4 דברים שהם חובה בכל חינה טובה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

קולולולו, מזל טוב, בריאות, אושר, כושר, יושר ועוד הרבה שנים של ביחד!

עכשיו איפה מתחילים?

מסיבת רווקים, רבנות, אולם חתונות, הזמנות, הלוואות, ועוד ועוד, הם רק חלק קטן מכאבי הראש שחווים הכלה והחתן בחודשים שלפני החתונה.

אז אנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן וכסף לפחות בנושא אחד מיני רבים, קבלו ארבע עצות לחינה מושלמת.

 

מי זאת חינה?לאירוע חינה

לכל "האשכנזים" מבנינו שעוד מנסים להבין על מה כל המהומה ומה ההבדל בין חינה למימונה, תנו לנו לעשות לכם רגע סדר.

אירוע חינה הוא טקס עתיק שנחגג בקרב עדות המזרח ביום שלפני החתונה כסימבול למעבר שבין חיי הרווקות לחיי הנישואים. מהות הטקס היא לחגוג ולשמוח עם הכלה. והסממן העיקרי של אירוע זה הוא החומר הכתום – אדום (חינה) אותו מורחים על הידיים כברכה לשפע. בטקס, הכלה והאורחים לבושים בבגדים מסורתיים (כנראה מכאן גם נובע הבלבול עם המימונה אשר גם שם נלבשים בגדים אלו). כיום טקס החינה הפופולארי ביותר בישראל הוא החינה המרוקאית שבשונה מהחינה היהודית, אינו מתנהל על פי ההלכה אלא על פי המסורות של יהדות מרוקו.

 

ארבעת הדיברות לאירוע מושלם

בין אם אתם מארגנים אירוע כזה או בין אם הוזמנתם אליו, כדאי שתדעו כבר עכשיו מה הם ארבעת הדברים שהם חובה בכל אירוע חינה.

 

אוכל

קייטרינג הוא הדבר הראשון והחשוב ביותר שתרצו לאירוע חינה שלכם. ישראלי אמיתי לא יגיע לשום טקס, גם אם מדובר בחתונה של אמא שלו, אם לא יובטח לו אוכל טוב. יש כיום מספר רב של חברות קייטרינג מצוינות שישמחו לשמוח בשמחתכם ולדאוג להפוך את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם. שימו לב שמומלץ לבחור בחברה כשרה בכדי שהאוכל יתאים לשלל האורחים.

 

צלם

איך סבא וסבתא יוכלו להגיד שהם היו בחינה שלכם מבלי להגיד שהם היו בחינה שלכם?

ניחשתם נכון, מגנט על המקרר. אין אירוע חינה בלי צלם מגנטים לתיעוד המאורע. בין אם תרצו בזה ובין אם לא, האורחים שלכם יצפו לזה וכדאי מאוד לא לאכזב אותם!.

 

קוד לבוש ותפאורה

אם אתם לא רוצים שהחינה שלכם תהפוך למסיבה רגילה, עליכם לקחת בחשבון שטקס החינה מאופיין בלבוש מסורתי ו – Show"".

במידה וסבתא לא שמרה בארון עשרות שמלות מרוקאיות, יש אין סוף הפקות אירועים שיוכלו לדאוג ל "כפתן" וחרוזי זהב שהם חובה בכל חינה.

 

מוזיקה

החניה המרוקאית מאופיינת במוזיקה מסורתית וייחודית לתרבות מרוקו ועדות המזרח.

אם גם לכם לא יספיק התקציב להופעה חיה של להקת שפתיים בערב החגיגה, כדי לפחות לדאוג ל – דיג'יי עם ניסיון בתחום החינות והחגיגות המרוקאיות.

 

לסיכום

החינה המושלמת לא בשמיים, חשוב לזכור את מהות הטקס והייחודיות שלו מכיוון שלא מדובר בעוד מסיבת ריקודים רגילה. הצטיידו בסבלונות, אופטלגין וההמלצות שקיבלתם עכשיו וצאו לדרך במהרה!

חברות, יחד, נתינה, הרמוניה.

רחבת ריקודים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!