אומן חושים בתל אביב

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אמנם כולנו אנשים רציונאליים והגיוניים, אולם לכל אחד מאיתנו מתחשק מדי פעם לזרוק את השכל הצידה ופשוט להתפעל מתופעה בלתי ניתנת להסבר. אמני חושים מעוררים בנו את הכמיהה למסתורין ולקסם, הנעדרים מחיי היום יום שלנו. ההתלהבות והתדהמה מיכולותיו של אומן החושים מחזירות אותנו לימי הילדות ומצליחים לרגש ולהלהיב אותנו בצורה יוצאת דופן.

 

לאיזה גילאים מתאים להזמין אומן חושים?

באופן כללי המשיכה לפנטזיה ולצד המסתורי של המציאות הן תנועות אשר קיימות בכולנו בכל גיל – ילדים ומבוגרים כאחד. עם זאת, יש לציין כי אמן חושים, בניגוד לקוסם, מתאים לגיל מעט יותר מבוגר, כיוון שהטריקים שלו פחות ויזואליים ויותר אינטליגנטיים. כמובן שאומן חושים טוב יודע להתאים את עצמו לכל קהל ולכל סיטואציה, אולם על מנת להפיק את החוויה המקסימלית מהאירוע, מומלץ להזמין את אומן החושים לגילאי 10 ומעלה, פחות או יותר.

 

מה ההבדל בין אומן חשים לקוסם

כמובן ששני התחומים הללו חופפים באופן משמעותי, ועל פי רוב הקוסם הוא גם אומן חושים ברמה כזו או אחרת, ולהפך. עם זאת, קוסם מתמקד בתרגילים הכוללים חפצים (כובע, חישוק, מטפחת, מטבע, קלף וכדו') ואילו אומן חושים מתמקד יותר בצד הפסיכולוגי והמנטלי של הקהל.

 

מה כוללת הופעה של אומן חושים

כפי שציינו, אומן החושים מתמקד בפן המנטלי של קהל המשתתפים, ומבצע טריקים ותרגילים שונים בתחום זה. כל אומן חושים מבצע תרגילים ייחודיים עבורו, אולם בין התרגילים הנפוצים ניתן למנות למשל הזזת חפצים, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות אצל משתתף מהקהל, כיפוף מתכות בכוח המחשבה, שכנוע אנשים שאינם יכולים לזוז, היפנוט וכדו'. כפי שניתן לראות כל התרגילים מתרכזים בפן הפסיכולוגי – מנטלי.

 

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים אומן חושים לתל אביב

שלא כמו במופע קסמים, האינטראקציה של אומן החושים עם הקהל היא משמעותית מאד, כיוון שרוב התרגילים מבוצעים על הקהל עצמו. לאור זאת מובן כי התכונה החשובה ביותר של אומן חושים הינה היכולת שלו להתחבר לקהל בפניו הוא מופיע. לפני שאתם מזמינים אומן חושים, בידקו את הביקורות עליו, התרשמו מאתר האינטרנט שלו ואף נסו לצפות במופע שלו על מנת להבין את יכולת החיבור שלו לקהל. לכתבה באתר 0404 על אמן חושים לחצו כאן.

 

לאיזה אירועים מתאים להזמין אומן חושים בתל אביב?

הופעת אומן חושים יכולה להשתלב מצוין במגוון אירועים: ימי הולדת, ימי גיבוש לעובדים, אירועים משפחתיים, מסיבת רווקים, מסיבות גיוס, שחרור, ועוד מגוון אירועים וחגיגות. חשוב להסביר מראש לאומן החושים על האירוע אותו אתם חוגגים, על מנת שיוכל להתכונן אליו כראוי ולהתאים את הופעתו לאירוע בצורה מיטבית.

 

כיצד יש להתכונן להופעת אומן חושים?

על מארגני המופע לדאוג לישיבה המאפשרת לכולם ראייה ושמיעה נוחה של דברי האומן. בנוסף, כדאי לאפשר נתיב גישה מהיר לבמה כיוון שאומן חושים מקיים אינטראקציה הדוקה עם הקהל ואנשים רבים עולים ויורדים מהבמה. בנוסף, כדאי לקבוע בתוכנית את זמן ההופעה כדבר בלעדי, ולא לשלב את ההופעה יחד עם מסיחי דעת אחרים כמו אוכל, מוזיקת רקע, הפעלות נוספות וכדו'.

קוסם אירועים

אהבתם? שתפו עם החברים!