מה נשים מעדיפות שוקולד או דובי

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בשנים האחרונות הולכים ומופיעים שוקולטירים ברחבי הארץ. הם מכינים שוקולדים בטעמים שונים  ובצורות שונות ומגישים אותם בקופסאות יפות ומקושטות. שוקולדים כאלה הם אלא זולים, אך מהווים מתנה יוקרתית ומפנקת לאוהבי הממתקים.

יחד עם טרנד שוקולד היוקרה, התפתחה העדפה ברורה למתנה רומנטית נוספת, מקורית ומפנקת, שנשים רבות מעדיפות דווקא אותה והיא הדובי הענק. דובי ענק מגיעים במגוון גדלים, צבעים ומחירים. היתרון שלהם הוא שהם מהווים מתנה לטווח הארוך ונשארים לתמיד.

אז איזו מתנה תגרום לאישה שלכם להיות יותר מאושרת – דובי, או שוקולד?

כשמחפשים מתנה רומנטית, יפיפייה וייחודית ליום האהבה, ליום השנה, או ליום ההולדת של בת הזוג, מחפשים קודם כל משהו שהיא אוהבת. משהו שיזכיר לה כמה שהיא אהובה ויקרה ויראה לה שבאמת השקעתם מחשבה ומאמץ כדי לשמח אותה.

אם אתם מתלבטים בין קופסה מלאה בשוקולד איכותי, או דובי פרוותי ומפנק, הכנו לכם כמה יתרונות וחסרונות שיעזרו לכם להחליט:

לב עם שוקולדים

4 שיקולים שיעזרו לכם להחליט – דובי, או שוקולד?

  1. על זמני – שוקולד איכותי הוא טעים, אלגנטי ויפה, אבל הוא נגמר די מהר ולא משאיר אחריו שום מזכרת מוחשית, שאפשר להתרפק עליה, כשרוצים להיזכר. דובי 2 מטר לעומת זאת, הוא משהו שנשאר לכל החיים, שאפשר להתפנק ולהתחבק איתו ולהתנחם גם אם מרגישים עצובים.
  2. עניין של טעם – לאוהבות המתוקים – קופסה מלאה בשוקולד יכולה להיות מושלמת ואם מדובר בשוקולד איכותי, משוקולטייר אמיתי, היא בוודאי גם תעריך את המאמץ. אבל אישה שלא ממש מתעניינת בשוקולד, לא אוהבת מתוקים, או שומרת על משקל – ודאי תשמח יותר לקבל דובי, שאיתו אפשר להתערסל, או לפחות לקשט את החדר.
  3. הזמנה אונליין – דובי פרוותי מגיע בכל הצבעים והגדלים וגם במגוון מחירים ואפשר להזמין אותו בקלות גם באינטרנט. שוקולד איכותי חייבים לקנות בחנות. אז אם אתם עסוקים ואין לכם זמן לחפש ולהסתובב – קניה של דובי אונליין היא הפתרון המושלם בשבילכם. תשלום מהיר בכרטיס אשראי, הזמנת משלוח עד הבית ואתם מסודרים.
  4. עניין של גיל – שוקולד הוא כנראה מתנה שמתאימה לכל גיל. אישה שמכורה לשוקולד, תישאר מכורה לשוקולד עד יומה האחרון וכנראה שתשמח לקבל קופסה מלאה בשוקולד איכותי בכל הזדמנות. לעומת זאת, דובי פרוותי ענק, יתאים אולי יותר לנשים צעירות. אי אפשר לקבוע את זה באופן גורף ולכן עדיף לבדוק כל מקרה לגופו – כי יש גם נשים מבוגרות יותר שמאוד אוהבות בובות פרווה.

לסיכום – מתנה מושלמת צריכה להתאים למי שמקבלת אותה

ואי אפשר באמת לקבוע חד משמעית "מה נשים מעדיפות". אם אתם לא בטוחים מה היא מעדיפה ורוצים ללכת על בטוח – תהיו חכמים ותקנו גם דובי וגם שוקולד!

דובי ענק, שיושב באמצע החדר ומחזיק בידיו קופסה מגרה של שוקולד – הוא כנראה ההפתעה הכי נעימה שאפשר להכין לאהובה שלכם.

באתר "דובי" תוכלו למצוא דובונים בכל הגדלים – החל מ-60 סנטימטר וכלה בשניים וחצי מטר, המגיעים בשלל צבעים ובמחירים שווים לכל כיס. היכנסו לאתר ובחרו את הדובי המושלם לאישה שאתם אוהבים.

אהבתם? שתפו עם החברים!