האטרקציות לעשות לאחר פרישה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

זוכרים את הימים הקשים שעברו עליכם בתקופה האחרונה? הגעתם לעבודה בחוסר חשק, רציתם רק לחזור הביתה, להחליף לבגדים נוחים, לצאת להליכה קצרה או לסרט, להתקלח, לקרוא ספר טוב ולרבוץ על הספה עד שתלכו לישון. לא זוכרים? ברור שלא! יצאתם לפנסיה, ומי בכלל זוכר מה היה לפני זה? לקראת המעמד המרגש, הכנו לכם מאמר עם כל האטרקציות לעשות לאחר פרישה. אז יאללה, בואו נתחיל!

זוג פנסיונרים

Fun, fun, fun

זה הזמן שלכם! אחרי שעבדתם קשה במשך שלושת, ארבעת או חמשת העשורים האחרונים, הקמתם משפחה לתפארת וחסכתם כסף, הגיע הרגע שלכם להנות, לבלות ולא לתת חשבון לאף אחד. האטרקציות לעשות לאחר פרישה הן כל כך רבות ומגוונות, עד שממש לא תדעו ממה להתחיל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורכם שלוש מהאטרקציות לעשות לאחר פרישה שהכי שווה להתחיל מהן.

מהחוף של מיקונוס עד החוף של מוש

צאו לחופשה! עכשיו, כשאתם לא צריכים לבקש ימי חופש ובטח שלא לחתום עליהם, נצלו את הזמן להירגע. אין דבר כיף יותר מלקום בראשון בבוקר ולתפוס מונית לשדה התעופה, בזמן שהרחובות עמוסים אנשים עם אוזניות ותיקים בדרך למשרד. יש משהו באווירה המשוחררת הזו שאין לה תחליף, אז בין אם בחו"ל ובין אם בארץ – פשוט צאו לחופשה. אז, קדימה, אתם עוד כאן?

הירשמו לקורס שתמיד רציתם לקחת

אחת האטרקציות לעשות לאחר פרישה שהכי שווה להתחיל מהן, היא לקחת קורס שתמיד רציתם ללמוד בו. שגרת החיים שאבה אתכם לחתונה, הקמת משפחה ועבודה קשה, ובשנים האחרונות השבועות התחלפו מבלי שבכלל שמתם לב. בקושי היה לכם זמן לעצמכם, ומי בכלל חשב על ללמוד משהו חדש? ובכן, זה בדיוק הזמן שלכם. רוצים לדעת לבשל? הירשמו לקורס בישול. מדעי המוח מעניינים אתכם? הכינו את המחברות וגשו לאוניברסיטה הקרובה. זה הזמן שלכם לטרוף את העולם – לכו על זה בכל הכוח.

האטרקציות לעשות לאחר פרישה – לאמיצים בלבד

אמיצים? רוצים "לעוף על החיים"? אנחנו מזמינים אתכם לעשות את זה, במלוא מובן המילה. בנג'י, צניחה חופשית וטיסה בכדור פורח הם רק חלק מהאטרקציות לעשות לאחר פרישה. אחרי שהייתם מקובעים במשך שנים לאותו כסא, שולחן ומחשב בעבודה שלכם, זה הזמן להיפגש עם האוויר הצלול ולהיות הפנסיונרים הכי מגניבים בשכונה.

חוץ מאטרקציות, חשוב לדאוג גם לזכויות

עכשיו, כשיצאתם לפנסיה, זה הזמן לדאוג לקבל את כל הכספים שמגיעים לכם ממקום העבודה, חברות הביטוח וקרן הפנסיה. פרויקט הר הכסף 2 יכול לסייע לכם במציאת כספים אבודים שהצטברו לכם לאורך השנים במגוון חברות הביטוח וקרנות הפנסיה, ובהרשמה קצרה באתר ותשלום סמלי תוכלו לקבל דו"ח המפרט את כל הכספים המגיעים לכם. היכנסו עוד היום ואולי תתבשרו על כספים שמגיעים לכם. בהצלחה ותהנו!

אהבתם? שתפו עם החברים!