ליסבון – פשוט להתאהב

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

לא יותר מ-10 קילומטרים מחופו המערבי של האוקיינוס האטלנטי בפורטוגל, שוכנת לה בנחת העיר ליסבון.

עיר קסומה ביופיה, בעלת היסטוריה מרתקת ונוף עוצר נשימה – ליסבון היא יעד שחייבים לבקר בו.

מי שיגיע לליסבון לא יוכל להתעלם מהאווירה הרגועה והנוף היפהפה הנמצאים בכל פינה. זוהי עיר שפשוט כיף לטייל בה ולהנות ממה שיש לה להציע, גם ללא אטרקציות מיוחדות (למרות שהן נמצאות בשפע). הרובעים העתיקים, הכיכרות, נקודות התצפית המרהיבות, חיי הלילה השוקקים, מסעדות ובתי קפה, חנויות ושווקים, מסלולי טיול לאורך הנהר וגם מחירים נוחים לכל כיס – כל אלו הופכים אותה ליעד פופולארי בקרב התיירים.

בליסבון בהחלט אפשר לבקר מבלי לתכנן מראש מה לעשות בכל יום. סיור ברובעים העתיקים כשלעצמו יספיק למלא את מצברי הנפש ברוגע ושלווה. ליסבון מאופיינת ברחובות הולנדיים שמחים וצבעוניים עם בניה ממגוון סגנונות אדריכלים שמה שמייחד אותם הוא השילוב ההרמוני בין החדש לישן.
במהלך הסיור בין סמטאות העיר הצרות ובשל הקרבה של ליסבון לאוקיינוס, תרגישו את הבריזה הנעימה, קו הרקיע הצבעוני והרומנטי יקליל את האווירה והטירות והמנזרים המרשימים המשובצים בו יהפכו את הרגע לכזה הלקוח מגלויה מצוירת.

תוכלו כמובן גם לסעוד כיד המלך באחת מהמוני המסעדות המצוינות הפזורות בעיר ומציעות אוכל אותנטי משובח, אך אם שבעתם מכל השקט והיופי האלה או שאינכם חובבים סיורים רגליים, לא חסרים עוד מקומות שניתן לבקר בהם.

 

אטרקציות בליסבון ששווה להכיר

כיכר קומרסיו –

הכיכר המרכזית של העיר ליסבון אשר נבנתה במאה ה-18 לספירה. בליבה של הכיכר הגדולה ניצב פסלו של המלך ז'וז'ה הראשון כשהוא רכוב על סוס ואת האזור כולו מקיפים בניינים מרשימים.

 

בסמוך לכיכר ניצב שער ויקטוריה אשר בסמוך לו נמצא רחוב הקניות המפורסם –

מדרחוב אוגוסטה, בו תמצאו שפע חנויות ותוכלו לרכוש מזכרת מיוחדת ליקרים לכם. בשער עצמו ישנה נקודת תצפית ממנה נשקף נוף פנורמי מרהיב של העיר כולה.

 

שוק האוכל ריביירה –

עבור חובבי האוכל זהו ה-מקום להיות בו. מדובר בשוק האוכל הגדול ביותר בעיר ליסבון והוא חגיגה קולינרית של ממש. בשוק תמצאו דוכני אוכל רבים המציעים בין היתר בשר, דגים, פירות וירקות טריים וגבינות וכל זה מתרחש החל משעות הבוקר ועד 00-02 בלילה!

 

באירו אלטו –

אזור בילוי נחשב ביותר הנמצא בליבו של הרובע האופנתי של העיר. בבאירו אלטו תמצאו מסעדות, בתי קפה, מועדונים ופאבים ונדמה כי הבעייה היחידה היא הטיפוס במעלה הגבעה על מנת להגיע לכל הטוב הזה. מי שבכושר מוזמן לכתת רגליו במעלה השביל ועבור אלו שהגיעו לנפוש ואינם מעוניינים לאתגר את עצמכם ישנה רכבת חשמלית ואף מעלית המגיעות לראש הגבעה.

 

פארק האומות והאושנריום –

מקום מושלם לבילוי עם ילדים. פארק האומות הנמצא על גדותיו של הטז'ו מציע טיילת שנעים להלך בה, מסעדות ובתי קפה, חנויות, מרינה נעימה ומדשאות שיתאימו במיוחד לפיקניק של אחר הצהריים.
האושנריום נמצא בפארק האומות ובו אקווריום ענק המדמה סביבות חיים מימיות שונות וניתן לצפות בו אפילו בכרישים.

אם קראתם עד הלום וודאי הבנתם כבר כי ליסבון היא עיר שקל להתאהב בה. נעימה ומסבירת פנים, קלה להתמצאות ועם מחירים נוחים – מומלץ לפנות סוף שבוע ולהגיע לטעום מכל הטוב שיש לעיר הקסומה הזו להציע.

 

רחוב

אהבתם? שתפו עם החברים!