מעבירים סדנה? מה הציוד שכדאי לכם להביא למשתתפים

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

מי מאיתנו לא השתתף בסדנה? איזושהי סדנה, גם בצבא זה נחשב.

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מנחה של סדנה, תהיה באשר תהיה היא האביזרים שבהם הוא ישתמש כדי לשמור על המשתתפים בריכוז, לייצר עניין,

אווירה נוחה להתבטא ובסופו של דבר לקדם תהליך של למידה.

מנחי סדנאות, הכתבה הזו בשבילכם, ויש בה את ההמלצות הכי טובות לציוד שכדאי להביא למשתתפים.

 

ארגז אביזרים מתחלפים

אחת הדרכים הטובות ביותר היא להביא חפצים שונים ולבחון באמצעותם את קהל המשתתפים. אתם כמנחים יכולים להשתמש בהפעלה כמו להעביר חפצים שונים בין משתתפי הקהל ולשאול אותם שאלות שונות. כך תוכלו להבין פחות או יותר מי הם ומה האופי שלהם, ודרך כך תוכלו לחזק את ערוץ התקשורת מול המשתתפים. ניתן להשתמש בארגז האביזרים להפעלות של המשתתפים מול עצמם או לפעילות מעגלית וכו' … אגב, בחירת האביזרים תלויה לגמרי בכם. הם יכולים להיות אקראיים לחלוטין או בעלי קשר לנושא הסדנה. בסופו של דבר, הפריטים מקבלים את המשמעות שאתם כמנחים תאצילו עליהם לצורך הסדנה.

 

הגברה ושמע ייעודיים

הכוונה היא ממש לא לרמקולים ענקיים, מיקרופונים במשקל קילו וחצי ו- 50 כבלים שונים. בכדי להעביר סדנה בצורה יעילה, אין צורך ביותר מרמקול ביתי (אך איכותי) ומיקרופון עם חיבור AUX. לדוגמה – רמקול מחברת JBL שיוצר ב3-  השנים האחרונות יוכל לבצע סנכרון לרמקול JBL נוסף, כל עוד הם בעלי אותה תוכנה מאפשרת סנכרון בין רמקולים. בתוספת חיבור של מיקרופון או מדונה, אפשר להעביר את התוכן של הסדנה בצורה מקצועית בידיעה שכל הנוכחים שומעים אתכם.

 

 

מדבקות שם

אחד הפריטים החשובים ביותר שאתם כמנחים יכולים לדאוג להם. במידה והסדנה מתואמת מראש ויש בידכם את רשימת המשתתפים, אפשר להזמין מראש מדבקות שם. אם אתם רוצים לקחת את זה שלב אחד קדימה, תוכלו לצרף למדבקות תמונה של המשתתפים אם יש בידיכם מידע זה או לשים את הלוגו של החברה שלכם\שם הסדנה. מדבקות שם מאפשרות למשתתפים להתחיל בהכרות בכוחות עצמם וליצור שפת תקשורת ואתם כמנחים לא תהיו חייבים לזכור כל שם ולהתבלבל. זיהוי המשתתף ממש מולכם!

 

 

כריות

אם אתם מעבירים סדנה במיקום חדש ואתם לא יודעים מהו סידור הישיבה, כריות ישיבה יכולות להיות גם פתרון מצוין אם אין כיסאות ותצטרכו להושיב את המשתתפים על הרצפה, והם גם אמצעי ביטחון לכך שאם כן יש כיסאות והם לא נוחים, כריות יוכלו לפתור בעיה זו.

 

אז מה באמת צריך

אם קראתם היטב את המילים, כל אשר אנו מציעים פה סובב סביב התקשורת בסדנה. כל פיסת ציוד שרשומה פה תאפשר לסדנה שלכם להתנהל בצורה נוחה, ברורה, הגיונית ומעודדת היכרות בין זרים, וגם איתכם המנחים. בהצלחה!

 

מיטה זוגית

אהבתם? שתפו עם החברים!