3 אטרקציות מיוחדות לילדים שלא עושים כל יום

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

רבים מההורים מוצאים את עצמם לעיתים קרובות תרים אחר אטרקציות מיוחדות לילדים. פשוט כי לילדים נמאס די מהר מהגן שעשועים, הטיול לים או הקפיצה הקצרה לבריכה. אם אתם מזדהים עם המצב הזה, כדאי שתדעו שאתם ממש לא לבד. כדי להקל עליכם, יצאנו לבדוק מהם האטרקציות המיוחדות ביותר שלא עושים כל יום שתוכלו לאפשר לילדים. הישארו אתנו ותגלו איך הילדים שלכם יודו לכם.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך סיוע מצד 34 הורים שענו על סקר שפרסמנו ברשתות החברתיות. לא מזמן כתבנו סקר קצר וביקשנו מהורים מהשכונה לציין בפנינו אטרקציות מיוחדות שהם לקחו את הילדים אליהם. ציינו שהילדים שלנו כבר לא רוצים ללכת יותר לגן שעשועים ולגינה הקהילתית וביקשנו שיכתבו רק אטרקציות שיאפשרו לילדים להרגיש בעננים. קיבלנו לא פחות מ – 12 אטרקציות שונות ובחרנו את אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים ונמצאו המתאימות ביותר. הנה הן:

 

אטרקציה מיוחדת מספר 1 לילדים שלא עושים כל יום – טיסה בשמי הארץ

כשביקשנו לקבל הכוונה על אטרקציות לילדים התכוונו לאטרקציות שיאפשרו לנו לשבת רגל על רגל בזמן שהילדים נהנים. הופתענו לגלות שהוצעו לנו כמה אטרקציות (כמו זו) שמאפשרות לנו ליהנות מזמן איכות עם הילדים שמאפשר לנו גם לשבת רגל על רגל. ובכן, מדובר בטיסה בשמי הארץ שמאפשרת לילדים שלכם לראות את הארץ ממעוף הציפור. זוהי חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שהילדים שלכם יזכרו לתקופה ארוכה. אם אתם בוחרים באטרקציה הזו תזכרו להטעין את הפלאפון מראש, כי יצאו לכם תמונות בלתי נשכחות.

 

אטרקציה מיוחדת מספר 2 לילדים שלא עושים כל יום – קיר טיפוס

שימו לב, האטרקציה הזו מתאימה להורים פעילים שרוצים לזוז עם הילדים וגם לאלו שמעדיפים לשבת קצת בצד ולנוח. בחירה בקיר טיפוס תאפשר לילדים להוציא אנרגיות, ליהנות ולחזור הביתה עייפים ורגועים. יש קירות טיפוס שמאפשרים גם עלייה למתקנים נוספים בגובה, אז כדאי שתבדקו את זה לפני שאתם יוצאים.

 

אטרקציה מיוחדת מספר 3 לילדים שלא עושים כל יום –  טיסה בטרקטורון מעופף

מסתבר שלא מעט הורים בוחרים באטרקציות טיסה עבור הילדים שלהם. אנו סבורים שהדבר נובע מהעובדה שמדובר באמת באטרקציה מיוחדת שלא עושים כל יום. האטרקציה הזו, לפי מה שנמסר לנו בממצאי הסקר, מאפשרת לילדים שלכם לשבת עם מדריך על טרקטורון מעופף. הטיסה נמשכת כחצי שעה ועד שעה (אתם בוחרים כמה זמן אתם רוצים שהילדים יהיו בעננים) והיא מתקיימת בדרך כלל מעל אזור השרון בגובה נמוך יחסית.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שריכז עבורכם את 3 האטרקציות המיוחדות לילדים שלא עושים כל יום. אם אתם רוצים שהילדים יחוו חוויות חדשות, כדאי שתבחרו באחת האטרקציות שצוינו לעיל. מאחלים לכם שגם אתם תיהנו!

איש מטפס

 

אהבתם? שתפו עם החברים!