מתנות רומנטיות לבן / בת זוג

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מגיע יום האהבה או יום הולדת לבת הזוג? מתנות לפרטנר הן חלק מכל זוגיות ולעיתים בחירת המתנה היא דבר לא פשוט בכלל.

האתגר מתחדד כאשר אנחנו לא ממש יודעים מה בן או בת הזוג רוצים כמתנה ואי אפשר לשאול כי הרי מעוניינים להפתיע אותם.

אם אתם מעוניינים לקנות מתנה לבת הזוג שלכם הגעתם למקום הנכון: במדריך זה ניתן מספר טיפים ורעיונות למתנות מתאימות לבת הזוג.

 

כמה תקציב כדאי להשקיע במתנה?

זוהי אולי השאלה המרכזית והראשונה שאנחנו שואלים את עצמנו לפני שאנחנו קונים מתנה. תמיד הרי רוצים לשמור על איזון כלשהו – מצד אחד אנחנו רוצים להראות לבת הזוג שלנו שאנחנו משקיעים בה, ומצד שני אנחנו לא רוצים להגזים. אז מהו התקציב המתאים למתנה?

התשובה לכך תלויה בשני גורמים. ראשית כל, הפרנסה והשכר שלנו. זה נושא שלא נעים לגעת בו, אבל מן הסתם אם אנחנו בקושי מצליחים לאסוף שקל לשקל כדי לשלם שכר דירה לא נקנה לבת הזוג מתנה בשווי אלפי שקלים סתם כך. הגורם השני הוא סיבת המתנה: ישנם אירועים בהם מקובל לקנות מתנות יקרות כגון יום האהבה או יום הולדת, ולעומת זאת אם אתם סתם קונים מתנה לבת הזוג ללא סיבה מיוחדת עצם קניית המתנה היא מחווה יפה וכל השאר בונוס.

 

רעיונות למתנות רומנטיות ומושקעות

אז החלטתם לקנות מתנה לבת הזוג ואתם מכוונים לתקציב מסוים. איזה מתנות תוכלו לרכוש?

  1. תכשיט מעוצב ומסוגנן

תכשיט הוא מתנה נהדרת לכבוד אירועים בהם מקובלת להעניק מתנה מושקעת, כגון יום הולדת, יום נישואין, יום האהבה וכדומה. מה שנחמד בתכשיטים הוא שמדובר בעולם שלם ומגוון, כאשר לא משנה מה התקציב שלכם תוכלו למצוא משהו מתאים. אנחנו ממליצים להעיף מבט בקופסת התכשיטים של בת הזוג ולראות מה הטעם שלה ולבחור לפי זה.

 

  1. מארזים מתוקים ורומנטיים

המתנה המושלמת למי שאוהבים מתוק. מארזים כאלו יכולים לכלול שוקולדים, עוגיות מקרון יוקרתיות, פררו רושה, "זרים" מתוקים משוקולד או סוכריות גומי ועוד.

 

  1. חופשה רומנטית בצימר

איזה מתנה נחמד יותר להעניק מאשר זמן במקום נהדר ויפה כמו גן עדן? חופשה בצימר או במלון היא מתנה נהדרת לבת הזוג שלכם ולעצמכם כאחד.

 

  1. יום זוגי בספא

כולנו צריכים להירגע לפעמים ויום זוגי בספא היא דרך נהדרת לעשות זאת. תוכלו לעשות מסאז' זוגי, לשבת יחד בג'קוזי או בסאונה ועוד.

 

משלוחי פרחים ומתוקים בירושלים

פרחים הם תוספת מעולה לכל מתנה שתבחרו ונותנים אווירה רומנטית באמת. אחת מחנויות הפרחים המומלצות בירושלים ובארץ בכלל היא פיונה. אצל פיונה תוכלו להנות מעולם שלם של רומנטיקה, כולל זרי פרחים, סידורי פרחים, מתוקים ועוד. אם מתחשק לכם משלוח מתוק בירושלים פיונה זו הכתובת בשבילכם.

 

שרשרת

אהבתם? שתפו עם החברים!