אירלנד – אי של טבע ונופים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מי מאיתנו לא חולם על חופשה באירלנד – המקום בו הירוק הוא ירוק במיוחד והנוף (הירוק) הוא של מרחבים בלתי נגמרים עם חיות משק המתורצצות הנה והנה, אגמי איזמרגד צלולים וצוקים משוננים כאילו תוכננו על ידי אמן?

אירלנד היא יפהפיה אמיתית כמו שאומרים, כל כך יפה עד שזה מרגיש קצת לא חוקי וכל תמונה שתצלמו תרגיש כאילו מצד אחד לא הצלחתם לתפוס את כל היופי שנגלה לעיניכם ומצד שני היא עדיין כל כך מרשימה עד שהיא נראת לא אמיתית ותראו מה זה, אפילו לא השתמשתם בפילטר.

בנוסף לתצורות הטבע שהן מרשימות בפני עצמן ועשויות להשאיר גם את הציניקנים הגדולים שבחבורה חסרי נשימה, אחד הדברים שהופכים את הטיול באירלנד למיוחד במינו הוא מה שמסתתר מאחורי הנופים האלה, או שמא נגיד – ביניהם?

אם תשאלו את המקומיים הם יוכלו להשבע כי בין כרי הדשא, מאחורי הסלעים, ממש מעבר לפינת הבית, בתיבת הדואר הנמצאת בחזית המגרש ואפילו בתוך הנעליים שלכם ממש לפני שהכנסתם את רגלכם פנימה בבטחון – מסתתרים פיות ושדונים קטנים. אה, והסלעים האלה שחלפתם על פניהם בדרככם לעיירה לא היו בולדרים, אם כי ענקים שנמנמו לצד הדרך ואיזה מזל גדול יש לכם שלא הפרתם את מנוחתם.

כן, זו היא אירלנד בשיא תפארתה והיא לא מתביישת להודות כי מה שעבורכם הוא לא יותר מאשר סיפור אגדות השמור לילדים בלבד, עבורה היא דרך חיים העוברת מדור לדור ומתבלת את חייהם של המקומיים בהמון חן וקסם. מי יודע, אולי זה הסוד של האיריים והסיבה מדוע הם תמיד כה מחויכים, שמחים ואדיבים? אנחנו לא שופטים.

מבחינת המועד הטוב ביותר לפקוד את המדינה, העונה המומלצת ביותר לטיול בארץ התלתן היא החל מחודש אפריל ועד חודש אוקטובר. כלומר אביב, קיץ ועד אמצע הסתיו, שאמורים להיות יחסית נוחים מבחינת טמפרטורות אם כי גם בהם יש ימי גשם רבים, הטמפרטורות בלילות עשויות להיות נמוכות וגם בימי שמש לא מדובר בקיץ כפי שאנו רגילים לו באגן המזרחי של הים התיכון.

אם אתם מתכוונים לפקוד את היעד בחודשים הנעימים אנו יכולים להבטיח לכם כי מדובר בחופשה בלתי נשכחת, עם אווירה מיוחדת במינה. באירלנד יש שפע של אטרקציות מצוינות שהופכות אותה למקום מושלם לחופשה משפחתית, גם כזו עם ילדים קטנטנים.

עם זאת, מומלץ לזכור כי אומנם הערים המרכזיות מרושתות היטב בתחבורה ציבורית נגישה וידידותית לתייר המתחיל, אך אם תרצו לעבור בין הכפרים והעיירות ולחוות את אירלנד בצורה מעט יותר אותנטית, מומלץ לשכור רכב ולהתנייד בקלות ובנוחות בכבישים הסלולים.
ישנן סוכניות רבות להשכרת רכב באירלנד שישמחו לתת לכם שירות אדיב ומקצועי ותמורת סכום שאיננו גבוה במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבות, תוכלו לשכור רכב משפחתי בטיחותי ומאובזר ברמה גבוהה.

אם אתם מגיעים ללא ילדים ואתם נמנים בין חובבי האלכוהול, תשמחו לשמוע כי באירלנד יש שפע רב של מבשלות בירה מסורתיות המציעות סיור הכולל טעימות בין כתליהן ובנוסף להן יש אינספור פאבים קטנים ושמחים בהם מגישים עשרות סוגי בירה צוננת לצד פאי רועים לוהט במיוחד.

כך או כך ההנאה מובטחת ומה שבטוח זה שמדובר בחוויה שלא חוויתם כמותה עד כה.

למידע נוסף וטיפים שווים בקרו באתר פשוט אירלנד.

אירלנד

אהבתם? שתפו עם החברים!