בילוי עם ילדים בחיפה: מוזיאון או חדר בריחה?

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מתכננים טיול בחיפה ומתלבטים לגבי האטרקציה הטובה ביותר? במדריך הבא נציג לכם את היתרונות והחסרונות של מוזיאון אל מול חדר בריחה, כך שתוכלו להגיע להחלטה הנכונה בעבורכם ובעבור הילדים בעת ביקור בעיר.

 

בילוי עם הילדים: מהם היתרונות והחסרונות של חדר בריחה בחיפה?

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מעלייתם של חדרי הבריחה, וזאת מתוך הבנה כי מדובר באטרקציה אשר משלבת כמה אלמנטים. ראשית כל, מסתורין. מי מאיתנו לא אוהב לפתור חידות? באמצעות רכישה של כרטיסים לחדר בריחה ניתן לספק גם למבוגרים וגם לילדים אפשרות יוצאת דופן להיכנס לנעליים של בלשים, ולפתור חידות עלומות ומסתוריות. מאחר והמגוון עצום, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של חדרי בריחה בנושאים שונים – החל מתעלומות רצח ועד איתור של נעדרים. ההתאמה לגיל הילדים היא חיונית, ולכן חדרי בריחה רבים בעיר חיפה מציעים מגוון רחב של חדרי בריחה בנושאים משתנים אשר מתאימים בדיוק לטווח הגילאים שלכם, גם כאשר מדובר בפעוטות ובילדים קטנים הזקוקים להוצאת אנרגיה.

 

חדר בריחה בחיפה: חוויה בלתי נשכחת

מדובר בחוויה בלתי נשכחת המשלבת מעבר לאלמנט של המסתורין גם הפעלה גופנית, בשילוב של תרגילי חשיבה והיגיון. עם זאת, המחיר של חדר בריחה עשוי להיות יקר למדי ביחס לביקור במוזיאון ולכן מומלץ לבחון האם ישנן הנחות בעבור ילדים כמו גם הנחות מטעם חברי מועדון אשר זכאים לקבל כרטיסים מוזלים לחדרי בריחה. אסקייפ רום חיפה לדוגמא נחשב לאחד מחדרי הבריחה המובילים בעיר, סניף אחד אשר נפתח לרשת המצליחה בישראל בתחום של חדרי בריחה. במתחם חדרים מיוחדים לילדים כמו לילה מטורף במוזיאון, חדר בריחה קולינרי ועוד. מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם להעביר זמן איכות עם הילדים, ולהרוויח בכך לא רק גיבוש משפחתי אלא גם הפעלה של יצירתיות ודימיון. גם המבוגרים וגם הילדים יכולים למצוא את עצמם בחוויה הזו, כפי שיעידו אלפי המשפחות המרוצות אשר ביקרו בחדרי הבריחה ודיווחו על חוויה כיפית ומרתקת.

 

מוזיאון לילדים בחיפה: האם מדובר באופציה טובה יותר?

על אף כי בשנים האחרונות מנסים המוזיאונים ברחבי ישראל להתחבר לקהל הילדים ומשום כך מעניקים הפעלות בחינם, ילדים קטנים נוטים להשתעמם ביתר קלות בעת הגעתם למוזיאון. במידה והחלטתם לבקר במוזיאון בחיפה, מומלץ לבחון האם יש הרצאות או מופעים לילדים כך שהם יקבלו תעסוקה הכרחית והוצאת אנרגיה. בנוסף, המחירים עלו בשנים האחרונות ולכן בחנו היטב האם האופציה של חדר בריחה (נחשבת לאטרקציה מועדפת) כדאית לכם יותר מבחינה כלכלית, כמו גם מבחינת החוויה הכוללת. בשונה ממוזיאונים לחדר הבריחה ניתן להגיע בהרכב משפחתי מלא ופעיל במיוחד, ולכן אנו מזמינים אתכם בעת ביקור בעיר לא לפספס את מתחם חדרי הבריחה של אסקייפ רום – חוויה לכל המשפחה.

אהבתם? שתפו עם החברים!