השילוב המנצח בין שוקולד לגבינה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

השילוב המנצח בין שוקולד לגבינה

את השילוב בין שוקולד לגבינה הכרתי כשעוד הייתי נערה צעירה בתנועת הצופים, או יותר מדויק  בצופי ים.  צופי ים היא תנועת נוער שמתבססת על הערכים של תנועת הצופים. מה שמיוחד בצופי ים, זה שאת הערכים שעליה מושתת תנועת הצופים המדריכים מעבירים לחניכים על ידי פעולות רגילות כמו בצופים, אך בנוסף גם דרך השטה של סירות בים.

איך הגעתי לצופי ים?

בכיתה ד' התחלתי את דרכי בתנועת הצופים, הייתי בפעולות יצאתי לטיולים ונהנתי עם כל החברים.  כבר מכיתה ד',  ידעתי שכאשר אגיע לכיתה ו' (בזמנו הגיל המינימאלי להיות בצופי ים) אעבור עם החברות הטובות שלי לצופי ים. לשתי החברות הטובות שלי היו אחים גדולים שכבר הדריכו או התחילו את הדרך להדרכה בתנועת צופי ים וזו הייתה הסיבה העיקרית.

בהגיענו לכיתה ו', נרשמנו שלושתנו ישירות לצופי ים, בלי היסוסים כלל. הייתה לנו מדריכה מדהימה, היא הייתה חייכנית וכיפית אבל ידעה להציב גבולות  כשצריך (בייחוד ביחסים בין אישיים והפעילות הימית). עברו כמה חודשים והגיע הטיול הראשון שלנו בצופי ים. הטיול הזה ספציפית אכן לא היה ימי אבל שם גיליתי לראשונה את השילוב הטעים והמשגע של שוקולד וגבינה יחדיו.

שוקולד וגבינה

גילוי השילוב המנצח של שוקולד וגבינה

הוציאו לנו לחם היו כל מיני ממרחים חומוס, טחינה, שוקולד וגבינה. כולנו תהינו, איך כל הממרחים האלו מסתדרים יחד אבל לא התעמקנו בזה. לאחר כמה זמן ראיתי שהמדריכים מורחים שוקולד על לחם אבל לא מסיימים בזה אלה מוסיפים גם גבינה. כן, כן אני יודעת מה האינסטינקט הראשוני שלכם –  איכסססססס, אבל אני מבטיחה לכם שזה לא מה שהפרצוף שלהם הראה.

החלטתי לקחת את הסיכון ולנסות גם אני את השילוב המוזר הזה, כאשר ניסיתי גיליתי עולם חדש שכולו מורכב מצד אחד משוקולד שהוא הממתק הכי טעים שיש אבל מצד שני גבינה שנותנת קצת בריאות לכל פרוסת הלחם המוזרה הזו. מאז כל טיול שעשינו יחד רק חיכיתי לשילוב המנצח הזה של שוקולד וגבינה.

ידוע לי שלא כל אחד רוצה לנסות או מסכים או אוהב את השילוב אבל מאז הטיולים עם הצופים החלטתי שזוהי דרך טובה לתת לאנשים להתנסות ולצאת מהקופסא. רציתי להראות לכולם שגם שילובים שנראים לנו מוזרים לפעמים או אפילו מגעילים, יכולים להפתיע אותנו בכיוון הכי חיובי שיש.

הקשר לסדנאות השוקולד

בסדנאות השוקולד של עדי, אתם מוזמנים להיות אתם, לחוות את מה שאתם רואים כטעים ומוצלח. אם זה במסיבת רווקות, במפגש נוער או מסיבת יום הולדת לילדים שלכם אני מעודדת את כולם לבחור את הטעם המוצלח והאהוב עליהם. האנשים שעוברים את הסדנה יצאו עם ידע נוסף  על שוקולד מצד אחד ומצד שני גם עם ממתקי שוקולד שמשלבים את הטעמים שהם הכי ראו לנכון.

אהבתם? שתפו עם החברים!