דפי ציור לילדים – האם אפשר לצבוע בשוקולד

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

אין הורה שלא נתקל באתגר הפעלת הילדים. למצוא פעילות שווה, טובה, ומשמעותית לילדים, שתעניין אותם, ותעסיק אותם – זהו אתגר לא פשוט כלל. אחת הפעילויות הנפוצות שהורים מוצאים לילדיהם, בעיקר הורים לילדים בגילאי הגן, היא ציור וצביעה. אולם, כל פעילות זקוקה לגיוון, והשאלה היא כיצד ניתן לגוון פעילות זאת?

 

דפי ציור

כאמור, דפי ציור לילדים זהו פתרון מושלם להורים לילדים בגילאי הגן. אפשר להדפיס דף ציור בכל מקום, ופשוט לתת להם לצבוע אותו. פעילות זאת יכולה למלא לילדים ימים שלמים, לאתגר אותם מחשבתית ולגרום להם להנות גם בימים בהם נשארים בבית.

אולם, אי אפשר לתת להם לעשות את אותה הפעילות בכל יום. כמו בכל דבר בחיים, גם הפעילויות לילדים צריכות גיוון, ולכן צריך למצוא כיצד ניתן לגוון פעילות מסוג זה. הצורך בגיוון הפעילויות תורם אף לילדים עצמם, מעבר לכך שלא ישעמם להם, הגיוון מאתגר אותם ומלמד אותם כל פעם מחדש.

 

כיצד ניתן לגוון את פעילות הציור

כיצד, אם כן, ניתן לגוון את פעילות הציור? נראה שישנן כמה אפשרויות מעניינות בהחלט. ראשית, ניתן לחדש בכל פעם את דפי הציור עצמם, ואף להעלות את רמת הקושי בציור. כלומר, אם בהתחלה מביאים לילד לצבוע ציור פשוט של בית לדוגמה, בהמשך ניתן לו ציורים מורכבים יותר, שמצריכם דיוק גבוהה יותר וחשיבה מקורית ואומנותית יותר.

 

לאמיצים בלבד

ניתן לגוון את פעילות הציור לילדים אף בדרכים נוספות, ויצירתיות יותר. ניתן, לדוגמה, לשנות את חומרי הגלם של הילד, ולהחליף אותם בדברים מעניינים ומקוריים. אפשרות מעניינת וכיפית במיוחד היא ציור עם שוקולד. אפשר לתת לילדים ציורים שעליהם יהיה לצבוע, אך במקום להביא להם צבעים וטושים, לתת להם שוקולד בצבעים ובגוונים שונים, ובעזרתם הם יצבעו את הציור.

למתקדמים, אפשר לקחת את זה שלב אחד קדימה, וממש להדפיס ציורים לצביעה על גבי נייר אפייה או דבר דומה. לאחר מכן להמיס תערובות שונות של שוקולד, ולתת לילדים לצבוע את הציור על נייר האפייה. בהמשך, מכניסים את הנייר למקרר, ובסוף השוקולד מתקשה והופך לממתק צבעוני ומיוחד. את תערובות השוקולד השונות ניתן ליצור בעזרת ערבוב יחסים שונים של שוקולד לבן עם שוקולד מריר או חלב, ואפילו ניתן להוסיף צבעי מאכל כדי להפוך את הציור לצבעוני יותר.

צביעת דפי ציור עם שוקולד מעניקים לילדים חוויה כיפית, מהנה, מגוונת וטעימה. בעזרת גיוון הפעילות הבנאלית יחסית הופכת לפעילות חווייתית במיוחד, וכך מעבירים לילדים את החופש הגדול בצורה טובה ביותר.

 

גיוונים בדפי צביעה לילדים

הבאנו, אם כן, שתי אפשרויות שונות של גיוון בפעילות ההכרחית של צביעת דפי צביעה לילדים. אפשרות אחת היא אתגור הילד והעלאת רמת הקושי, ואפשרות שנייה, ומהנה יותר, היא צביעה בעזרת שוקולד.

דף

 

אהבתם? שתפו עם החברים!