הסודות המתוקים של השוקולד הלבן

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

הסודות המתוקים של השוקולד הלבן

אין הרבה אנשים שלא אוהבים שוקולד, שוקולד הפך להיות הממתק הכי נחקר, הכי טעים והכי נרכש שיש לנו. ישנם סוגים רבים של שוקולד, שוקולד מריר, שוקולד חלב ואפילו שוקולד לבן. אך האם פעם אמרו לכם ששוקולד לבן הוא לא באמת שוקולד? במאמר הזה אספר לכם על כוחו הרב של השוקולד הלבן ולמה בעצם כולם, בלי יוצא מן הכלל חושבים ששוקולד לבן הוא לא אחר מאשר הזיוף הגדול ביותר בעולם המתוק של השוקולד.

קצת היסטוריה

השוקולד הלבן הומצא לראשונה באחד ממקומות הפלא שמייצרים שוקולד בצורה הטעימה והמובחרת ביותר – שוויץ. היישר לאחר מלחמת העולם הראשונה חשו השוויצרים חשק לנחמה וזה מה שהובילם לייצור השוקולד הלבן. לאחר מכן, הרברט'ס קנדיס שראה לראשונה את השוקולד הלבן באירופה, החליט שזה הזמן לקום ולעשות מעשה. הרברט'ס החליט שהוא מעוניין להעביר את חוויית השוקולד הלבן גם לארצות הברית. אך לא מיד החלו בייצור השוקולד הלבן בצורה מסחרית. עד אשר חברת נסטלה החליטה שהיא מוציאה לשוק שוקולד חדש – שוקולד לבן עם שקדים.

 

הפופולריות של השוקולד הלבן כחטיף

השוקולד הלבן, מעבר לאפייה של עוגות וקינוחים מתוקים ושווים משמש גם לרובו ביום יום כחטיף. ישנן הרבה חברות כיום שמשתמשות ומייצרות את השוקולד הלבן כחטיף מוצלח לדוגמא: קליק או שוקולד פרה ואפילו יש חברות שמשתמשות בשוקולד הלבן כטעם נוסף לגרסת המעדנים הרבה שקיימת להם בחברה.

עוגת שוקולד לבן

תמיד לשמור את הטעים לסוף

השוקולד הלבן עשוי מחמאת קקאו, מוצקי חלבסוכרלציטין וחומרי-טעם כלומר אין בו כלל מוצקי קקאו. בעיה אחת ומיוחדת תמיד הייתה עם השוקולד הלבן, רבים טוענים כי שוקולד לבן הוא לא באמת שוקולד. בחלק מהארצות יש תנאי שבו שוקולד יכול לקבל את השם "שוקולד" – לדוגמא בארצות הברית יש תקן שבו לפחות 20% ממשקל השוקולד הלבן צריך להיות חמאת-קקאו, לפחות 14% צריך להיות מוצקי חלב, ופחות מ-55% ממתיקים. באירופה יש תקן שונה לגבי השוקולד הלבן –  לפחות 20% ממשקל השוקולד הלבן חייב להיות חמאת-קקאו, ולפחות 14% צריך להיות מוצקי חלב יבשים  כל השאר כנראה פחות מעניין את האירופאים.

אז לאחר שגיליתם את הסוד הלא כל כך קטן של השוקולד הלבן אל תשכחו שזו גם הסיבה שיותר קשה לעבוד איתו בהכנת עוגות, סדנאות שוקולד או סתם בתור קישוט.

אהבתם? שתפו עם החברים!