הילדים שיגעו אתכם בחופש? הנה שבע פעילויות מהנות לילדים בחגים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

המתוקים שלנו לא ידעו מנוחה בחופש. הם רבו, קיטרו, נדנדו, הפכו את הבית ובאופן כללי שיגעו אותנו. לנוכח כך תקופת החגים גורמת לנו לעיתים לחששות ותחושת דה ז'ה וו. רעיונות טובים לתעסוקה ופעילות יהפכו את ימי החגים לנעימים יותר עבור כולנו – הנה שבע פעילויות מהנות לילדים בחגים.

 

  1. הילדים צובעים, כולם נהנים

צביעה היא פעילות אהובה ומרגיעה. בזמן שהילדים צובעים ומציירים נוכל גם אנו המבוגרים להנות מדקות יקרות של שקט מבורך. דפי צביעה ממקסמים את החוויה וההנאה שבפעילות. מעבר לדפי צביעה

 

  1. עיצוב פרצופים

הרכבת פרצופים ממוצרי מזון – נהדר לארוחת הערב. ילדים מחבבים התעסקות עם אוכל. עיצוב דמויות דמיוניות ממוצרי מזון מגוונים פותח בפניהם את עולם היצירתיות האין סופי. הפרצופים יכולים להיות צוחקים ובוכים, כועסים או סתם מוזרים.

בתום היצירה העניקו שם אישי לכל פרצוף. מסתבר שארוחת הערב הפשוטה טעימה יותר כשקוראים לה 'איציק' או 'דני'.

דוגמה לפרצוף ('ציפי':) קלאסי: פנים – חביתה. עיניים – טבעות זיתים. פה – פרוסת עגבנייה. אף – עיגול גזר. שערות – מקלות מלפפון. אוזניים – עיגולי פלפל.

 

  1. פאזלים – תעסוקה ארוכת טווח

כיום קיים מגוון רחב של פאזלים לכל הגילאים ובכל הגדלים. לאחר הדרכה מעשית יקלוט הילד את עקרונות המשחק וייהנה להרכיב בעצמו את החלקים, עד לקבלת התמונה המושלמת.

 

  1. קרטיבים ביתיים

אמנם עיקר העיסוק בקרטיבים או בשלב המציצה, אך כדאי לשתף את הילדים גם שלב ההכנה, כך יצפו לקרטיבים וייהנו מהם ביתר שאת.

מוזגים לכוסות מיץ או פטל בטעם האהוב עליכם, מכניסים מקל ארטיק (או שיפוד) במרכז הכוס ומקפיאים. לאחר שהקרטיבים קופאים, מוציאים את הכוס ומלקקים בהנאה:).

 

  1. צילום תמונות

ילדים נהנים לצלם כמה שיותר. תנו להם מצלמה (ניתן לרכוש מצלמת ילדים פשוטה) ואתגרו אותם עם פרויקטים שונים לצילום. צלמו חפצים בבית, ציפורים ברחוב ואת בני המשפחה. חלק אינטגרלי מחוויית הצילום הוא דפדוף בספריית התמונות שצולמו.

 

  1. כל מה שאפשר לעשות עם מספריים

מה אפשר לעשות עם מספרים? הרבה. נוכל להושיב את הילדים עם זוג מספריים, ערמת פרסומונים ומגזינים ולהכריז על שעת גזירה. מומלץ למקד אותם בעצמים מסוימים לאיסוף וגזירה, כך למשל: תמונות של תינוקות, ילדים, בעלי חיים, רכבים ועוד.

את תגזירי הנייר ניתן להדביק ולעצב על דף, או לשמור בשקית.

 

  1. אולפן ביתי

מתאים לילדים חובבי שירה ומוסיקה. המנגינות הן מנגינות שירים שהילדים מכירים ואוהבים, כאלו שניתן לחפש ולהוריד. האולפן הוא מקליט שלבים פשוט\יישום הקלטה אחר שיש על המחשב.

מפעילים את ההקלטה ביחד עם הפלייבק, ו—אקשן. מסמנים לילד להתחיל לשיר. ניתן להעניק לו אוזניות להגברת הרושם. בסיום ההקלטה ייהנה הזמר הקטן לשמוע שוב ושוב את השיר בביצועו האישי.

 

לסיכום, החופש נחמד יותר כשהילדים עסוקים ונהנים

אם בחופש חשתם לרגעים כי 'אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם' דעו כי אינכם היחידים. פעילויות מהנות בחגים יתנו מענה לצורך של הילדים בתעסוקה חיובית ונחמדה. שישה רעיונות ברי-ביצוע לפעילויות מהנות.

ילדים

אהבתם? שתפו עם החברים!