אוהלים ממוזגים לניהול סדנת שוקולד מושלמת

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

לקראת הקיץ הקרב ובא מציעים פעילויות לילדים ולאירועים באווירת טבע, שאחת מהן היא סדנת שוקולד אטרקטיבית. על מנת שהסדנה תהיה מוצלחת רוב המפעילים בוחרים לערוך אותה באוהלים ממוזגים ונוחים. על כך במאמר הבא.

 

פשוט ללקק את האצבעות

סדנאות שוקולד הן סוג של פעילות האהובה במיוחד על ילדים אך הן מתאימות גם לאירועים שונים. כאשר הסדנאות מתנהלות בחיק הטבע זו בכלל חגיגה. ניתן להזמין סדנאות כאלו למסיבת רווקות, ערבי גיבוש, ימי הולדת וכד'. אין גיל שבו לא נהנים משוקולד טעים ואיכותי. כשמדובר בסדנאות שוקולד נותנים דגש לפעילות אקטיבית של המשתתפים. בסדנה מכירים את כל סוגי השוקולד העיקריים, את ההתאמה שלהם למנות טעימות, את השימושים שלהם, לומדים כיצד לבצע טמפרינג ולהכין חטיפי שוקולד מעוצבים כמו: טראפלס, בצק שוקולד, שיפודי פונדו וכד'. בנוסף, ישנן סדנאות המלמדות גם טכניקות שונות לפיסול מבצק שוקולד בתלת ממד, פיסול ועיצוב בשוקולד. הסדנאות כוללות טעימות, חומרים, כלי עבודה, מתכונים וחוויה ייחודית במיוחד כשעושים אותה בטבע.

 

אוהלים לסדנאות שוקולד

המפעילים השונים בוחרים לערוך את סדנאות השוקולד באוהלים לאירועים. אלו אוהלים ממוזגים השומרים על הטמפרטורה הרצויה של השוקולד ומעניקים אווירה קרירה וקסומה לאורחים במיוחד בימי הקיץ החמים. האוהלים מעניקים גם הצללה כדי לא להיות חשופים לקרני השמש, הם מבודדים רעשים וניתן לעצב אותם בהתאם לסדנה. הייחודיות של האוהלים הם שניתן למקם אותם בפארקים, בגנים ציבוריים, ליד הים, ביער, בשטח פתוח, בחצר הבית או בכל מקום אחר. לפיכך הסדנאות מתאימות לימי הולדת ומסיבות פרטיות.

 

עיצוב אוהל הסדנה

על מנת שהסדנה תהיה מוצלחת ותשרה אווירה רגועה ושלווה חשוב לעצב את האוהל בהתאם. ניתן לפרוס בתוך האוהל מחצלות, להתקין עמודי תאורה בתוך האוהל ומחוצה לו, להצטייד בגנרטור לפעולה ובגנרטור נוסף לחירום, מקרר ומקפיא, שולחנות וכיסאות, מפות, פינות ישיבה על פופים או פינות שאנטי ולהקים עמדה לטעימות שוקולד באמצעות שיפודים, מפל שוקולד, עמדת שתיה קרה וכלים חד פעמיים. בנוסף, חשוב לקשט את האוהל בהתאם לקונספט של הסדנה למשל: הבית של עמי ותמי לסדנאות הממוקמות ביער, אירוח בדואי לסדנאות הממוקמות בשטחים פתוחים, צדפות וקונכיות שוקולד לאירועים בקרבת הים וכיוצא בזה. ככל שיש דגש גדול יותר לעיצוב, כך הסדנה תהיה יותר חווייתית.

 

פיצת שוקולד על הטבון

אפשרות נוספת ומקורית במיוחד לסדנת שוקולד באוהל היא להכין מחוצה לו טבון מאבנים עם גחלים ורשת או צלחת לטבון ולתת למוזמנים להכין בצק קראנצ'י עליו ניתן למרוח שוקולד ולהוסיף תוספות מושחתות כמו סוכריות עדשים, מרשמלו וכד'. לאחר שהמוזמנים יכינו את הפיצה האישית באוהל הם יוכלו לגשת לטבון ולקבל פצצת מתיקות ישירות לקיבה וללא חמלה על הקלוריות. זוהי חוויה שהאורחים לא ישכחו לאורך זמן שתגרום להם הנאה רבה.

שוקולד

אהבתם? שתפו עם החברים!