איך לשלב שוקולד בבר קוקטיילים לחתונה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

יום החתונה הוא ללא ספק אחד הימים הכי מרגשים בחיינו – אם לא הכי מרגש. אבל, ממש לפניו אנחנו עסוקים יום ולילה בארגון עצמו, מה שיכול להפוך את כל החוויה להפך הגמור ממאושרת ומרגשת. מה שמטריד אותנו בעיקר זה כמובן האירוח והאוכל עבור האורחים שלנו, היות ואלו החלקים שהם הכי יזכרו. אז בואו נדבר על איך נשלב את ההעדפות שלנו באירוע.

הרבה מאד אנשים בצדק רב עפים על שוקולד ומחפשים לשלב אותו ביום יום שלהם וכמובן גם באירועים חשובים בחייהם – כמו החתונה. לצד האהבה למתוק, בכל חתונה, אלכוהול הוא פשוט מוצר חובה ויכול להפוך כל אירוע לחגיגי, כיפי, מיוחד ומרגש. אבל, מה אם נספר לכם שאפשר לקחת את שני האלמנטים הטעימים האלה ולשלב אותם יחדיו?

 

למה דווקא קוקטיילים

לפני שנדבר על השילוב של שוקולד וקוקטיילים, חשוב לבסס את הבחירה בקוקטיילים. כולנו מכירים את האלכוהול הקלאסי והיוקרתי שבא בצורות של יין, ויסקי וכדומה. אבל, בעשורים האחרונים עולם הקוקטיילים התחיל לפרוח וקיבל מעמד יוקרתי בפני עצמו ובעיקר מעמד צעיר ופופולרי. לכן, הבחירה של בר קוקטיילים לחתונה היא הנכונה ביותר אם אתם מחפשים לספק לאורחים הצעירים שלכם אווירה צעירה וקלילה.

 

מה בין אלכוהול לשוקולד

עכשיו הגיע הזמן לדבר על גולת הכותרת וזה כמובן שילוב של שתי האהבות העיקריות שלנו והן שוקולד ואלכוהול. אבל, אולי תופתעו לשמוע שמערכת היחסים בין שני אלו היא בכלל לא חדישה, אלא בת עשרות שנים גם כן. רבים אוהבים לשלב בין הטעמים הייחודיים שניתן להפיק מפולי הקקאו, לבין טעמים ושילובים שונים של אלכוהול. כך בעצם מתקיימת הרמוניה מעניינת בין עולמות שונים וקטגוריה קולינרית מדהימה בפני עצמה.

 

איך נשלב קוקטיילים ושוקולד

אז הדרך שלנו לשלב את כל העולם המדהים הזה בחתונה שלנו היא כמובן באמצעות סיוע של מומחים. משמע, אנחנו צריכים אנשי מקצוע שיודעים לעבוד היטב עם אלכוהול ויודעים כיצד להכין קוקטיילים המשלבים את ההעדפות השונות שלנו, אפילו אם מדובר בדברים שאינם רק שוקולד.

כך למשל, נוכל למצוא בר קוקטיילים נוסע, בוואן אספנות מרהיב, שלא רק הופך לבר קוקטיילים משגע לחתונה, אלא גם יככב בתמונות המזכרת שלנו ושל האורחים שלנו לשנים רבות קדימה. היתרון הנוסף הוא שכמובן נקבל תפריט עשיר שכולל שוקולד אם נרצה, אבל גם קוקטיילים מגוונים וקלאסיים נוספים שיוכלו להתאים לכל טעם אישי, של כל אחד מהאורחים שלנו.

 

השורה התחתונה

בר קוקטיילים לחתונה הוא אחד האלמנטים הפופולריים ביותר כרגע בשוק ובצדק רב. מדובר על חוויה צעירה וכיפית שניתן לשלב על מנת להפוך את החתונה לזכורה ביותר. אבל יתרה מכך, עם בבר קוקטיילים מקצועי נוכל לשלב את האהבה הגדולה שלנו לשוקולד, ע"י התאמה אישית.

קינוחים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!