סדנאות מגניבות כמתנה ליולדת הטרייה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מעוניינים לצאת מהקופסא ולהעניק מתנה מיוחדת במינה? ובכן, באמצעות סדנאות מגניבות ליולדת הטרייה ולתינוק תוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה. מהן הסדנאות הבולטות לנשים אחרי לידה? כל הפרטים – במדריך הבא.

סדנאות מגניבות ליולדת הטרייה – שפע של אפשרויות לבחירה

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד נפתחו יותר ויותר סדנאות לנשים לאחר לידה, חלק בחינם וחלק בתשלום. מדובר בסדנאות אותן ניתן לבצע על בסיס חד פעמי או כמנוי, ומדובר לא רק במתנה מקורית אותה ניתן להעניק לנשים לאחר הלידה אלא גם בחשיבה מחוץ לקופסא, זאת בכדי ליצור בעבודת היולדת סביבה חברתית דומה לאחר הלידה, עם נשים אשר נמצאות באותו המצב ומעוניינות לחלוק לא רק טיפים אלא גם את התחושות והרגשות שלאחר הלידה. למעשה, מדובר בהבנה כי מתנות ליולדות, מרשימות ככל שיהיו חייבות להיות בעלות ערך מוסף הן בעבור היולדת והן בעבור הרך הנולד, ולא מדובר בהשערה. סקרים אשר נעשו בקרב נשים לאחר לידה העלו  כי רוב המתנות אותן קיבלו הנשים לא שימשו אותן לבסוף או הוחלפו בכסף, כחלק משורת סיבות. הסיבה הבולטת נבעה מחוסר פרקטיות של המתנה או פריטים אשר חזרו על עצמם במתנות אותן קיבלו. משום כך, חיפשנו, בדקנו והגענו לבסוף להמלצות בעבור סדנאות אותן ניתן להעניק כמתנה, זאת בנוסף למתנה פרקטית ומיוחדת אותה תוכלו לרכוש דרך חנות מאמילה – חנות מתנות ליולדות ולרך הנולד.

מהן הסדנאות המגניבות לנשים לאחר לידה?

  • סדנת מוזיקה לאם ולתינוק – מחקרים מצאו כי תינוקות רכים בשנים יכולים לפתח חשיבה יצירתית כתוצאה מהאזנה למוזיקה, עוד בבטן אימם. למעשה, סדנת מוזיקה בעבור האם והתינוק מתיישבת בדיוק על הנקודה הזו: במסגרת הסדנה חושפים את התינוקות למוזיקה ולתנועה, ובכך מפתחים את היכולת הקוגניטיבית, לעיתים בגיל של חודשיים בלבד. הסדנה מתקיימת בכל רחבי הארץ באמצעות מדריכות מקצועיות אשר מלוות את התהליך, ולרוב מדובר בסדרה של מפגשים – 60-45 דק' לכל מפגש.
  • סדנת שחייה לאם ולתינוק – מדובר באחת הסדנאות הפופלריות של השנים האחרונות, וזאת בשל עבודה במסגרת הסדנאות מתקיים חיבור בין האם לתינוק, וזאת בשל התחושה הנעימה אשר מדמה בעבור תינוקות בני יומם את מי השפיר בהם שהו ברחם. מדובר בסדנה מקסימה אשר במסגרתה מתרגלים עם התינוק תנועות במים, וזאת לצורך פיתוח גמישות ויכולת תנועה בתוך ומחוץ למים. הסדנה מתאימה החל מגיל חודשיים, ומומלץ להגיע באופן קבוע לסדנאות לצורך יצירת התקדמות וכן חיבור אישי.
  • סדנת תנועה – סדנאות התנועה מתבססות על מפגשים חד פעמיים במסגרתם מלמדים את האמהות כיצד לפתח את שרירי התנועה של התינוקות וכן למידה של מסאג' ייחודי המותאם לתינוקות. את הסדנה מבצעים על גבי גומי בלימה, חומר מבודד מצוין לצורך ביצוע פעילויות מן הסוג הזה.

אם ותינוק קטן

אהבתם? שתפו עם החברים!