הקמת חנות שוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אם אתם חולמים על מתוק ורוצים לעבוד בזה הקמת חנות שוקולד יכולה להיות אופציה מעניינת, תחום השוקולד בישראל מתפתח מאוד בשנים האחרונות, שוקלייטרים ישראלים שמקבלים את השכלתם בחול וחוזרים לישראל פתחו חנויות שוקולד איכותיות ביותר בשנים האחרונות.

הקמת חנות שוקולד

אז במה כרוכה הקמת חנות שוקולד?

הקמת חנות שוקולד כמו הקמת כל חנות אחרת דורשת מספר פעולות:

מציאת חנות להשכרה

אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו להבין היא איזה חנות תרצו לשכור, הן מבחינת גודל החנות, מצד אחד כאת שתאפשר לכם לעבור בנוחות ולתת תחושה טובה ללקוחות ומצד שני כזאת שלא תהיה גדולה מדי ותכביד עליכם מבחינת שכירות. לאחר מכן תצטרכו להבין איפה אתם מעוניינים לפתוח את החנות שלכם, אם תרצו לעשות זאת בלב אזור הומה כנראה שתחשפו את עצמכם לכמות גדולה יותר של לקוחות, מצד שני מחיר השכירות יעלה בצורה ניכרת.

רכישת ציוד

כל חנות זקוקה לציוד רב, שולחנות, דלפקים, מחשבים, קופות ועוד. חנות שוקולד תזדקק גם לוויטרינות מיוחדות לשוקולד, אם תייצרו את השוקלד בחנות עצמה תזדקקו גם לציוד ייצור מתקדם, כל הדברים הללו עולים כסף רב שאותו תצטרכו לקחת בחשבון לפני שתפתחו את העסק.

רשיונות ואישורים

כדי לפתוח עסק, כל עסק וביתר שאת עסק ללמכר מזון תצטרכו לקבל אישורים ממגוון גופים ומוסדות, מהרשות המקומית או מהעירייה, מרשות המיסים וממשרד הבריאות. בלי שתקבלו את האישורים המתאימים לא תוכלו להקים את החנות.

מציאת ספק שוקולד

אם אתם שוקוליטריים מומחים ואתם מעוניינים לייצר את השוקולד בעצמכם הרי שאתם תהיו הספקים של עצמכם ובכל זאת תצטרכו למצוא ספק שיספק לכם את המצרכים הדרושים להכנת השוקולד כמו קקאו, חלב ועוד. אם אתם לא שוקוליטריים בעצמכם תצטרכו למצוא ספק שוקולד שמצד אחד יספק לכם שוקולד איכותי מספיק כדי שאנשים ירצו לרכוש את השוקולד שלכם במקום לרכוש שוקולד בסופר ומצד שני יספק לכם את השוקולד במחיר שיאפשר לכם למכור אותו במחיר שלא יבריח את הלקוחות.

אם אתם מחפשים הובלה לציוד שלכם תוכלו לפנות אל חברת אירית הובלות

צעדים נוספים שניתן לבצע בעת הקמת חנות שוקולד

מיתוג

אם תצליחו למתג את העסק שלכם בצורה הנכונה תוכלו למשוך אליו לקוחות בקלות רבה יותר, כדי לעשות זאת תצטרכו לשקול הקמת אתר, דף אינטרנט ודף פייסבוק, תצטרכו לשכור את השירותים של חברה להקמה וניהול של אתרים, אולי תשתמשו בשירותיו של מעצב כדי שייצור לוגו מושך ועוד. כל הדברים הללו עולים כסף ויש לקחת אותם בחשבון בעת שפותחים חנות שוקולד.

שיתופי פעולה עם עסקים אחרים

לעיתים קשה לעסקים חדשים להתרומם באופן מידי, לכן תוכלו לפנות לבתי עסק אחרים כדי שימכרו את השוקולד שלכם אצלם, אם תמכרו להם את השוקולד שלכם במחיר זול יותר שיאפשר להם להרוויח ממנו תזכו בהכרה מצד הלקוחות של אותו בית עסק.

השוואת מחירי שוקולד בישראל – לחצו כאן.

אהבתם? שתפו עם החברים!