באיזה ציוד מחנאות אפשר להשתמש כדי להביא שוקולד לטיול ארוך

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כל אחד חווה את הסיטואציה הזו שבמהלכה, הוא הוציא את השוקולד שכל כך חיכה לו מהתיק וגילה שהשוקולד הפך להיות נוזלי ובלתי אכיל.

אם לא די בכך, הוא גם נמרח על כל תכולת התיק, סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה.

כדי שתוכלו להימנע מהישנות של סיטואציה שכזו, כדאי שתדעו שיש אפשרות לאחסן את השוקולד שלכם באופן הולם כדי שהוא יישמר לזמן ממושך ולא יהרוס לכם את כל תכולת התיק.

קראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו לעשות זאת.

 

דרך מספר 1 – באמצעות שימוש בתיק שומר קור

בכל חנות לציוד מחנאות תוכלו למצוא תיק שומר קור שמגיע בגדלים שונים, למשל:

  • תיק קטן מאוד
  • תיק בינוני
  • תיק גדול

אם אתם מתכננים לאחסן בתיק שלכם רק שוקולד, אתם צריכים את התיק הקטן מאוד. אם אתם מתכננים לצייד את עצמכם במאכלים נוספים שדורשים קירור, עליכם להצטייד בתיק הבינוני או הגדול בהתאם לצורך שלכם.

 

דרך מספר 2- באמצעות שימוש בשקית קרח ייעודית

רגע לפני שתצאו להכין לעצמכם שקית קרח עם שקית אוכל מאולתרת, דעו שאנחנו ממש לא מתכוונים לאביזר הזה. הכוונה שלנו היא לשקית קרח ייעודית לטיולים ומחנאות,  כזו שנמכרת בחנויות האיכותיות ביותר בתחום כמו למשל נוני ציוד מחנאות. כך שעליכם לרכוש שקית מוכנה מראש שכוללת נוזל ייעודי בתוכה שמאפשר לקרח להישאר קפוא במשך שעות ארוכות (כל עוד הוא נמצא בתנאי קירור איכותיים כמו למשל בתוך תיק שומר קור).

 

דרך מספר 3 – באמצעות שימוש בבקבוק שומר קור

אם מדובר בשוקולדים קטנים, כאלו שיכולים להיכנס בקלות אל תוך בקבוק פלסטיק, אתם יכולים לקחת את השוקולדים הללו בתוך בקבוק שומר קור. הבחירה הזו עשויה להישמע לכם קצת מפוקפקת, אבל יש מאחוריה לא מעט מחשבה. בתחילת המסלול שלכם, אתם תוכלו ליהנות משוקולדים קרירים ומתוקים. לאחר שתסיימו עם השוקולדים, תקבלו בעצם את הבקבוק שומר הקור שיאפשר לכם להשתמש בו. כך אתם בעצם לא סוחבים אתכם פריטים מיותרים ומנצלים כל פיסת מקום במוצ'ילה.

 

דרך מספר 4 – קופסת אלומיניום

אם אתם מתכננים לאכול צהריים בשטח, אתם צריכים שיהיו לכם קופסאות אלומיניום. כאלו שיוכלו לשמש אתכם כמו צלחות, רק שהן יאפשרו לכם גם לאחסן בתוכן אוכל וגם לאכול מהן. בחירה בקופסה שכזו תאפשר לכם ליהנות ממקסימום נוחות ובדומה לשימוש בבקבוק שומר הקור, גם כאן אתם לא תצטרכו לסחוב פריטים מיותרים, אלא רק את מה שאתם באמת הכי זקוקים לו.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים אודות 4 הדרכים הטובות ביותר לשימוש בציוד מחנאות שיאפשר לכם להביא שוקולד לטיול ארוך. אנו מאחלים לכם שלא תדעו עוד שוקולד מרוח בתיקים שלכם ושתעשו שימוש נכון בציוד המחנאות שצוין בפניכם לעיל.

תיקים

 

אהבתם? שתפו עם החברים!