מתנות לקיץ לעובדים שאוהבים שמש

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הקיץ הגיע וזוהי תקופה בה עובדים רבים יוצאים לחופשה כדי לבלות עם משפחותיהם בים, בבריכה, בטיולים ובקמפינג. זהו עיתוי נהדר להעניק להם מתנה אותה יעריכו ויוקירו. המאמר ייתן טיפים למתנות לקיץ אותן העובדים יהיו יותר משמחים לקבל.

 

יש לי יום יום ים

ישראלים רבים נוהגים לבלות עם משפחותיהם בים בתקופת הקיץ.

גם אם הם אינם בחופשה, הם יוצאים בשבתות לבלות על חוף הים.

לפיכך, מתנה לקיץ לעובדים יכולה להיות מתאימה ושימושית. מומלץ לבחור במתנה מקורית, מעוצבת ואיכותית אותה יעריכו העובדים.

המתנה מייצגת את ההערכה שלכם אליהם.

זוהי תשומת לב המעניקה תחושת שייכות. העובדים מרגישים רצויים ונחוצים וכך תפוקת העבודה שלהם תהיה בהתאם.

מתנות המתאימות לים תוכלו למצוא באתר: https://gift.pirsumgil.co.il. לדוגמא: תיקי ים וחוף, תיקי רחצה, תיקי צידניות, צידניות גב, צידניות מתקפלות, מזרני ים, כפכפים, מניפות, מגבות חוף ומחצלות. בנוסף תוכלו לרכוש משחקים שאפשר לשחק בים כמו: כדורי ים, מטקות ושש בש. תוכלו להזמין מתנות מגוונות כך שהעובדים יוכלו לבחור את המתנה בה הם חושקים ולהזמין אותן בכמויות גדולות.

 

לטיול יצאנו…

את המתנות מומלץ לבחור בהתאם לגיל העובדים. הצעירים יותר אוהבים לטייל ולצאת לקמפינג בחודשי הקיץ והמבוגרים אוהבים יותר לנפוש. לפיכך, מגוון מתנות לבחירה יאפשרו לעובדים בגילאים השונים לבחור מתנה המתאימה להם ולשעות הפנאי שלהם. לדוגמא: ערכת בישול לשטח, צידנית שהיא גם כיסא, זוג כסאות ושולחן בתוך תיק, מזרן או כרית מתנפחת, נפנפת למנגל וכיוצא בזה. מתנות מסוג זה מתאימות ושימושיות לקיץ. גם לעובדים אוהבי הספורט ניתן למצוא מתנות שימושיות כמו: בקבוקי ספורט אלסטיים, בקבוקים מנירוסטה או פלסטיק השומרים על קור, כובעים, מיזעים, מזרני יוגה ומגבות הסופגות זיעה בגדלים שונים. ככל שתטיבו להכיר את העובדים שלכם תדעו איזו מתנה מתאימה להם והמבחר הוא גדול.

 

מתנות אישיות לקיץ לאוהבי המזגן

חשוב שמגוון המתנות אותן אתם מזמינים לעובדים לכבוד הקיץ יכלול גם מתנות שימושיות למי שאוהב להישאר בבית וליהנות מהמזגן. בעיקר עובדים צעירים ללא משפחות או ללא בני/ות זוג, יעדיפו לקבל מתנה שימושית למחשב הביתי או למשרד. לדוגמא: עכבר למחשב עם לוגו של החברה, משטח לעכבר מעוצב, אוזניות וכד'. צעירים רבים גם ישמחו לקבל מתנות למכשיר הנייד, כמו: פאוץ' לנייד, מטען ועוד. ישנן מתנות נוספות לעובדים הצעירים במחירים סבירים כמו: עט עם לייזר או פנס, מיקרופון קריוקי, רמקול בלוטוס, שעון חכם, מאוורר שולחני, מאוורר מתקפל ועוד. גם מתנות לרכב כמו: ערכת הטענה, מטען לרכב או צלון יתקבלו בשמחה. אין סוף לרעיונות מקוריים שישמחו את העובדים שלכם ויגרמו להם להיות מסורים עוד יותר לעבודה. כדי לבחור את המתנות הראויות, ערכו תקציב, בחרו מאתר האינטרנט והזמינו מראש בכמויות להם אתם זקוקים.

 

מארזים יפים

אהבתם? שתפו עם החברים!