גריל פחמים לטיולים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מעדיף את גריל הפחמים הישן והאהוב על פני גרילי הגז החדישים ביותר. ובכן, אתה לגמרי לא לבד. חלק מן האנשים כיום מעדיפים את הטעם המיוחד והארומה הנהדרת של הבשר העסיסי שנצלה מעל פחם, מאשר בגריל גז ומוצאים את גרילי הפחמים קלים יותר להובלה על פניי גרילי הגז הניידים החדשים יותר ולמרות זאת, יש אנשים שיעדיפו ניקוי קליל ונוח של גריל גז על גריל פחם, אבל זה ויכוח לפעם אחרת .

נתח בצלייה

למרות זאת, רבים מעדיפים את גרילי הגז הנוחים לשימוש וקלים לניקוי ורואים חסרון עצום בתפעול גרילי פחם שונים. גריל הפחם הוזז הצידה לטובת גרילי הגז ואיבד מתהילתו הישנה כפריט חשוב בכל בית. אך עדייך חשוב להבין את היתרונות שלו.

מנגל פחם קל לשימוש ולהגדרה, ושומש בהתחלה כגריל ביתי. הוא עדיין פופולרי ככזה היום אך קיימות גרסאות הניידות נהדרות של גרילי הפחמים עבור קמפינג, טיולי דרך, טיולים, מסיבות חוף, פיקניק וטיולים אחרים. הם מושלמים לנסיעה בתא המטען או על מושב הרכב, ומאפשרים לך לקחת את הטעם המעושן והנחמד הזה אתך לכל מקום שאתה הולך.

מנגל הפחם ג'מבו ג'ו 47 ס"מ – גריל פחם לטיולים הוא הדוגמה המושלמת למקרה כזה. מלבד היותו גריל המיוצר על ידי חברת וובר הטובה והמוכרת, הוא נייד ואיכותי, נוח להצבה במרפסות בכל הגדלים, ומתאים לכל אירוע – ארוחה משפחתית חגיגית, מסיבה עם חברים קרובים או אפילו סתם אופציה להתפנק לבד.

היתרונות של הג'מבו ג'ו רבים. נתחיל מכך שהוא קל ונוח לניקוי בסיום השימוש, הוא קל לניוד עקב גודלו הקטן ביחס לגרילי פחם אחרים והוא ממש נוח לתפעול. שטח הצלייה של הג'מבו ג'ו בקוטר של 47 ס"מ כך שהוא מאפשר תפעול של כמות יפה של בשר במקביל. גוף המנגל עשוי קערות מתכת קשיחות מצופות אמייל ופורצלן המאפשרים שימוש בגריל לאורך שנים ללא בלאי של החומר.

לגריל קיימת ידית נשיאה במרכז המכסה העליון המאפשר נשיאה קלה של המנגל ללא מאמץ מיותר. רשת המנגל קלה לניקוי ומספקת אזור בישול גדול לנקניקיות, המבורגרים ועוד.

הג'מבו ג'ו הוא אחד הגרילים המצליחים ביותר של חברת וובר ומאפשר שדרוג של חווית המנגל וצליית הבשר בטבע בעקבות היתרונות הרבים שלו כמנגל נייד, קל לשימוש וקל לניקוי.

מחירו של הג'מבו ג'ו הוא 400 ₪ הכולל 10 שנות אחריות על גוף האמייל .

גרילי הפחם של וובר ידועים ביכולתם לשמירה על טמפרטורת צלייה מושלמת ומדויקת למשך זמן רב. זאת בזכות מערכת האוורור הייחודית המאפשרת זרימה רציפה של אויר בצורה מדויקת לבשר ללא צורך בנפנוף.

אין ספק שעם גריל הפחם כמו הג'מבו ג'יי, כל מסיבה תהפוך לחגיגה אמתית וכל ארוחה תהפוך לסעודה חגיגית, ללא תלות במיקום האירוע.

אהבתם? שתפו עם החברים!