סדנאות שוקולד לקבוצות – יום כיף עם טעם

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

סדנאות שוקולד לקבוצות – יום כיף עם טעם

מתחילים לארגן יום כיף לצוות העובדים או למשפחה?  סדנת שוקולד חווייתית המועברת ע"י שוקוליטים מקצועיים היא הסדנה הטובה ביותר אותה תוכלו לקחת לטובת יום הכיף שלכם.

סדנאות שוקולד לקבוצות – הסדנה הכיפית ביותר

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת וגוברת בה ארגונים גדולים כמו גם אנשים פרטיים המעוניינים להעניק חוויה בלתי נשכחת לבני המשפחה או לעמיתים לעבודה בוחרים לקחת סדנת שוקולד. הסיבה לכך היא פשוטה – סדנת שוקולד היא סדנה חווייתית אשר מתאימה לכל טווח הגילאים, זאת משום שמדובר באחד המאכלים האהובים ביותר בכל רחבי העולם מאז ומעולם. סדנאות שוקולד לקבוצות מאפשרות לקבוצות לארגן לעצמם יום כיף חוותי ומתוק, כמו גם לקבל בסיום מתנה בדמות שוקולדים אשר נעשו בעבודת יד ע"י המשתתפים בסדנה. לכן, אם גם אתם רוצים להצטרף למאות הארגונים והאנשים אשר ביקשו לקבל סדנת שוקולד לטובת יום גיבוש או יום כיף – הכתובת שלכם היא שוקולד 4U.

סדנאות בקבוצות

סדנאות שוקולד באמצעות חברת שוקולד 4U מה תקבלו?

שוקולד 4U היא החברה המובילה כיום בתחום סדנאות השוקולד הן לקבוצות, יחידים ופרטיים. לחברה צוות של שוקוליטרים מקצועיים ובעלי וותק וניסיון רב בעבודה עם כל טווח הגילאים, כאשר הסדנה הקבוצתית אשר מועבר על ידם היא סדנה חווייתית שבסיומה כל משתתף מקבל תוצר שהוא הכין, וזה מבלי לצאת מהבית. לכן, מדובר גם בחיסכון כספי משמעותי בעיקר עבור ארגונים אשר נדרשים לחפש מקום לביצוע של ימי כיף אלא ניתן להזמין את הצוות אליכם הביתה או למשרד לביצוע הסדנה, אשר אורכת עד כ 4 שעות. מדובר בחוויה יוצאת דופן, זאת משום שבסדנת השוקולד ניתן ללמוד טכניקות מתקדמות הקשורות בשוקולד אשר כוללות בין היתר טמפרור של שוקולד, זילוף הכנה, זילוף ולמידת קישוטים לעוגות שוקולד וכן הכנת מוצרים אשר נלקחים ביחד אתכם – בתנאי שהם אכן יישארו בסיום הסדנה.. סדנת השוקולד היא ללא ספק חוויה מיוחדת במינה, מגבשת ומעניינת והיא מתאימה כאמור לכל אחד שאוהב שוקולד. כידוע, שוקולד נחשב מאז ומתמיד כחומר הגלם האהוב ביותר וסדנת שוקולד היא גולת הכותרת – זאת משום שמדובר בסדנה אשר מאפשרת לכל המשתתפים בה לקחת הפסקה מחיי היום יום הלחוצים והסיזיפיים ולהגיע למספר שעות ליום כיף המערב את המאכל הטעים ביותר בעולם כמו גם עבודה עם עמיתים לעבודה או בני המשפחה. הסדנה מותאמת כאמור לכל טווח הגילאים וניתן לבצע אותה בהתאמה אישית לשעות ולרצונות, וזאת כדי שכל הצדדים בסופו של דבר יצאו מרוצים, כפי שחרטה על דגלה שוקולד 4U – להעניק את השירות הטוב ביותר עבור קהל הלקוחות. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים בנוגע לסדנת שוקולד קבוצתית השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם לקבלת פרטים ותיאום הגעה.

אהבתם? שתפו עם החברים!