסיבה.

החברה הכי טובה התארסה? הגיע הזמן לתכנן את מסיבת הרווקות המושלמת בעבורה

בשעה טובה החברה הכי טובה התארסה, ועלייך כעת מוטלת האחראיות לארגון מסיבת הרווקות מא' ועד ת'. אם בעבר מסיבת רווקות נחשבה למסיבה מצומצמת ואינטימית יחסית, כיום מדובר באירוע לכל דבר אשר משלב אין ספור אלמנטים של עיצוב, אטרקציה, מתנות ובעיקר – מקום מרכזי בו חוגגות כולן ביחד את הרגע לפני כניסה לחופה. משום כך, עלייך כמארגנת המסיבה לבחור מקום למסיבה אשר בראש ובראשונה יקלע לרצון של הכלה, ובהתאם למספר האורחות המוזמנות. לכן, כצעד ראשון עלייך לבקש מהכלה המיועדת רשימת אורחות ולוודא עם כל אחת מהן כי היא אכן עתידה להגיע. את ארגון המסיבה ניתן לבצע באופן קל ופשוט באמצעות קבוצה ייעודית בוואטספ, ובכך לשמור על קשר ישיר עם הבנות לקראת המסיבה ולצורך אישורי הגעה.בנוסף, בחירה של מקום למסיבת רווקות מתבססת לא רק על מקום אלא גם על התקציב. לרוב, טווח המחירים בעבור מסיבת רווקות (כולל המיקום) עולה בין 250-450 ₪, כאשר ישנה תוספת תשלום במידה ומדובר במסיבת רווקות הנערכת למשך יומיים או סופ"ש שלם.

בנות

איך לבחור מקום למסיבת רווקות?

כאמור, בחירה של מקום למסיבת רווקות צריכה להתבסס על מספר פרמטרים: מספר האורחות, תקציב וכמובן – רצונה של הכלה. האפשרויות אשר עומדות בפנייך הן רבות ומגוונות, אולם ניתן לומר כי המקומות הטובים ביותר לצורך הפקה של מסיבת רווקות הם לופטים אותם ניתן להשכיר מראש למשך מספר שעות, וילות יוקרתיות בהן ניתן לשהות למשך הסופ"ש לצורך חגיגה של שלושה ימים וכן מול הים, אופציה אהודה במיוחד בשנים האחרונות. בנוסף, בתי מלון מאפשרים לארגן מסיבת רווקות בבריכה של המלון או בחדר, ולכן מדובר באופציה נהדרת ומקורית במיוחד.

 

כיצד להוזיל את עלויות השכרת המקום לטובת מסיבת רווקות?

עם זאת, תוכלי להקל באופן משמעותי על עלויות השכרת המקום לכבוד מסיבת הרווקות באמצעות איתור של וילה או בית של אחת הבנות, לערוך את מסיבת הרווקות באופן חסכוני ובכך להשקיע את הסכום באלמנטים אחרים הכוללים לדוגמא ארוחת שף, אטרקציות או מתנות מושקעות לבנות ולכלת האירוע. נושא האבזור של המסיבה הוא משמעותי מבחינת נתח התקציב, ולכן בעת בחירה של מקום וכן השוואת מחירים ניתן לקבל הנחה משמעותית, בעיקר כאשר מדובר במסיבת רווקות הנערכת בעת תקופת החורף הנחשבת לזולה מאוד לצורך השכרת לופט, אולם או וילה. זכרי, על מנת שתוכלי להיות בטוחה כי בחרת את המקום הטוב ביותר מומלץ לקבל המלצות דרך קבוצות ייעודיות המתמחות בתחום מסיבת רווקות.

אהבתם? שתפו עם החברים!