אלדון קמפינסקי ברלין – פינוק של אלופים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

חובבי החופשות האורבניות אוהבים במיוחד את העיר ברלין אשר הפכה בשנים האחרונות לכזו ששמה הולך לפניה בכל הקשור לסצנת לילה תוססת במיוחד וגישה מתירנית מבחינת מין, מגדר ומה שביניהם. סיבות אלו ורבות אחרות הופכות את עיר הבירה של גרמניה ליעד חופשה פופולארי ואהוב במיוחד בקרב צעירים מרחבי העולם ולמעשה מדי שנה מבקרים בברלין מיליוני תיירים שיכולים להעיד כי יש בה הכל מהכל וההנאה מובטחת.

המלצות לטיול בברלין

החודשים המומלצים ביותר לטיול בעיר הם חודשי הקיץ בהם מזג האוויר נעים ונוח, אך גם בעונות המעבר ובחורף העיר מלאה בתיירים מחויכים ונדמה כי היא לא נחה לדקה.
בהקשר זה חשוב לזכור כי חודשי הקיץ והן תקופת החגים (בעיקר הימים הסמוכים לחג המולד ועד תחילת השנה החדשה) עמוסים במיוחד ואם תרצו להגיע ליעד הנחשק בתקופה זו, מומלץ לא לחכות לדקה ה-90 ולהקדים להזמין כרטיסי טיסה ולשריין מקומות לינה.

על מלון אדלון  קמפינסקי

אחד המקומות המומלצים והאטרקטיביים ביותר ללינה הוא מלון היוקרה אדלון קמפינסקי ברלין המפורסם המעוצב בסגנון ניאו בארוק, השייך לרשת המלונות קמפינסקי ונחשב לאחד ממלונות הפאר הפופולאריים ביותר בגרמניה.

מיקומו המרכזי בין שדרת אונטר דן לינדן לפאריזר פלאץ הופכים אותו למומלץ במיוחד עבור מי שרוצה למעט בשימוש בתחבורה ציבורית או השרכת רכב, כך שהשוהים בו יכולים להגיע בקלות ובנוחות לאתרי התיירות המרכזיים באמצעות הליכה קצרה בלבד.
אם בכל זאת תרצו להתרחק מאזור מרכז העיר תוכלו לכתת רגליכם לתחנות הרכבת והאוטובוס הנמצאות מול המלון ולהגיע לכל יעד שתחפצו, או לשכור רכב אותו תוכלו להשאיר בחניון הצמוד למלון (בתשלום נוסף).

מעניין לדעת כי המלון שנבנה בתחילת המאה ה-20 יועד להיות מלון יוקרה ופאר עוד בהקמתו ולמעשה היה הראשון מסוגו בברלין. מאות חדרים מרווחים, מסעדות מצוינות המגישות אוכל משובח (לרבות מסעדת מישלן!), אולמות נשפים ושטחי אירוח מעוצבים בטוב טעם הפכו אותו לשם דבר ולאורך השנים התארחו בו אישים מפורסמים רבים מהחברה הגבוהה של ברלין לצד משפחות אצולה מפורסמות ודיפלומטים חשובים.
זהו אחד ממקומות האירוח האהובים ביותר על נשיאי ארצות הברית והתארחו בו גם ידוענים כמו צ'ארלי צ'פלין, מרלן דיטריך ורבים נוספים.

גם חדרי המלון מרווחים ומפוארים במיוחד כיאה למלון מלכותי שנבנה לפני למעלה ממאה שנים. המיטות גדולות למדי, המזרנים זוכים לתשבוחות מצד המבקרים, טלוויזיה גדולה בעל מסך שטוח ומערכת בידור להנאתכם, חדר רחצה מפנק במיוחד, וויפי חופשי, מכונת נספרסו שתוכלו להתחיל (וגם לסיים) איתה את היום ועוד ועוד (ועוד!).

האטרקציות שקרובות למלון

האטרקציות הקרובות למלון כוללות בין היתר את שער ברנדנבורג המפורסם הנושק למלון, שדרת אונטר דן לינדן השוקקת, בית האופרה, אנדרטת השואה, בניין הרייכסטאג, צ'ק פוינט צ'ארלי ועוד. עוד תמצאו בסמוך להוטל אדלון קמפינסקי שפע של חנויות בוטיק ומרכזי קניות, מסעדות של מיטב השפים, בתי קפה נעימים ופאבים מצוינים.

בימים סגריריים (בכל זאת חופשה באירופה הקרירה) תוכלו להנות ממתקני המלון המודרניים, ובהקשר זה וודאי לא תצטערו שבחרתם במלון חמישה כוכבים המציע לאורחיו טיפול מפנק במיוחד – מתחם ספא המשתרע על פני לא פחות משלוש קומות וכולל עיסויים וטיפולי יופי (בתשלום נוסף), חדר כושר מאובזר היטב, בריכה מחוממת וסאונה לוהטת במיוחד.

מלון אדלון קמפינסקי מציע חוויה מלכותית, מפנקת ונעימה במיוחד ואם חלילה תיתקלו בקושי, תרצו להתייעץ לגבי המשך החופשה שלכם, להזמין כרטיסי אטרקציות או סתם לקשקש עם המקומיים, תוכלו לפנות לצוות המלון האדיב אשר יסייעו לכם בכל עניין ודבר.

 

חדר שינה

אהבתם? שתפו עם החברים!