3 פעילויות שאפשר לעשות בבת מצווה בראשון לציון

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אם אתם ניצבים בפני ארגון של בת מצווה, סביר להניח שאתם כבר יודעים שעליכם לדאוג לפעילות מעניינת וחווייתית שבה ישתתפו ילדת הבת מצווה ושאר האורחים.

לאחר חיפוש קצר שערכנו ברשת, גילינו שיש היצע רחב של פעילויות, אבל לא כולן מתאימות לבת מצווה שנערכת בראשון לציון. כדי להקל עליכם בחיפוש, החלטנו לרכז עבורכם במקום אחד כמה פעילויות שיתאימו לאירוע בת

מצווה בראשון לציון.

 

רוצים לדעת במה מדובר? בבקשה – קבלו את 3 הפעילויות שריכזנו במיוחד בשבילכם:

  1. סדנת איפור ושיער

בחירה בפעילות מסוג זה תאפשר לאורחים והאורחות שלכם לוותר על תשלום נוסף למאפרת ומעצבת שיער, פשוט כי הם יקבלו את כל הפינוקים האלה באירוע עצמו. אם תשאלו אותנו – אין בחירה מקורית יותר מזו.
היינו שמחים אם היה אפשר לסדר שבכל אירוע תהיה סדנא שכזו, פשוט כי נמאס לנו להתחנן למעצב השיער שלנו שיפנה לו מקום בלו"ז לקראת האירוע הבא.
אם תבחרו בסדנא זו, אנחנו מתחייבים שהאורחות שלכם ייצאו מהמקום כשהן מאושרות וזוהרות. הרי לא בכל יום מגיעים לבת מצווה ויוצאים עם איפור ברמת על ושיער מעוצב.
רק חשוב שתשימו לב לרשימת המוזמנים, כי עם כזו סדנא, יכול להיות שילדות שיעברו בקרבת מקום יבחרו להיכנס לאירוע, סתם בשביל לקבל איפור ושיער חינם.

 

  1. סדנא בקונספט מכון יופי

אירוע בת מצווה בראשון לציון מעולם לא היה אסטטי יותר.
הפעילות השנייה שאנחנו מציעים לכם עבור אירוע הבת מצווה הינה סדנא בקונספט מכון יופי. תוהים מה זה אומר? הנה כמה פעילויות שיבואו לידי ביטוי במהלך תפעול הסדנא המדוברת:

  • עיסוי לכפות הרגליים והידיים
  • פדיקור מניקור
  • מריחת לק רגיל או ג'ל

אם תבחרו בקונספט זה, מכון היופי יגיע ישירות אל מקום החגיגה. בפעם הראשונה, האורחים והאורחות של האירוע יוכלו להגיע עם ציפורניים לא מטופחות ולצאת מהאירוע כשהן הכי מטופחות שיש.
ההמלצה של חברי המערכת שלנו היא לקרוא לצלמים להגיע אך ורק לקראת אמצע האירוע, כדי לתעד את הסדנא עצמה ואת התוצאות. הרי אף ילדה לא תרצה להצטלם כשהיא נטולת לק ומניקור.

 

  1. סדנת קינוחים

בחירה בסדנת קינוחים תגרום לכל האורחים לדבר על הבת מצווה שלכם ללא הפסקה בתקופה הקרובה.
הרי מדובר בסדנא שמתאימה לכל אדם באשר הוא, פשוט כי כולם אוהבים קינוחים.
אם אתם רוצים להתאים את עצמכם לאורחים ולקלוע לטעם האישי שלהם ב-100%, אתם יכולים לשלוח להם 10 הצעות לקינוחים ולבקש מהם לסמן את 3 הקינוחים האהובים עליהם ביותר מתוכם. אל תשכחו לציין ש-3 הקינוחים הנבחרים ביותר יהיו אלו שיוכנו באירוע. זה מתכון לאירוע מתוק ומנצח.

עד כאן 3 הפעילויות שאפשר לעשות בבת מצווה בראשון לציון,
מאחלים לכם שיהיה מזל טוב ושתבחרו בפעילות המתאימה ביותר!

 

ציוד קוסמטי

אהבתם? שתפו עם החברים!