האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כשהייתם רק שניכם הכל היה קל – ידעתם שאוכלים בפינת האוכל ושלפני ובסוף הארוחה רוחצים ידיים כמו שצריך. הכלים היו מסודרים בצורה מאורגנת בכיור, קופסאות האוכל היו חוזרות למקומן והכל בא על מקומו בשלום. אולם מאז שהגיעו הילדים, הם מתרוצצים בכל הבית בידיים מלוכלכות ומלאות בשוקולד, מייפל וממרחים אחרים. אז האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד? בואו וננסה לבדוק במאמר הקרוב.

 

"אמרתי לך, אוכלים רק בפינת האוכל!"

בוודאי אמרתם את המשפט הזה לילדים שלכם לא פעם. אבל ילדים כמו ילדים אוהבים לעבור ממקום למקום בידיים לא נקיות ותמיד אתם מוצאים כתמים חדשים על הקירות, הכסאות וכמובן גם על הספות.

כששואלים האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד נפתח ונרגיע אתכם ונענה שבהחלט ניתן! אמנם המשימה אינה פשוטה אבל מדובר בכמה שלבים שתצטרכו לעשות כדי למקסם את האפשרות שהכתם אכן יוכל לרדת.

 

 

האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד?

אז ניקוי ספות באופן כללי הוא נושא כאוב ולא פשוט, בטח כשמגיעים לכתמים קשים כמו שוקולד, שמן, קפה או יין במקרים החמורים והקשים ביותר. כי כל אחד מאיתנו חכם גדול כשמדובר בלהסיר כתמים קלים כמו בוץ או רוטב עגבניות, אבל כשמדובר בחומרים חזקים יותר – העניין כבר הופך למסובך ומורכב הרבה יותר.

אז האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד? ניתן גם ניתן. מה שהעניין הזה ידרוש מכם לעשות יכול לבוא בשתי דרכים. בדרך הראשונה תצטרכו להשתמש במסיר כתמים. השהו את האיזור בחומר ולאחר הייבוש שפשפו בעדינות אך בנחישות בעזרת מברשת את האיזור המוכתם.

אם האיזור המוכתם הוא כרית של הספה שניתן להפריד בין הכרית עצמה לבין הכיסוי המוכתם שלה, פתחו את רוכסן הכיסוי והניחו בינו לבין הכרית עצמה מגבת מקופלת שתיצור בידוד בין שני החומרים. כעת השתמשו במסיר כתמים לפי הוראות השימוש שלו, וספגו את האיזור הרטוב. בשתי הדרכים שימו לב לא לשפשף חזק מדי את הכתם, על מנת לא להשאיר איזור צבע דהוי מיתר איזורי הספה.

 

ניסיתי וזה לא עובד

אם ניסיתם את שתי הדרכים ואף אחת מהן לא הניבה תוצאות חיוביות, היינו ממליצים לא לקבל את המצב כמו שהוא ולעבור לדרך השלישית המומלצת – הזמנת חברה מקצועית לניקיון. חברות שמתמחות בניקיון הבית ובהסרת כתמים באופן ספציפי יוכלו להשתמש במגוון טכניקות וחומרים שיוכלו להסיר את הכתם ולהחזיר את הספה שלכם למצבה המקורי – נקיה ומזמינה.

 

יש לכם חברת ניקוי ספות מומלצת בשבילי?

בוודאי! חברת קלין טק היא חברה המתמחה בניקיון ספות ויש בידיה את כל הכלים החדשניים ביותר כדי לנקות את הספה שלכם, גם ניקיון רגיל וגם הסרת כתמים. אז האם ניתן להוריד כתמי שוקולד מספת בד? אם תשאלו את קלין טק – חד משמעית כן.

אהבתם? שתפו עם החברים!