רעיונות יצירה לילדים בימי הקורונה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כתוצאה מהווירוס שאתו כולנו מתמודדים בחודשים האחרונים, הרבה הורים מצאו את עצמם חסרי אונים: מה עושים עם הילדים בבית כל כך הרבה שעות, ימים ושבועות? זה נכון, ברגע האחרון הבילוי המשותף נראה נחמד, אך עד מהרה הוא עלול להפוך לסיוט של ממש. זה נשמע לכם מוכר? קבלו מספר רעיונות ליצירה עם ילדים שיהפכו גם עבורכם את ימי הקורונה למשהו שאפשר להתמודד איתו יותר בקלות.

 

התאימו את היצירה הנבחרת לילדים

לא אחת קורה שהורים שוכחים להתאים את היצירה לילדים, וזו נקודה חשובה מאוד. הרעיון הוא לגרום לכולם ליהנות ולכן, למרות שאולי תרצו גם לאתגר מעט את הילדים שלכם עם משימות שונות, עדיין חשוב להקפיד על כך שהאתגר יהיה פרופורציונאלי. לכן יש לקחת בחשבון שאלות שונות כמו: מה הילדים באמת אוהבים לעשות בזמן הפנוי שלהם? בני כמה הם והאם נדמה לכם שהם יוכלו להתעניין באמת בהפעלות וביצירות שאתם מציעים להם לעשות ביחד.

 

נסו לשלב רעיונות שימושיות

כשמדברים על רעיונות שונים של יצירה לילדים מדברים גם על היכולת ליצור ולעשות משהו שימושי, כמו לדוגמא: שלט חדש לדלת הכניסה של הבית או לדלת של כל אחד מחדרי הדירה. בנוסף, אתם יכולים לקחת גרביים ישנות של כל אחד מבני הבית וליצור מהן תיאטרון בובות אישי, מיוחד ומצחיק. אתם יכולים לנצל את הזמן שבו אתם שוהים ביחד בבית גם ללימודי אוריגמי, כי אין משהו שמקסים יותר ילדים מאשר לקחת חתיכת נייר, לקפל אותה בכל מיני קיפולים מיוחדים וליצור חיה, פרח או כל דבר אחר. עוד רעיון שלא מעט הורים בוחרים בו הוא להשתמש בעלי השלכת שממלאים את רחובותינו, שכן עם אותם עלי שלכת אפשר ליצור לא מעט יצירות יפות ומיוחדות. אפשר גם לקנות חרוזים בכל מיני גדלים וליצור ביחד שרשראות, עגילים או כל סוג אחר של תכשיט, וכאן כבר מדובר על יצירה שאח"כ ניתן יהיה להשתמש בה.

 

איפה כדאי לקנות את הציוד לכל היצירות?

אם אתם שייכים לאותם האנשים שאין להם ציוד ליצירה בבית, אתם בוודאי תוהים לאן עליכם ללכת כדי לקנות אל הציוד הנדרש. כמובן שאם יש משהו שמאפיין את ימי הקורונה, זה הרצון לא לצאת מהבית, כי בחוץ אנחנו חשופים להרבה יותר מידי סכנות. לכן בוודאי תשמחו לדעת שניתן לקנות היום אונליין אביזרים מסוגים שונים לכל היצירות שתרצו לעשות עם הילדים, אז למה אתם מחכים? לקנות את האביזרים האלה אונליין זה אומר לא רק לצמצם את המגע שלכם עם העולם שבחוץ ועם סכנת ההידבקות, אלא גם תוכלו ליהנות ממחירים טובים יותר. אין סיבה אמתית ללכת לחנויות פיזיות שונות של יצירה ולשלם הון עתק על כל הציוד הדרוש לכם כי לרכוש אביזרים כאלה באינטרנט זו בחירה חכמה, בריאה וזולה יותר.

ילדים עושים יצירה

אהבתם? שתפו עם החברים!