כיף בחגים – 3 פתרונות לילדים בחגים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

פסיכולוגים ואנשי מקצוע שמלווים הורים לילדים צעירים אומרים לא פעם שמספר הפניות מצד הורים אל מרכזי הייעוץ גדל בתקופות של חגים. שכן, לדבריהם, יש לא מעט הורים שמוצאים את עצמם מתוסכלים אל מול השעמום של הילדים. עובדה זו גרמה לנו לעצור את שטף הכתיבה של המדריכים הבאים שלנו ולהתמקד במדריך אחד חשוב במיוחד שיציג בפניכם, הורים שוקעים, את 3 הפתרונות לילדים בחגים שיאפשרו לכם לנשום אוויר ולהישאר בשפיות. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בשלב זה.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הפתרונות לילדים בחגים, ראוי שתדעו כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו מתפרקים אל מול המטפל שלנו. שכן, נדמה היה לנו שהחג האחרון נמשך שנה ולא מספר ימים בודדים. הילדים טיפסו על הקירות בבית ולא משנה מה עשינו, לא הצלחנו למצוא פתרון מועיל שהעביר להם את הזמן. כדי שנוכל למצוא את הפתרון לעניין, נפגשנו עם הורים מקצוענים. אלו שתמיד נראים כאילו החופש עובר עליהם בטוב ושאלנו אותם איך הם עושים זאת. קיבלנו לא מעט פתרונות ובחרנו להציג בפניכם את ה – 3 הטובים ביותר שאנו ניישם בחגים הבאים.

 

כיף בחגים – פתרון מספר 1 לילדים בחגים

הפתרון הראשון והטוב ביותר הוא לשלוח את הילדים שלכם אל קייטנה על גלגלים. שכן, כך אתם לא תצטרכו להתעסק בעצמכם עם פעילויות שונות ושבירה של הראש בניסיון להעביר את הזמן בבית. מבירור מעמיק שערכנו בנושא, הקייטנה תאפשר לכם ליהנות מכמה שעות רצופות של שקט והילדים שלכם יוכלו לחזור הביתה עם חוויות רבות. שכן, הם צפויים לעבור מאטרקציה אחת אל השנייה.

 

כיף בחגים – פתרון מספר 2 לילדים בחגים

הפתרון השני שמצאנו עבורכם הוא הכנה מראש של חומרי יצירה שונים. אנו ממליצים להיערך מראש עם מגוון רחב של חומרי יצירה שיאפשרו לילדים שלכם לבחור את החומרים המתאימים להם ביותר. שימו לב – זה לא מספיק להיערך מראש עם החומרים בלבד. שכן, עליכם להכין לו"ז מסודר שיציג בפניהם מתי הם עורכים כל יצירה. למשל:

  • יום א' יצירה בגואש
  • יום ב' יצירה בחול ודבק
  • יום ג' יצירה עם צבעי פנדה ועוד

 

כיף בחגים – פתרון מספר 3 לילדים בחגים

הפתרון השלישי שאתם צריכים להכיר נוגע לפעילויות ספורטיביות. אנו יודעים שהרבה הורים מחפשים להפעיל את הילדים שלהם כדי לאפשר להם לזוז קצת מהמסכים. לכן, אנו מציעים לכם לארגן יום פעילות ספורטיבי ולהנחות את הילדים לעבור מעמדה אחת לאחרת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות עם הילדים שלכם כיף בחגים מבלי סיים את החופשה שלהם עם לשון בחוץ. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתיהנו מכל רגע של שקט.

בריכה

 

אהבתם? שתפו עם החברים!